کد خبر: ۸۴۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 06 May 2020
 
تابناک/با جدیدترین اخبار و حواشی ویروس کرونا در ورزش ایران و جهان همراه ما باشید. لازم به ذکر است اخبار قدیمی تر به پایین صفحه و اخبار جدیدتر، در بالا قابل مشاهده خواهند بود.
 
 
۰
لحظه به لحظه با حواشی ویروس کرونا و تاثیر آن بر ورزش جهان
لحظه به لحظه با حواشی ویروس کرونا و تاثیر آن بر ورزش جهان
مردم‌نيوز:  ویروس کرونا جدیدترین بحرانی است که دنیا با آن دست و پنجه نرم می کند. طبیعتا این ویروس تاثیرش را بر دنیای فوتبال و کلا ورزش گذاشته و بسیاری از لیگ های معتبر اروپایی، بازی های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند. برخی لیگ ها همچنان به بازی پشت درهای بسته اکتفا می کنند. قطعا با توجه به تغییرات سریعی که در حال رخ دادن است، اطلاع از تمامی این اخبار، کار دشواری است. در این برهه سخت، همراه طرفداری باشید تا جدیدترین اخبار روز دنیا را از دست ندهید.
دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 | 4 آوریل 2020
رونالدو پس از دو ماه جزیره مادیرا را ترک کرد و به تورین بازگشت؛ او با اسکورت پلیس به 14 روز قرنطینه خانگی رفت (عکس)
به نقل از رومئو آگرستی؛ رونالدو به همراه خانواده اش دقایقی پیش در فرودگاه تورین رویت شد. آنها به محض پیاده شدن از هواپیما با اسکورت ویژه پلیس راهی منزل خود شدند. رونالدو باید 14 روز آینده را در قرنطینه خانگی سپری کند و سپس می تواند به تمرینات تیم ساری اضافه شود. گفتنی است رونالدو قرار بود یکشنبه شب به تورین برگردد اما هواپیمای شخصی او در مادرید بود و به دلیل محدودیت های پروازی اسپانیا، اجازه پرواز نداشت. سرانجام با 24 ساعت تاخیر، ستاره پرتغالی یوونتوس موفق شد جزیره مادیرا را ترک کند و به تورین برگردد.
دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 | 4 آوریل 2020
رسمی؛ با تایید وزارت بهداشت اسپانیا، تمرینات تیم‌های لالیگا از این هفته پیگیری خواهد شد
با تایید وبسایت رسمی لالیگا؛ وزارت بهداشت اسپانیا مجوز آغاز تمرینات را صادر کرده است. تیم ها می توانند از این هفته طبق پروتکل ها تمرینات انفرادی خود را آغاز کنند. طبق برنامه قرار است تیم ها به مدت 4 هفته تمرینات انفرادی را دنبال کنند و سپس مجوز انجام تمرینات گروهی صادر خواهد شد. انتظار می رود از اواسط ژوئن (اواخر خرداد) رقابت های لالیگا رسما از سر گرفته شود. خاویر تباس، رئیس لالیگا در این مورد گفت:
دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 | 4 آوریل 2020
باشگاه هرتابرلین سالومون کالو را به دلیل نادیده گرفتن قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی از حضور در تمرینات محروم کرد
 
سالومون کالو با انتشار این ویدیو این تصور را ایجاد کرده که همه بازیکنان هرتابرلین قوانین فاصله گذاری و دستورات مقامات بهداشتی را جدی نمی گیرند. باشگاه هرتابرلین می خواهد اذعان کند که این حرکت نادرست تنها یکی از بازیکنان تیم بود. سالومون کالو با این حرکت خود نشان داد که آگاهی زیادی از این بیماری همه‌گیر ندارد. سالومون کالو قوانین داخلی تیم را نقض کرد و رفتاری را از خود نشان داد که نه متناسب با شرایط فعلی است و نه متناسب با قوانین داخلی باشگاه ما، بنابراین باشگاه هرتابرلین تصمیم گرفته است تا تاثیرات او بر روی تمرینات تیم را از بین برود و بدین ترتیب، او از حضور در تمرینات تیم محروم خواهد شد.

یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 | 3 آوریل 2020
ماتویدی: ابتلا به ویروس کرونا، مرا به مرز جنون رسانده بود
 
ابتلا به کرونا وحشتناک بود و مرا به مرز جنون رسانده بود. همیشه نگران این بودم که قرار است برای نزدیکانم چه اتفاقی بیفتد. تجربه جدیدی بود که آماده رویارویی با آن نبودم. وقتی که فهمیدم تست کرونایم مثبت شده، فورا نگران خانواده و دوستانم شدم. امیدوارم از این برهه سخت عبور کنیم و بتوانیم به زمین بازی برگردیم.

شنبه 13 اردیبهشت 1399 | 2 آوریل 2020
مدل موی جدید کریستیانو رونالدو در قرنطینه خانگی (عکس)
کریستیانو رونالدو-Cristiano Ronaldo
شنبه 13 اردیبهشت 1399 | 2 آوریل 2020
لمپارد: دل‌تنگ فوتبال هستیم اما سلامت افراد مقدم بر هر چیز است
 
از میل مردم بریتانیا برای بازگشت فوتبال به دلیل اهمیت آن، آگاه هستم اما از سوی دیگر به این باور دارم که باید در این راه، موانع زیادی را از پیش رو برداریم. همه از این که نمی‌توانیم فوتبال ببینیم و فوتبال بازی کنیم، ناامید هستیم اما در عین حال نمی‌توانیم روی سلامت بازیکنان، کادرفنی و دیگر کارکنان حاضر فوتبال ریسک کنیم. همچنین باید به کار بزرگی که سیستم بهداشت و درمان بریتانیا در حال انجامش است، احترام بگذاریم.

چلسی-سرمربی چلسی-انگلیس-لیگ برتر-Chelsea
شنبه 13 اردیبهشت 1399 | 2 آوریل 2020
وزیر ورزش ایتالیا در پی بازگشایی کمپ تمرینات باشگاه ها‌ی سری آ
این موضوع با مخالفت مسئولان چندین منطقه از ایتالیا از جمله ساردینیا، لاتزیو و ایمیلیا رومانا قرار گرفت. از همین رو، وزیر ورزش ایتالیا از کمیته علمی نظارت بر موضوع کرونا، درخواست کرده تا شرایط را دوباره ارزیابی کند و به نظر می‌رسد ممکن باشد از فردا (یعنی دوشنبه 4 می) به باشگاه های ایتالیا اجازه باز کردن کمپ های تمرینی داده شود.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 | 30 آوریل 2020
آگوئرو: از شروع دوباره فوتبال می‌ترسیم؛ شاید من هم ناقل ویروس کرونا باشم
 
خیلی از بازیکنان درباره بازگشت به میادین ترس دارند چون آن‌ها خانواده و فرزند دارند. من هم می‌ترسم. با این حال من با پارتنرم در خانه تنها هستیم و با کسی تماس نداشته‌ایم. بنابراین او تنها کسی است که ممکن است ناقل ویروس به من باشد. گفته می‌شود افرادی به ویروس کرونا مبتلا و ناقل هستند اما علامتی ندارند. به همین دلیل است که در خانه مانده‌ام چون شاید من هم به ویروس کرونا آلوده باشم. مضطرب هستیم و امیدواریم خیلی زود واکسن این ویروس ساخته شود تا این مسئله به پایان برسد.

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 | 30 آوریل 2020
ادعای کوریره دلو اسپورت: نزدیکان رونالدو، مثبت شدن دوباره تست کرونای دیبالا را به ال چرینگیتو اطلاع دادند
یوونتوس-وینگر یوونتوس-آرژانتین-Juventus-پرتغال
پس از اینکه این موضوع برای اولین بار از سوی رسانه ای در اسپانیا مطرح شد، رسانه های ایتالیایی مدعی شدند فردی از داخل باشگاه یوونتوس و احتمالا یکی از بازیکنان اسپانیایی زبان، این خبر را در اختیار ال چرینگیتو گذاشته است. کوریره دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد اخبار از سوی نزدیکان کریستیانو رونالدو به دست این منبع اسپانیایی رسیده است. رونالدو بر این باور است که شرایط در ایتالیا همچنان ایمن نیست و او نسبت به بازگشت به ایتالیا و حضور در تمرینات یوونتوس تردید دارد. مثبت اعلام شدن دوباره تست دیبالا می تواند تردیدها برای آغاز فعالیت تیم های ایتالیایی را افزایش دهد و بازگشت به تمرینات را به تاخیر بیندازد.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 | 30 آوریل 2020
آنیلی کامنت هوادار یوونتوس را لایک کرد: یوونتوس در صورت ناتمام ماندن فصل، قهرمانی سری آ را نمی‌پذیرد؛ ما اینتر نیستیم!

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 | 30 آوریل 2020
ناصر الخلیفی - پاری سن ژرمن - لیگ 1 فرانسه - قهرمانی پاری سن ژرمن
ناصر الخلیفی: به تصمیم دولت فرانسه برای اتمام فصل لیگ 1 احترام می‌گذاریم؛ قهرمانی پاری سن ژرمن را به کادر درمانی تقدیم می‌کنیم
 
ما می‌خواهیم این عنوان قهرمانی را به تمام اعضای کادر درمانی و سایر قهرمانانی تقدیم کنیم که تعهد و فداکاری آنها در این هفته‌های طولانی اخیر شایسته ستایش ما بوده است. ما تصمیم دولت فرانسه برای توقف فصل را درک می‌کنیم و به آن احترام می‌گذاریم. همانطور که دولت همیشه گفته است، سلامتی باید اولویت همه باشد. من می‌خواهم از بازیکنان، مربی و کارکنان ورزشی و پزشکی و سایر کارمندان باشگاه برای تلاش فوق‌العاده‌شان تشکر کنم. این جام قهرمانی پاداشی برای تعهد روزانه آنها است. در این دوران سخت، امیدوارم این قهرمانی شادی و امید برای تمام هواداران‌مان به ارمغان بیاورد. حمایت بی‌قید و شرط آنها باعث حرکت رو به جلوی باشگاه شده است. صمیمانه از آنها متشکرم. در نهایت، از تمام شرکای تجاری برای وفاداری‌شان در این شرایط متشکرم. نمی‌توانم تا زمانی که وضعیت به ما اجازه بدهد، برای جشن گرفتن این قهرمانی در کنار خانواده بزرگ پاری سن ژرمن صبر کنم.

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 | 29 آوریل 2020
درخواست امانوئل مکرون از سایر لیگ‌های معتبر اروپایی؛ شما هم مثل لیگ فرانسه، رقابت‌ها را لغو کنید
طبق گزارش Le Parisien؛ لغو لیگ1 فرانسه ممکن است به صورت دومینو وار منجر به لغو سایر لیگ های معتبر اروپایی شود. حالا دیگر کسی از لغو لیگ های معتبر اروپایی متعجب نمی شود چراکه فرانسه در این راه پیش قدم شده است. امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه خوشبین است چنین ایده ای در سایر کشورها عملی شود. فرانسه خواهان هماهنگی میان لیگ های معتبر اروپایی در این زمینه است و حتی با دستور مکرون، وزیر ورزش فرانسه درحال رایزنی با همکاران خود در کشورهای ایتالیا، انگلستان، اسپانیا و آلمان است تا آنها را نسبت به لغو هر 5 لیگ معتبر اروپایی متقاعد کند.
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 | 29 آوریل 2020
بازگشت ماتیاس ده لیخت به هلند؛ یوونتوس از لغو فصل جاری سری آ مطمئن است؟
به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ درحالیکه همه امیدوارند تمرینات تیم های سری آ از سر گرفته شود، ظاهرا یوونتوس عجله ای برای این کار ندارد. انتظار می رفت یوونتوس، بازیکنان خارجی خود را برای شروع تمرینات به ایتالیا فرا بخواند اما اکنون ده لیخت نیز با اجازه باشگاه به کشورش برگشته است. با این تصمیم مشخص می شود که طی روزهای آتی نباید منتظر آغاز تمرینات یوونتوس بود. حتی برخی از رسانه های ایتالیا از اطمینان یوونتوس در مورد لغو فصل و به پایان رسیدن رقابت ها نوشتند. اکنون 9 بازیکن یوونتوس خارج از ایتالیا حضور دارند و در بازگشت به تورین باید به مدت 14 روز در قرنطینه خانگی بمانند. آخرین تصاویر منتشر شده از ده لیخت نشان می دهد که او برای کار ضروری به هلند برنگشته و مشغول قدم زدن با سگ خود است.
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 | 29 آوریل 2020
روزگار سخت اندی کول و مشکلات ناشی از نارسایی کلیه؛ مهاجم سابق منچستریونایتد: از کرونا نمی‌ترسم چون قبلا تا پای مرگ پیش رفته‌ام
 
از مرگ نمی‌ترسم؛ قبلا تا پای مرگ پیش رفتم، پس حالا چرا باید از آن بترسم؟ اما باید عقلانی عمل کنم. می‌خواهم بیرون بروم، با دوستانم بخندم و شام بخورم. نمی‌دانم چه زمانی خواهم توانست دوباره این کارها را انجام بدهم. کم کم دیوانه می‌شوم! قرنطینه این فرصت را به من داد تا به اتفاقاتی که بر من گذشت فکر کنم و متوجه سختی‌هایی بشوم که به آن‌ها سر و کله زدم، به ویژه این که باید خودم آن‌ها را حل می‌کردم. دوست ندارم به افراد دیگر تکیه کنم ولی باید این اصل خودم را زیر پا می‌گذاشتم. خانواده و دوستانم لطف زیادی در حق من کردند. کمک آن‌ها به من بسیار گرانبهاست.

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 | 29 آوریل 2020
مورینیو: دلم برای فوتبال و در واقع دنیایی که داشتیم تنگ شده است؛ به کسب چهارمین قهرمانی در لیگ برتر فکر می‌کنم
 
دلم برای فوتبال تنگ شده است ولی ترجیح می‌دهم بگویم دلم برای دنیای‌ ما تنگ شده است، درست مثل بقیه آدم‌ها. فوتبال تنها بخشی از دنیای من است. اما باید صبور باشیم. این مبارزه‌ای است که همه ما باید در آن بجنگیم.

ورزشگاه تاتنهام هم اکنون در اختیار بیماران است. این باعث شده است تا وقتی مورینیو وارد رختکن می‌شود، احساس عجیبی داشته باشد.
 
یک روز عادی در اینجا را تصور می‌کنید، قبل از مسابقه، خود مسابقه و بعد از آن... بعد می‌آیید و می‌بینید که اینجا امکانات بیمارستانی خارق العاده‌ای فراهم شده است. به نظرم چنین چیزی فوق العاده است.

فوتبال تا اطلاع ثانوی تعطیل شده ولی مورینیو هنوز هم امید خود را از دست نداده است.  
 
اگر 9 بازی باقیمانده فصل جاری را انجام بدهیم، برای همه ما خوب خواهد بود؛ هم برای فوتبال و هم لیگ برتر. اگر قرار باشد پشت درهای بسته بازی کنیم، دوست دارم تصور کنم فوتبال هرگز بدون تماشاگر نیست. با وجود دوربین‌ها، میلیون‌ها نفر ما را تماشا می‌کنند. پس اگر روزی وارد این ورزشگاه خالی شویم، هرگز به معنای واقعی خالی نخواهد بود.

منچستریونایتد-تاتنهام-پرتغال-لیگ برتر-Spurs-Premier League-Manchester United-England
سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 | 28 آوریل 2020
سسک فابرگاس آماده به تعویق انداختن حقوق هفتگی 130 هزار پوندی
به گزارش اسکای اسپورتس، سسک فابرگاس علاوه بر چشم پوشی از 30 درصد حقوقش تا 4 ماه آینده، به باشگاه پیشنهاد داده حقوق هفتگی 130 هزار پوندی‌اش تا ماه جولای به تعویق بیفتد. موناکو که تاکنون 2.2 میلیون یورو از محل حقوق ذخیره کرده، قطعا با این پیشنهاد فابرگاس،خوشحال خواهد شد. علاوه بر این، فابرگاس به باشگاه پیشنهاد داده این حقوق به سایر کارکنان باشگاه که حقوق کمتری دریافت می کنند، اختصاص یابد.
یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 | 26 آوریل 2020
نخست وزیر اسپانیا: اگر روند مبتلایان به ویروس کرونا همچنان نزولی باشد، فعالیت‌های ورزشی می‌تواند از دوم ماه می پیگیری شود
 
اگر روند تعداد مبتلایان همچنان نزولی باشد، از دوم ماه می (13 اردیبهشت) فعالیت های ورزشی می تواند آغاز شود. همچنین پیاده روی برای مردم عادی آزاد اعلام خواهد شد. این در شرایطی است که روند نزولی این بیماری مطلوب باشد.

شنبه 06 اردیبهشت 1399 | 25 آوریل 2020
چند پرستار ایتالیایی، نام و شماره خط دفاعی افسانه‌ای یوونتوس را روی لباس خود درج کردند (عکس)
بوفون-بونوچی-کیه لینی-بارتزالی
شنبه 06 اردیبهشت 1399 | 25 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ هافبک مون پلیه در کمای مصنوعی به سر می‌برد؛ احتمالا خرید کردن از فروشگاه باعث ابتلای او شده است
 
واقعا سخت است. او خود مراقبتی احترام گذاشت. همه کارها را درست انجام داد. احتمالا حین خرید کردن به این ویروس مبتلا شده باشد. او به مدت سه روز اسهال شدید داشت. زمانی که خودم را به جونیور رساندم، روی تخت قرار داشت و جواب آزمایش او منفی بود. در روز چهارشنبه قرار بود مهیای مرخص شدن از بیمارستان شود که شرایط ریه‌اش بدتر شد. او دو بار بیمارستانش را عوض کرد تا این که در کمای مصنوعی قرار گرفت.

جمعه 05 اردیبهشت 1399 | 24 آوریل 2020
اولین لیگی که قربانی کرونا ویروس شد؛ لیگ هلند در فصل 2019-2020 بدون معرفی قهرمان به پایان رسید
به گزارش گل، لیگ هلند در فصل جاری به پایان رسید. آژاکس در حال حاضر تیم صدرنشین جدول رده بندی لیگ هلند است ولی به عنوان قهرمان فصل جاری انتخاب نشد. تصمیم کمیته اجرایی یوفا هم بر این است که اگر امکان ادامه بازی های لیگ وجود نداشته باشد، جدول فصل 2019-2020 به عنوان ملاک در نظر گرفته شود. بدین ترتیب آژاکس فصل آینده در دور آخر پلی آف لیگ قهرمانان اروپا حاضر می شود. آلکمار (هم امتیاز با آژاکس) هم باید در دور دوم پلی آف این رقابت ها به میدان برود. فاینورد تیم سوم جدول است و فصل بعد در لیگ اروپا حاضر می شود. آیندهوون و ویلم هم به ترتیب در دور سوم و دوم پلی آف لیگ اروپا به میدان می روند.
جمعه 05 اردیبهشت 1399 | 24 آوریل 2020
رسمی؛ لیگ کره جنوبی از 19 اردیبهشت از سر گرفته می‌شود
به گزارش وب سایت کی لیگ کره جنوبی، پس از چند ماه تعطیلی مسابقات فوتبال در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات فصل جدید لیگ کره جنوبی از تاریخ 8 می، مصادف با 19 اردیبهشت آغاز خواهد شد. با این حال تا اطلاع ثانوی، مسابقات بدون تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
جمعه 05 اردیبهشت 1399 | 24 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ مدیران میلان در تلاش هستند تا هفته آینده دستمزد بازیکنان این تیم کاهش پیدا کند
طرفداری - شیوع ویروس کرونا باعث توقف فوتبال در اروپا شده و تیم های بزرگ اروپایی با کاهش چشمگیر درآمد، مشکلات اقتصادی را تجربه خواهند کرد. پیش از این یوونتوس اعلام کرد 30 درصد از دستمزد بازیکنان را کم می کند و تمام توافق ها انجام شده است. همچنین گزارش می شود که در صورت ناتمام ماندن بازی های این فصل که البته بعید به نظر می رسد، بازیکنان رم 4 ماه از دستمزد خود را نخواهند گرفت تا این پول به کارکنان باشگاه برسد.
پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 | 23 آوریل 2020
رسمی؛ یوفا نام تورنمنت یورو 2020 که در تابستان 2021 برگزار می‌شود را تغییر نمی‌دهد
 
بعد از تعویق بازی های یورو 2020 به تابستان 2021، بحث ها و بررسی های زیادی در این رابطه صورت گرفت و در نتیجه کمیته اجرایی یوفا تصمیم گرفت نام این تورنمنت همچنان یوفا یورو 2020 باشد. بدین ترتیب می توان برنامه های قبلی را اجرا کرد و شصتمین سالگرد برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا (1960 تا 2020) را جشن گرفت. در ضمن این نشانه ای از همکاری و اتحاد همه در فوتبال اروپا در واکنش به بحران کرونا و شرایط سختی است که اروپا و کل جهان را درگیر کرد. بدین ترتیب دیگر نیازی به از رده خارج کردن محصولات مربوطه و تولید محصولات جدید نیست. چون پیش از این محصولات برند زیادی در رابطه با یورو 2020 تولید شده و تغییر نام تورنمنت به یورو 2021 باعث از بین رفتن این محصولات و شروع یک روند تولید دیگر می شود.

پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 | 23 آوریل 2020
آدبایور: به مردم توگو کمک نمی‌کنم چون من ویروس کرونا را به آنجا نبردم؛ مرا با اتوئو و دروگبا مقایسه نکنید
آرسنال-توگو-لیگ برتر-رئال مادرید-Togo-Real Madrid-Arsenal-Premier League
 
همیشه کارها را دلی انجام می‌دهم و نه طبق گفته دیگران. متأسفم که مردم مرا با اتوئو و دروگبا مقایسه می‌کنند و می‌گویند چرا موسسه خیریه ندارم و یا کمک نمی‌کنم. انگار من عامل ورود ویروس کرونا به توگو بوده‌ام... من نه این هستم و نه آن؛ من خودم هستم: شی امانوئل آدبایور. در مورد کمک‌ها یک پیامی برای شما دارم: من چنین کاری انجام نمی‌دهم. همه چیز واضح و شفاف است. ممنونم، روز خوش.

سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 | 21 آوریل 2020
رسمی؛ تمام مسابقات باقیمانده فصل 2019/20 سری آ، به طور کامل برگزار خواهند شد
در بیانیه رسمی که وب سایت رسمی سری آ منتشر کرد قید شده که از سرگیری رقابت ها، مطابق با مقررات فیفا و یوفا انجام خواهد شد. اقدامی که همگام با فاز دوم پروژه بازگشایی کشور، توسط دولت ایتالیا آغاز خواهد شد، تاریخ آغاز این پروژه 4 می 2020 (15 اردیبهشت 1399) است.
باشگاه هایی نظیر برشا و تورینو که پیش از این از بازگشت به مسابقات سر باز زده بودند هم از جمله کسانی بودند که با این موضوع موافق بودند. همچنین نمایندگان باشگاه ها اعلام کردند که برای به پایان رساند فصل طوری پیش خواند رفت که سلامت بازیکنان و کادر فنی، طبق پروتکل پزشکی حفظ شود.
دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 | 20 آوریل 2020
تست کرونای تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ منفی اعلام شد
به گزارش Sport 1، پس از شروع مجدد و محدود تمرینات بایرن مونیخ، باشگاهی در اقدامی احتیاطی از بازیکنانش تست کرونا گرفت. اکنون مشخص شده که جواب تست کرونای بازیکنان آزمایش شده منفی بوده است.

دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 | 20 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ بازیکنان و کادرفنی آرسنال، دستمزد خود را 12.5 درصد کاهش دادند
 
از بازیکنان و کادرفنی برای پشتیبانی و حمایت خود از خانواده آرسنال در این شرایط سختی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، قدردانی می کنیم. درآمد سالانه بازیکنان و کادرفنی باشگاه آرسنال از ماه جاری به میزان 12.5 درصد کاهش خواهد یافت.

یکشنبه 31 فروردین 1399 | 19 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ ممکن است بازی‌های خانگی بارسلونا تا فوریه 2021 (بهمن 1399) بدون تماشاگر برگزار شوند
به گزارش لا ونگاردیا، یک گزارش داخلی که در مورد ضرر و و زیان های ناشی از کرونا توسط باشگاه بارسلونا منشر شده، نشان می‌دهد که بدترین سناریوی ممکن این است که تا ماه فوریه 2021 (بهمن 99)، نیوکمپ به طور کامل بسته باقی بماند. در بهترین سناریوی ممکن هم چنین آمده که لالیگا با برگزاری بازی ها پشت درهای بسته، تا 15 ژوئن به اتمام برسد و سپس در 15 سپتامبر، شاهد آغاز فصل جدید و البته حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.
بارسلونا-Barcelona-اسپانیا
یکشنبه 31 فروردین 1399 | 19 آوریل 2020
رسمی؛ باشگاه آسکولی به دلیل فقدان درآمد در دوره شیوع ویروس کرونا، سرمربی خود را اخراج کرد
 
فعلا مسئله اصلی همان ویروس کرونا است. در شرایطی غیرعادی هستیم و هیچ درآمدی نداریم. باید از منافع باشگاه دفاع کنم و در این راه برخی از افراد قربانی می شوند. همه ما از این دوران، بازنده بیرون خواهیم آمد. این موضوع فقط محدود به باشگاه آسکولی و استلونه نمی شود.

شنبه 30 فروردین 1399 | 18 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ در صورت لغو فصل جاری سری آ، بازیکنان رم از دستمزد 4 ماه خود به نفع کارمندان باشگاه صرفنظر می‌کنند
به نقل از جانلوکا دی مارتزیو و کوریره دلو اسپورت؛ بازیکنان و کادر فنی رم در صورت نیمه تمام ماندن سری آ و لغو فصل جاری از دستمزد 4 ماه خود (مارس، آوریل، ژوئن و جولای) صرفنظر می کنند و آنرا به طور کامل به باشگاه می بخشند تا سایر کارکنان غیرورزشی باشگاه بدون مشکل و طبق قرارداد، دستمزد خود را دریافت کنند. اما در صورت پیگیری رقابت ها، بازیکنان رم دستمزد ماه های مذکور را طبق زمانبندی قبلی دریافت نمی کنند و این مبلغ  به تناوب همراه با دستمزد آنها در فصل آینده پرداخت خواهد شد.
شنبه 30 فروردین 1399 | 18 آوریل 2020
حبیب‌ الله اخلاقی: خطر کرونا در کشتی شاید بیشتر از رشته‌های انفرادی دیگر باشد؛ قبل از آنکه به عنوان مربی در کنار محمد بنا باشم، خودم را شاگرد او می‌دانم
برنامه‌ها به صورت هفتگی توسط بهروز حضرتی در گروه واتس‌آپ ارائه می‌شود و از بچه‌ها می‌خواهیم که از تمرینات خود فیلم و عکس در گروه بگذارند.
وی در مورد اینکه آیا برگزاری تمرینات کشتی گیران، آنها را در این ایام در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار نمی‌دهد، تاکید کرد:
 
ورزش کشتی رشته‌ای است که به حریف تمرینی نیاز دارد. به همین دلیل این خطر در کشتی شاید بیشتر از رشته‌های انفرادی دیگر باشد. بچه‌های ما در معرض کرونا هستند اما تلاش می‌کنند در شهرستان‌ها شرایطی را فراهم کنند که از این بیماری دور باشند. امیدواریم که هر چه زودتر این وضعیت حل شود تا دوباره بچه‌ها را در اردوی تیم ملی جمع کنیم. ما هر چه تلاش کنیم و به بچه‌ها برنامه تمرینی بدهیم اما نمی‌توانیم انتظار شرایط ایده آل را از آنها داشته باشیم.

جمعه 29 فروردین 1399 | 17 آوریل 2020
کلوپ: کارهای جدیدی در قرنطینه یاد گرفته‌ام؛ مسئول ماشین ظرفشویی هستم؛ اولین املت عمر خود را درست کردم و چالش بعدی یادگیری بستن کراوات است
آلمان-لیورپول-انگلستان-سرمربی لیورپول-liverpool
 
کارهای بسیار جدیدی آموخته ام. من مسئول ماشین ظرفشویی خانه هستم. از این کار لذت می برم و حالا در کار کردن با این ماشین استاد هستم. اولین املت عمرم را درست کردم. همسرم تحت تاثیر املت من قرار گرفت اما دوست ندارد در این زمینه، فرصت دیگری به من بدهد. 52 سال دارم و هنوز بستن کراوات را بلد نیستم. چالش هفته آینده من، یادگیری گره زدن کراوات است. احتمالا یک هفته کامل وقت بگیرد چون دست های من کاملا بلا استفاده هستند. چالش سرگرم کننده ای می تواند باشد.

 
پسر بزرگم در خانه کنار ماست. هر شب یکی از ما مسئول کنترل تلویزیون هستیم. عاشق فیلم سینمایی هستم. فیلم های محبوب من در سبک "پسر آب (1998)" است. فیلم "احمق و احمق تر (1994)" واقعا فیلم احمقانه ای بود. نه به خاطر فیلم بلکه مشکل اینجاست که بلند می خندم و هرکسی در کنار من فیلم را تماشا کند واقعا اذیت می شود چراکه نمی تواند شوخی سکانس بعدی را درست متوجه شود چون من هنوز درحال خندیدن به صحنه های قبلی هستم!

جمعه 29 فروردین 1399 | 17 آوریل 2020
برنامه روزانه جالب اندی رابرتسون در روزهای قرنطینه؛ از دیدن ویدئوی گل لیورپول مقابل بارسلونا تا تماس‌های مکرر با الکساندر آرنولد
اندی رابرتسون، مدافع چپ لیورپول در اقدامی جالب برنامه روزانه جمعه خود را در اینستاگرامش منتشر کرد که دیدن آن خالی از لطف نیست. نکته جالب این برنامه، رفاقت زیاد او با ترنت الکساندر آرنولد است که بارها در طول روز به او زنگ می زند و همچنین وی به توصیه الکساندر آرنولد، کرنر سریع بازی لیورپول مقابل بارسلونا را تماشا می کند.  
جمعه 29 فروردین 1399 | 17 آوریل 2020
فرناندو کارو، مدیرعامل باشگاه بایرلورکوزن: افت قیمت‌ها در بازار نقل و انتقالات بر ارزش کای هاورتس تاثیر نخواهد گذاشت
 
کای بازیکن فوق العاده‌ای است. بازیکنان با کیفیت، با ارزش می مانند زیرا تعداد زیادی از این بازیکنان وجود ندارد. فرض من بر این است که افت ارزش قیمت بازار نقل و انتقالاتی بر ارزش بازیکنان با کیفیت تاثیر نخواهد گذاشت.

پنحشنبه 28 فروردین 1399 | 16 آوریل 2020
بوسکتس: به نظرم رقابت های این فصل لالیگا تمام شده است
 
به نظرم ادامه رقابت های لالیگا دشوار خواهد بود. حتی فکر نمی کنم این فصل ادامه پیدا کند. ابتدا می خواستم ببینم ویروس کرونا تا چه حد پیش می رود و الان به نظر به اوج رسیده ایم. به خاطر جمع شدن کنار هم و مسافرت کردن در طول بازی ها، این فصل ادامه پیدا نخواهد کرد. مشکلی اصلی برای ادامه بازی ها این است.

چهارشنبه 27 فروردین 1399 | 15 آوریل 2020
پس از دیبالا و روگانی، تست کرونای بلیز ماتویدی هم منفی اعلام شد
پس از گذشت مدت زمان لازم برای رهایی از ویروس، بلیز ماتویدی یک تست ویروس کرونای دیگر انجام داد که خوشبختانه منفی اعلام شد تا او هم به جرگه افرادی بپیوندد که به سلامت از این مسیر سخت عبور کرده‌اند.
چهارشنبه 27 فروردین 1399 | 15 آوریل 2020
بهبودی کامل پس از یک ماه؛ تست کرونای دیبالا و روگانی منفی اعلام شد
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دنیله روگانی و پائولو دیبالا که حدود یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، با استراحت و قرنطینه خانگی بهبود یافتند و حالا پس از حدود یک ماه، نتیجه تست کرونای این دو بازیکن، منفی اعلام شده است و آن‌ها بدون مشکل می‌توانند به تمرین بپردازند. بلیز ماتویدی، دیگر بازیکن یوونتوس که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، حال عمومی بسیار خوبی دارد و فقط نتیجه منفی تست کرونای او باقی مانده است.
سه شنبه 26 فروردین 1399 | 14 آوریل 2020
اقدامات فرهنگی باشگاه سپاهان در روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور؛ توزیع بن کالا و سبدهای بهداشتی
 
یکی از کارهای فرهنگی باشگاه، بحث مسئولیت‌های اجتماعی است. سعی کردیم در این مدت حضور پررنگی در این زمینه داشته باشیم. با هیأت بنی‌فاطمه اصفهان مشارکت داشتیم و این هیأت، حسینیه خودش را تبدیل به محلی برای تهیه سبدهای بهداشتی کرد. جمعی از هواداران سپاهان هم به صورت افتخاری در این زمینه به ما کمک کردند.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه، در خصوص اقدامات سپاهان در این ایام تصریح کرد:
 
در این اعیاد با مهدیه اصفهان همکاری کردیم و بحث آذین‌بندی محلات را داشتیم تا امید و انتظار ظهور را بین مردم زنده نگه داریم. در شب نیمه‌شعبان چون همه مردم در قرنطینه بودند، به کمک جمعی از هواداران جشن‌های خیابانی برگزار کردیم. در محلات مختلف با اجرای سرودهای خیابانی سعی کردیم در حد توان به شاد شدن مردم کمک کنیم. ضمن اینکه در برخی محلات هم نورافشانی داشتیم و بنرهایی هم با محتوای امید دادن و انتظار برای ظهور منجی عالم نصب کردیم.

دوشنبه 25 فروردین 1399 | 13 آوریل 2020
ولاسکو: تا زمانی که ویروس کرونا از بین نرود، نمی توانیم به میادین برگردیم؛ با همدلی واتحاد قطعا ویروس کرونا را شکست خواهیم داد
 
اتفاقی که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ می‌دهد اصلاً باورکردنی نیست و گویا در حال تماشای یک فیلم هستم؛ البته تفاوت اینجاست که فیلم را تا حدودی می‌توان پیش بینی کرد و برای هر اتفاقی آماده بود، اما متاسفانه این شرایط برای کرونا وجود ندارد.

دوشنبه 25 فروردین 1399 | 13 آوریل 2020
موسسه ملی سلامت و بهداشت ایتالیا: پیگیری رقابت‌های سری آ، توصیه نمی‌شود
 
فوتبال یک ورزش درگیرانه است که بازیکنان دائما در حال برخورد با یکدیگر هستند. این موضوع احتمال انتقال ویروس را افزایش می دهد. فقط کافی است یکی از بازیکنان به این ویروس مبتلا باشد. یکی از کارشناسان می گفت می توان هر روز وضعیت سلامتی بازیکنان را تست کرد اما این کار شدنی نیست. تقریبا در آستانه ماه می هستیم. خودم یکی از طرفداران رم هستم اما باید همه چیز را فعلا رها کنیم. اگر از نظر علمی و تخصصی بررسی کنیم، ادامه یافتن مسابقات توصیه نمی شود. ما موافق این موضوع نیستیم. در نهایت تصمیم با مسئولان و سیاستمداران است.

یکشنبه 24 فروردین 1399 | 12 آوریل 2020
هازارد: شرایط پیچیده‌ای است؛ سعی می‌کنم به آشپزخانه نروم و خیلی شیرینی نخورم اما آسان نیست
هازارد در مصاحبه ای با RTBF گفت:
 
اوضاع پیچیده ای برای من است. سعی می کنم خیلی غذا نخورم. سعی می کنم به آشپزخانه نروم تا خیلی شیرینی نخورم اما آسان نیست. به صورت آنلاین با فیزیوتراپ خود در تماس هستم. برای تقویت مچ پای خود در تلاش هستم و هر کاری نیاز باشد می توانم از خانه انجام بدهم.

یکشنبه 24 فروردین 1399 | 12 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ با اعلام فدراسیون فوتبال امارات، باشگاه های اماراتی می توانند دستمزد بازیکنان را 40 درصد کاهش دهند
سایت uaefa فدراسیون فوتبال امارات نوشت که باشگاه های این کشور می توانند از تاریخ 15 مارس  تا زمان از سرگیری مسابقات، 40 دستمزد بازیکنان و مربیان خود پرداخت نکنند.
البته این کاهش دستمزدها باید به گونه ای باشد که حداقل دستمزد دریافتی بازیکن حرفه ای فوتبال در ماه 15 هزار درهم و بازیکن آماتور نیز 10 هزار درهم باشد.
شنبه 23 فروردین 1399 | 11 آوریل 2020
با وجود مرخصی اجباری تعدادی از کارکنان شفیلدیونایتد، باشگاه دستمزد کامل همه را پرداخت می کند
با توجه به تعطیلی فوتبال، تعداد زیادی از کارکنان باشگاه نمی توانند وظایف روزانه خود را انجام دهند. در انگلیس در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد، شرکت می تواند 80 درصد از دستمزد کارکنان را به عهده دولت بگذارد و تنها 20 درصد را پرداخت کند. شفیلدیونایتد در حال حاضر از این امتیاز استفاده نمی کند اما استفاده از آن در آینده را رد نکرد
شنبه 23 فروردین 1399 | 11 آوریل 2020
چیچاریتو: بسیار عجیب است؛ من به عنوان فوتبالیست، میلیون‌ها دلار درآمد دارم اما پزشکان و دانشمندان، درآمد بالایی ندارند
 
 برای من بسیار عجیب است؛ به عنوان یک فوتبالیست، میلیون ها دلار درآمد دارم اما افرادی مثل پزشکان و دانشمندان که در تلاش هستند برای ویروس کرونا که -کل دنیا را متوقف کرده است- درمانی پیدا کنند، عملا درآمد بالایی ندارند. امیدوارم این نابرابری ها کمتر شود. کسانیکه درآمد زیادی دارند و در سطح بالایی زندگی می کنند باید از این شرایط درس بگیرند.

شنبه 23 فروردین 1399 | 11 آوریل 2020
ماهیگیری زلاتان ابراهیموویچ در سوئد (عکس)
سوئد-میلان-سری-آ-ایتالیا-milan
شنبه 23 فروردین 1399 | 11 آوریل 2020
مدیر رسانه‌ای باشگاه لاتزیو: برای برخی افراد در قرنطینه، تبعیض وجود دارد؛ بازیکنان لاتزیو باید در خانه بمانند و رونالدو در پرتغال تمرین می‌کند
آرتورو دیاکوناله، مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه لاتزیو در مصاحبه ای با Radiosei گفت:
 
جریانی ضدلاتزیویی در رسانه ها به راه افتاده که مرا مجبور می کند در مقابل آن از منافع باشگاه دفاع کنم. همه رسانه ها در مقابل فعالیت های باشگاه لاتزیو و صحبت های کلودیو لوتیتو موضع می گیرند و رفتار هواداران ما را زشت و وحشتناک جلوه می دهند. لاتزیو باشگاهی بزرگ با قدمت 120 ساله محسوب می شود که شایسته احترام بیشتری است.

شنبه 23 فروردین 1399 | 11 آوریل 2020
لایو جالب دیبالا و دل پیرو در اینستاگرام؛ از ویروس کرونا و مسابقه ضربه آزاد تا صحبت درباره زیباترین گل‌ها
یوونتوس-اسطوره یوونتوس-مهاجم یوونتوس-اینستاگرام-ایتالیا-آرژانتین-Juventus
جمعه 22 فروردین 1399 | 10 آوریل 2020
باشگاه میلان به هواداران بالای 65 سال خود، بسته‌های بهداشتی رایگان اهدا می‌کند
سایت رسمی میلان تایید کرد، از امروز 10 آوریل (جمعه 22 فروردین) باشگاه 2 هزار بسته لوازم بهداشتی و مراقبتی به هواداران بالای 65 سالش اهدا خواهد کرد. ویروس کووید-19 برای افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و یا بالای 65 سال هستند، خطر جدی‌تری محسوب می شوند و این افراد باید در قرنطینه خانگی و در نهایت مراقبت باشند. باشگاه میلان پیش از این هم مبلغی را به بیمارستان های لومباردی اهدا کرده بود.
پنجشنبه 21 فروردین 1399 | 9 آوریل 2020
فیفا-رییس فیفا-سوئیس-FIFA
اینفانتینو: ادامه لیگ‌ها در آینده نزدیک، اقدامی غیرمسئولانه است؛ هیچ فوتبالی ارزش جان یک انسان را ندارد
 
اولویت و اصول ما سلامت را مقدم بر هر چیزی می‌دانند. هر چه قدر که بگویم، بازهم کم است اما هیچ بازی‌ای و هیچ تورنمنتی ارزش به خطر انداختن جان یک انسان را ندارد. همه باید این را به خاطر بسپارند. اگر شرایط صد درصد امن نباشد، شروع مجدد لیگ‌ها در آینده نزدیک اقدامی غیرمسئولانه خواهد بود. باید کمی بیشتر صبر کنیم و صبر کردن بهتر از پذیرفتن ریسک در خصوص سلامتی انسان‌هاست.

اینفانتینو به بعد اقتصادی ماجرا هم توجه دارد:
 
به لطف تمام کارهایی که طی چهار سال گذشته با یکدیگر در فیفا انجام داده‌ایم، اکنون وضعیت مالی ما بسیار مطمئن است. فیفا در بازارهای تجاری، اعتبار بالایی دارد. منبع پس انداز ما قابل اتکا است اما پس اندازهای ما فقط پول فیفا نیست بلکه پول فوتبال است. بنابراین هر وقت فوتبال نیاز داشته باشد، به دنبال راه حلی خواهیم گشت تا به فوتبال کمک کنیم. با توقف فوتبال، همه در این حرفه با مشکلات اقتصادی روبرو می‌شوند، از فوتبال پایه گرفته تا باشگاه‌های حرفه‌ای. با این حال، آماده کمک هستیم.

پنجشنبه 21 فروردین 1399 | 9 آوریل 2020
به دلیل شیوع ویروس کرونا، باشگاه آنتورپ فعلا قصد ندارد علیرضا بیرانوند به بلژیک سفر کند
به گزارش تسنیم، باشگاه آنتورپ در این نامه تأکید کرده به خاطر شیوع ویروس کرونا در همه دنیا، فعالیت‌های این باشگاه به مانند خیلی از باشگاه‌های دیگر تعطیل است و هر زمان که شرایط مهیا باشد آنها اجازه سفر بیرانوند را به بلژیک خواهند داد.
چهارشنبه 20 فروردین 1399 | 8 آوریل 2020
ژوزه مورینیو مجبور به عذرخواهی شد؛ قبول می کنم که مطابق دستورالعمل های دولت عمل نکردم
 
می پذیرم که این اقدام من مطابق با دستور العمل ها و پروتکل دولت نبود و ما فقط باید با اعضای خانواده خود در ارتباط باشیم. مهم است که همه ما نقش خود را ایفا کنیم و توصیه های دولت را به منظور پشتیبانی و حمایت از قهرمانانی که در مراکز درمانی جان بقیه را نجات می دهند، دنبال کنیم.

چهارشنبه 20 فروردین 1399 | 8 آوریل 2020
پس از مثبت اعلام شدن دوپینگ کشتی گیران ازبکستان و سوریه در مسابقات جهانی کشتی 2019، ایران منتظر گرفتن مقام سومی خود از آمریکا
به گزارش تسنیم، در پی مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ کشتی گیران سنگین وزن ازبکستان و سوریه در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان، علاوه بر اینکه یدالله محبی نیز در 125 کیلوگرم ایران صاحب سهمیه المپیک شد، جایگاه چهارمی تیم ملی کشتی آزاد نیز با سومی عوض شد.
سه شنبه 19 فروردین 1399 | 7 آوریل 2020
جاستین کلایورت: پس از دوران قرنطینه می‌خواهم از 5 نفر برای شام دعوت کنم؛ کریستیانو رونالدو، رونالدینیو، تراویس اسکات، دریک و دی کاپریو
 
در حال حاضر برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید در خانه بمانیم. دلتنگ هم تیمی هایم هستم و دوست دارم در اولین فرصت آنها و خانواده‌ خود را ببینم. بعد از دیدن آنها، دوست دارم 5 نفر را برای شام دعوت کنم.

سه شنبه 19 فروردین 1399 | 7 آوریل 2020
مالک یکی از باشگاه های لیگ برتر انگلیس: اگر بازیکنان به سرعت دستمزد خود را کاهش ندهند، خطر ورشکستگی باشگاه ها بسیار جدی است
به گزارش اسکای اسپورتس، یکی از مالکان باشگاه های لیگ برتر که نخواست نامش فاش شود، عنوان کرده که شرایط به حدی جدی است که باشگاه های انگلیسی در تمام سطوح از جمله لیگ برتر، ممکن است است کاملا ورشکسته شوند؛ مگر آنکه خیلی زود دستمزد بازیکنان کم شود. وی همچنین گفت بازیکنان با مخالفت خود با کاهش دستمزد، بازی خطرناکی را آغاز کرده اند و شاید باعث ورشکستگی باشگاه ها شوند زیرا این احتمال وجود دارد که حتی در آغاز فصل آینده هم بازی ها بدون تماشاگر برگزار شوند.
سه شنبه 19 فروردین 1399 | 7 آوریل 2020
بی‌توجهی آقای خاص به قرنطینه خانگی؛ مورینیو، سه بازیکن تاتنهام را در یکی از پارک‌های لندن تمرین داد (عکس)
لیگ برتر-انگلستان-تاتنهام-سرمربی تاتنهام-Tottenham
دوشنبه 18 فروردین 1399 | 6 آوریل 2020
نشریه قطری: آینده پورعلی گنجی در العربی پس از بحران ویروس کرونا مشخص خواهد شد
نشریه الوطن قطر خبر داد که مسئولان باشگاه العربی هنوز تصمیمی جهت تمدید قرارداد بازیکنان و خرید بازیکنان جدید نگرفته اند. در واقع آن ها می خواهند در زمان مناسب پس از پایان یافتن بحران ویروس کرونا در خصوص آینده تیم خود تصمیم گیری کنند.
دوشنبه 18 فروردین 1399 | 6 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ روشتو رچبر از بیمارستان مرخص شد و روند درمان خود را در خانه سپری می‌کند
به نقل از وبسایت گل؛ روشتو رچبر پس از 11 روز، بیمارستان را ترک کرد. وضعیت او بهتر شده است اما هنوز به طور کامل موفق به غلبه بر این ویروس نشده است. رچبر در خانه، روند درمان خود را دنبال می کند. همسر او با انتشار پستی در اینستاگرام ضمن تشکر از کادر درمانی کشور ترکیه تایید کرد روشتو رچبر در آستانه بهبودی کامل است.
دوشنبه 18 فروردین 1399 | 6 آوریل 2020
باشگاه رئال مادرید، درگذشت مادر پپ گواردیولا را به سرمربی منچسترسیتی تسلیت گفت
 
باشگاه رئال مادرید از درگذشت دولورس کاریو، مادر پپ گواردیولا بسیار ناراحت است. باشگاه ما، پیام تسلیت و همدردی خود را به خانواده و عزیزان او ابراز می کند.

دوشنبه 18 فروردین 1399 | 6 آوریل 2020
فوری؛ مادر پپ گواردیولا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد
به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، مادر پپ گواردیولا، دالورس سالا کریچ که ساکن شهر بارسلونا بود، در سن 82 سالگی و به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.
یکشنبه 17 فروردین 1399 | 5 آوریل 2020
غفوری: شروع کار بسیاری از مشاغل در این روزها که هنوز تکلیفمان با کرونا مشخص نیست، آیا بیشتر از آنکه سود برساند، آسیب نمی‌زند؟
 
نیروی کار قوی، با انگیزه و بدون استرس طبیعتا بسیار بیشتر از نیروی کاری که با ترس و استرس در محل کار حاضر می شود، کارایی دارد. شروع کار بسیاری از مشاغل در این روزها که هنوز تکلیفمان با کرونا مشخص و روشن نیست و باعث نگرانی مسئولین وزارت بهداشت شده، آیا بیشتر از آنکه سود برساند، آسیب نمی زند؟

یکشنبه 17 فروردین 1399 | 5 آوریل 2020
پزشک باشگاه رنس فرانسه، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونایش خودکشی کرد
به گزارش میرو، برنارد گونزالز 60 ساله پس از اینکه تست کرونایش مثبت از آب درآمد، به زندگی خود پایان بخشید. گونزالز برای 20 سال پزشک تیم رنس بود. گفته می شود همسر وی هم تست کرونایش مثبت اعلام شده بود و این دو خود را در خانه، قرنطینه کرده بودند.
یکشنبه 17 فروردین 1399 | 5 آوریل 2020
بیانیه یوفا درمورد پایان رقابت‌های اروپایی تا 3 آگوست: این درست نیست؛ سفرین به روشنی گفته که هیچ تاریخ مشخصی نمی‌توان برای پایان فصل در نظر گرفت
 
گزارش شده الکساندر سفرین، رئیس یوفا در مصاحبه ای با ZDF آلمان گفته است که فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا باید تا 3 آگوست به پایان برسد. این درست نیست. رئیس یوفا در این مورد کاملا شفاف صحبت کرده است و گفته که هیچ تاریخ مشخصی نمی توان برای پایان فصل در نظر گرفت. یوفا در حال حاضر تمام گزینه ها را بررسی می کند تا روند به پایان رساندن فصل جاری در لیگ های اروپایی و لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود. ما تمام مسائل مربوط به سلامت و بهداشت را در نظر می گیریم. در حال حاضر برنامه این است که بازی ها در جولای و شاید در آگوست (اگر نیاز شد) برگزار شوند. همه این ها به تاریخ شروع دوباره بازی ها و تصمیم مسئولان در کشورهای مختلف بستگی دارد. ما ایمان داریم در ماه های پیش رو می توان فوتبال را دوباره شروع کرد. البته این اتفاق باید در چارچوب و شرایطی بیفتد که مسئولان اعلام می کنند.

یکشنبه 17 فروردین 1399 | 5 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ تعطیلی لیگ برتر انگلیس و کارگرانی که هیچ دستمزدی نمی‌گیرند
به گزارش گاردین، تعداد زیادی از کارکنان و کارگرانی که در استادیوم های مختلف انگلیس مشغول به کار بوده اند در این روزها بیکار هستند و هیچ دستمزدی نمی گیرند
یکشنبه 17 فروردین 1399 | 5 آوریل 2020
عذرخواهی واکر به خاطر برگزاری مهمانی نامتعارف در روزهای قرنطینه: بابت انتخاب‌های غلطی که داشتم عذرخواهی می‌کنم؛ می‌دانم که همه را ناامید کردم
، کایل واکر با یک جریمه بزرگ مواجه خواهد شد. او توصیه های نهادهای بهداشتی و درمانی را رعایت نکرده و فاصله گذاری اجتماعی را نادیده گرفته است.
یکشنبه 17 فروردین 1399 | 5 آوریل 2020
بهبودی کامل کوترونه، ولاهوویچ و جرمن پتزلا پس از ابتلا به ویروس کرونا
فیورنتینا-سری آ-ایتالیا-ویروس کرونا-Fiorentina
با تایید سایت رسمی فیورنتینا، پاتریک کوترونه، دوشان ولاهوویچ و جرمن پتزلا، سه بازیکن ترکیب اصلی این تیم، به صورت کامل پس از ابتلا به ویروس کرونا درمان شده اند. در واقع این سه بازیکن در قرنطینه حضور داشتند و پس از گذشت دو هفته، بار دیگر تست کووید-19 از آن ها گرفته شده که این بار نتیجه تست، منفی شده است. بدین ترتیب اولین موج بهبودی بازیکنان و ورزشکاران مبتلا به کرونا در ایتالیا، خودش را نشان داده است.
شنبه 16 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
سرگرمی جالب ماریا شاراپووا در دوران قرنطینه؛ شماره دادن به هواداران و چت با آن‌ها
روسیه-تنیسور زن روس-Russia
 
در دوران قرنطینه سعی کردم راهی جالب برای ارتباط با هوادارانم پیدا کنم و طی هفته گذشته، 150 تماس ویدیویی با مردم برقرار کردم. چت کردن با هوادارانم را بسیار دوست دارم. شماره‌ام را به شما می‌دهم و می‌توانید از این طریق با من تماس داشته باشید، تمام پیام ها به این شماره من ارسال می‌شوند و من به شما پاسخ خواهم داد.

شنبه 16 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
ابتلای جوردی کاردونر، نایب رئیس باشگاه بارسلونا به کرونا ویروس
به گزارش AS، جوردی کاردونر، نایب رئیس باشگاه بارسلونا به کرونا ویروس مبتلا شده است. تست کرونای او مثبت بوده است. البته وضعیت سلامتی او مساعد است و فعلا در قرنطینه خانگی به سر می برد. در میانه های ماه مارس که دولت اسپانیا وضعیت اضطراری در کشور اعلام کرد، بارسلونا به تمام مدیران و کارکنان دستور داد از منزل کارهایشان را انجام دهند. جلسه های مدیران بارسا هم از آن روز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می شود.
شنبه 16 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
ویروس کرونا؛ نخست وزیر اسپانیا به دنبال تمدید قرنطینه تا 26 آوریل
به گزارش Elpais، دولت اسپانیا می خواهد قرنطینه را تا 26 آوریل (7 اردیبهشت 1399) تمدید کند. گفته می شود پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا بعد از جلسه ای مهم با کارشناسان این تصمیم را گرفته است. اسپانیا از روز 14 مارس در قرنطینه است. در ابتدا قرار بود این وضعیت در 29 مارس به پایان برسد. وضعیت کنونی نشان می دهد که فعلا نمی توان در مورد شروع دوباره بازی های لالیگا صحبت کرد. اسپانیا هنوز بحران را پشت سر نگذاشته و هیچ کس نمی داند این کشور چه زمانی به شرایط عادی برمی گردد.
شنبه 16 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
چرا از لیورپول به خاطر تصمیمش در مورد دستمزد کارکنان انتقاد می‌شود؟
 
باشگاه لیورپول بخشی از کارکنان را که کارشان به خاطر تعلیق بازی های لیگ تحت تاثیر قرار گرفته را به مرخصی فرستاده است. البته ما به همه آن ها اطمینان داده ایم که 100 درصد دستمزدشان را دریافت می کنند تا هیچ کدام شان از نظر مالی دچار مشکل نشوند. در ضمن ماه گذشته هم اعلام شد که به همه کارکنان باشگاه که در روز بازی یا غیر از آن مشغول به کار بودند، در روزهای تعطیلی لیگ هم دستمزد پرداخت می شود. پیش از اتخاذ این تصمیم ها هم همه مدیران باشگاه بر این نکته تاکید داشتند تا استراتژی در پیش گرفته شود که از آسیب دیدن کارکنان باشگاه در روزهای بحرانی جلوگیری شود. در مورد کاهش دستمزدها در روزهای تعطیلی بازی ها هم بررسی های زیادی در حال انجام است. این بحث ها پیچیده هستند و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده اند.

شنبه 16 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
جواد محمدی: اولویت با تصمیماتی است که از طرف ستاد مبارزه با کرونا اعلام می‌شود؛ فیفا باید تصمیمی برای تمام لیگ‌های دنیا اتخاذ کند
 
 
فیفا باید شرایط موجود را بررسی کرده و تصمیمی را برای تمام لیگ‌های دنیا اتخاذ کند و به صورت هماهنگ در تمامی لیگ‌های دنیا اجرایی شود. اگر لیگ بخواهد تعطیل شود بحث مسائل مالی، شرایط قرارداد بازیکنان و مربیان پیش خواهد آمد و همه این موارد مستلزم این است که از جانب فیفا تصمیماتی در این خصوص گرفته شود.

شنبه 16 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
سفرین: لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا باید تا 3 آگوست به پایان برسد؛ تک بازی در یک زمین بی‌طرف یکی از گزینه های ما است
 
لیگ قهرمانان و لیگ اروپا باید تا 3 آگوست (13 مرداد) به پایان برسند. در شرایطی بسیار غیرطبیعی هستیم. بنابراین نسبت به تاریخ بازی ها انعطاف پذیر هستیم. اگر بحران زودتر تمام شود، بازی ها را زودتر از سر می گیریم.

شنبه 16 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
سامی خدیرا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تولد 33 سالگی خود را جشن گرفت (عکس)
سامی خدیرا-sami khedira
جمعه 15 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
رسمی؛ مدت تعویق رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تمدید شد
به گزارش وب سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، در جلسه امروز میان مسئولان لیگ برتر، درباره چگونگی واکنش نشان دادن به شیوع ویروس کرونا که در جهان فراگیر شده است، بحث شد. اول و مهم‌تر از هر چیزی، تاکید بر این بود که اولویت اصلی کمک به سلامتی و رفاه ملت و تمامی مردم جامعه از جمله بازیکنان، سرمربیان، کارکنان باشگاه‌ها و هواداران است. پس از این، درباره شروع مجدد لیگ برتر تصمیم بر این شد که این رقابت‌ها تا ابتدای ماه می (12 اردیبهشت) از سر گرفته نخواهد شد و بازی‌های باقی مانده فصل جاری تنها در زمانی ادامه پیدا خواهد کرد همه در سلامت کامل باشند و شرایط مناسب باشد
جمعه 15 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
بارسلونا-ژاپن-اسپانیا-لالیگا-Spain-Laliga-Japan-Barcelona
ویروس کرونا؛ اینیستا: خبر هایی که از اسپانیا دریافت می کنیم خیلی نگران کننده است
 
خبر هایی که از اسپانیا دریافت می کنیم، اینجا ما را خیلی نگران کرده است. با اعضای خانواده و دوستان صحبت می کنم و آنها امیدوارند که هر روز بیش از پیش به شرایط عادی نزدیک تر شویم. از ژاپن سعی داریم کمک کنیم تا جامعه پزشکی بتوانند به بهترین نحو کار خود را انجام دهند. من ناجی نیستم، افراد مهم کسانی هستند که در خط مقدم این بیماری می جنگند و ما فقط می توانیم کمک و همکاری کنیم تا آنها کار خود را بهتر انجام دهند. برای مردم مهم نیست که شما کمک مالی می کنید یا نه، نکته مهم داشتن وجدانی آرام است که من از آن برخوردارم.

جمعه 15 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
موافقت بازیکنان سری آ با ایده دامیانو توماسی؛ بخشی از دستمزد آن‌ها به بازیکنان شاغل در سری سی ایتالیا اختصاص می‌یابد
به نقل از توتومرکاتو وب؛ دستمزد بازیکنان سری C و حتی سری B ایتالیا در مقایسه با سری آ بسیار ناچیز است و درصورت کاهش آن، بازیکنان دچار مشکل می شوند. از سوی دیگر تعطیلی رقابت ها ممکن است برخی از باشگاه های دسته های پایین تر ایتالیا را به مرز ورشکستگی نزدیک کند و آنها چاره ای جز کاهش دستمزدها ندارند. در این میان با ایده دامیانو توماسی، رئیس اتحادیه بازیکنان حرفه ای سری آ، صندوقی ایجاد شده تا بازیکنان سری آ بخشی از دستمزد خود را به بازیکنان سری سی ایتالیا اختصاص دهند. بازیکنان سری آ موافق این اقدام هستند. در صورت تایید مسئولان، 10% از دستمزد آن دسته از بازیکنان شاغل در سری آ که بیش از 300 هزار یورو در سال دریافت می کنند به بازیکنان سری سی ایتالیا اختصاص می یابد.
جمعه 15 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
مبارزه قهرمانی دسته سنگین‌وزن بوکس بین آنتونی جاشوا و کوبرات پولف به‌خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد
به گزارش دیلی‌میل، در حالی که هنوز به‌ صورت رسمی هیچ تاریخ جایگزینی برای برگزاری این مبارزه تعیین نشده، ادی هرن، مدیر برنامه جاشوا، روز گذشته در گفتگو با اسپرتس‌میل احتمال داد تاریخ جدید این مبارزه قهرمانی 25 جولای و میزبان مبارزه نیز همان استادیوم تاتنهام هاتسپر باشد. البته پیرامون همین تاریخ جدید نیز شبهاتی وجود دارد زیرا هنوز مشخص نیست بحران کرونا چه زمانی فروکش کند.
جمعه 15 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
واکنش تند ستارگان سابق فوتبال آفریقا به صحبت‌های نژادپرستانه پزشک فرانسوی درباره ویروس کرونا
روز گذشته صحبت‌های یک پزشک فرانسوی درباره انجام آزمایش درباره ویروس کووید 19 روی مردم آفریقا بسیار جنجالی شد و واکنش شدید ستارگان سابق فوتبال را در پی داشت.
به گزارش آ اس، روز گذشته دکتر ژان پل میرا، سرپرست بخش احیای بیمارستان کوشین پاریس در برنامه تلویزیونی شبکه LCI فرانسه صحبت‌هایی جنجالی انجام داد که این صحبت‌ها واکنش ستارگان سابق فوتبال آفریقا از جمله دیدیه دروگبا، ساموئل اتوئو و دمبا با را در پی داشت.
جمعه 15 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
باشگاه دورتموند بخشی از ورزشگاه خود را به درمان و معاینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص داد (عکس)
طرفداری- با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در آلمان، باشگاه دورتموند به کمک مقامات بهداشتی ایالت نوردراین-وستفالن آمده است. با تایید باشگاه دورتموند، بخشی از ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک یا همان وستفالن سابق به درمان و معاینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته است.
جمعه 15 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
زیدان از طریق ویدیو کنفرانس، جویای احوال بازیکنان رئال مادرید شد
به نقل از مارکا؛ پس از سه هفته زیدان جلسه ای با بازیکنان رئال مادرید ترتیب داد. او از طریق ویدیو کنفرانس با بازیکنان خود ارتباط برقرار کرده است. در این جلسه مجازی، صحبتی پیرامون فوتبال و مباحث تاکتیکی نشده و زیدان جویای احوال بازیکنان رئال مادرید و وضعیت سلامتی آنها شده است. سرمربی رئال مادرید فقط از بازیکنان خود خواسته رژیم های غذایی باشگاه را دنبال و طبق برنامه مربیان بدنسازی، آمادگی خود را حفظ کنند.
جمعه 15 فروردین 1399 | 4 آوریل 2020
پیشنهاد عجیبی که رد شد؛ باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با پیشنهاد برگزاری ادامه لیگ در چین مخالفت کردند
به نقل از The Athletic؛ مسئولان لیگ برتر و باشگاه ها هر هفته از طریق ویدیو کنفرانس در ارتباط هستند و پیرامون مسائل مختلف صحبت می کنند. ویروس کرونا از چین به کل جهان شیوع پیدا کرد اما این کشور در ظاهر موفق به مهار ویروس کرونا شده است. گفته می شود مردم چین به زندگی عادی برگشته اند و حتی سوپرلیگ چین به زودی از سر گرفته می شود. در جلسه اخیر لیگ برتر، پیشنهاد برگزاری هفته های باقیمانده در کشوری دیگر مطرح شد. حتی گفته شد که در حال حاضر چین، امن ترین کشور برای اجرایی کردن این ایده است. با این حال باشگاه های لیگ برتر به طور قاطع با چنین پیشنهادی مخالفت کردند. از نظر آنها انتقال به چین، وقت، انرژی و سرمایه زیادی را هدر می دهد، ضمن اینکه باشگاه های لیگ برتر نسبت به کنترل ویروس کرونا در چین مطمئن نیستند.
پنجشنبه 14 فروردین 1399 | 3 آوریل 2020
ادامه بازی‌های لیگ بلژیک لغو شد؛ کلوب بروخه، قهرمان فصل خواهد بود
به گزارش nieuwsblad، لیگ برتر بلژیک به اولین لیگ اروپایی تبدیل می شود که تصمیم به لغو بازی‌های آینده خود گرفته است. بر این اساس، باقی بازی های فصل لغو شده و همه چیز بر اساس آخرین رده بندی لیگ مشخص می شود. با توجه به جدول رده بندی لیگ برتر بلژیک تا پیش از تعویق بازی‌ها، کلوب بروخه صدرنشین لیگ بود و بر همین اساس نیز به عنوان قهرمان فصل جاری بلژیک انتخاب شده است.
پنجشنبه 14 فروردین 1399 | 3 آوریل 2020
کاهش 70 درصدی حقوق بازیکنان و کادر فنی اتلتیکو مادرید؛ حقوق کارمندان باشگاه به طور کامل پرداخت خواهد شد
به گزارش سایت رسمی اتلتیکو مادرید، این باشگاه تصمیم گرفته که تغییراتی را در وضعیت پرداختی هایش ایجاد کند. کادر فنی و بازیکنان تیم اول مردان، زنان و تیم بی قرار است که با کاهش 70 درصدی حقوق خود مواجه شوند. طبق توافق باشگاه با بازیکنان و مربیان، قرار شد که حقوق 430 کارمند باشگاه به طور کامل پرداخت شود.
پنجشنبه 14 فروردین 1399 | 3 آوریل 2020
توز: فوتبالیست‌ها می‌توانند 1 سال بدون حقوقشان زندگی کنند؛ مشکل ما کسی است که برای سیر کردن خانواده‌اش باید 6 صبح سر کار برود
 
ما (فوتبالیست‌ها) مثال و نمونه خوبی در این قضیه نیستیم. شاید در دیگر مسائل باشیم اما در این یکی نه. ما باید به دیگران کمک کنیم. زدن این حرف ها در حالی که در خانه نشسته ام و بچه هایم غذای کافی برای خوردن دارند، کار راحتی است. اما بیچاره آن مردمی که نمی توانند خانه هایشان را ترک کنند. این چیزی است که نگران کننده است.

پنجشنبه 14 فروردین 1399 | 3 آوریل 2020
منچسترسیتی-Man City-لیگ برتر
دی بروین: از سرگیری لیگ برتر؟ در حالت عادی پس از یک وقفه 3-4 هفته‌ای نیاز به آماده‌سازی داریم و اکنون 6 هفته است که بازی نکرده‌ایم
 
نمی دانم که چه زمانی دوباره قرار است به میدان برویم، 6 هفته است که بازی نکرده ایم. به صورت معمول، شما برای یک وقفه 3-4 هفته ای، نیاز به آماده سازی دارید. اگر ما بلافاصله بخواهیم بعد از پایان این جریانات، دوباره بازی کنیم، آن وقت همه بازیکنان بعد از چند بازی مصدوم می شوند. می دانم که بحث سر مقدار زیادی پول است، اما فکر می کنم انتظار طولانی برای تصمیم گیری، می تواند باعث بروز مشکل برای برگزاری فصل آینده شود.

پنجشنبه 14 فروردین 1399 | 3 آوریل 2020
کمک 140 هزاری پوندی گری لینکر به صلیب سرخ بریتانیا برای یاری به افراد ضعیف در راه مبارزه با ویروس کرونا
 
تصمیم گرفتم که دو ماه حقوقم را به صلیب سرخ بریتانیا هدیه کنم تا کارهای اساسی برای افراد آسیب پذیر در طول بحران ویروس کرونا صورت پذیرد. از انجام این کار احساس بسیار خوبی دارم.

چهارشنبه 13 فروردین 1399 | 1 آوریل 2020
برنامه مهم‌ترین بازی‌های ماه آوریل لیگ‌های اروپایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد

چهارشنبه 13 فروردین 1399 | 1 آوریل 2020
گراوینا: آنیلی اعلام کرده، یوونتوس قهرمانی سری آ را در صورت تعطیلی لیگ نمی‌پذیرد
 
این احتمال وجود دارد که سری آ از 20 ماه می از سر گرفته شود. تعطیلی لیگ آن هم در حالی که بیشتر از دو سوم از رقابت‌ها برگزار شده، معقولانه نیست، حتی اگر تعطیل هم شود، آنیلی اعلام کرده که یوونتوس قهرمانی این فصل را نمی‌پذیرد.

چهارشنبه 13 فروردین 1399 | 1 آوریل 2020
بوگلارکا کاپاس، شناگر زن مجارستانی و قهرمان رشته شنای پروانه به کرونا مبتلا شده است
به گزارش رویترز، بوگلارکا کاپاس، قهرمان شنای جهان در رشته شنای پروانه (زنان) به کرونا مبتلا شده است. در کل 9 نفر از شناگران ملی پوش مجارستان به کرونا مبتلا شده اند. دومینیک کوزما که در رقابت های جهانی سال 2017 و در رشته 4 در 100 متر به مدال برنز رسیده بود هم به این بیماری دچار شده است. فدراسیون شنای مجارستان اعلام کرده تمام ورزشکاران ملی پوش و کارکنان فدراسیون تست کرونا داده اند.
چهارشنبه 13 فروردین 1399 | 1 آوریل 2020
رسمی؛ مسابقات ویمبلدون 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد؛ اولین تعطیلی قدیمی ترین گرند اسلم تنیس بعد از جنگ جهانی دوم
به گزارش وب سایت رسمی مسابقات ویمبلدون، به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات امسال برگزار نخواهد شد. برای اولین بار بعد از تعطیلی 5 ساله این مسابقات از سال 1940 تا 1945 و به دلیل جنگ جهانی دوم، ویمبلدون برگزار نخواهد شد. این مسابقات که از سال 1877 برگزار می شود، قدیمی ترین گرند اسلم سال به شمار می رود و اکنون اولین بار است که در زمان صلح، این مسابقات برگزار نمی شود. در بیانه ای مشترک از طرف ATP و WTA، تمام مسابقات تنیس تا 13 جولای که مصادف با 23 تیر ماه 1399 می باشد، تعطیل خواهد بود و به این ترتیب بعد از لغو فصل خاک 2020، اکنون فصل چمن نیز لغو شد.
چهارشنبه 13 فروردین 1399 | 1 آوریل 2020
بیانیه یوفا: تمام بازی‌های ملی ژوئن 2020 به زمانی دیگر موکول می‌شوند
به گزارش یوفا، روز 17 مارس یک جلسه رسمی به کمک ویدیو کنفرانس با حضور نمایندگان 55 عضو یوفا برگزار شد و تمام پیشنهادات بررسی شد. حالا کمیته اجرایی یوفا تصمیمات جدیدی در این رابطه اتخاذ کرده است.
چهارشنبه 13 فروردین 1399 | 1 آوریل 2020
با بهبودی کامل مارکوس اسمارت از کرونا، این بازیکن بوستون سلتیکس پلاسمای خون خود را به یک پروژه درمانی اهدا خواهد کرد
مارکوس اسمارت که سابقه حضور 6 ساله در سلتیکس و NBA دارد، چند روز پیش به‌طور کامل از بیماری کرونا بهبود پیدا کرد. برد استیونس، مربی سلتیکس گفته بود که اسمارت در دوران بیماری، مثل همیشه روحیه شوخ و فوق‌العاده‌ای داشت. دو هفته پیش بود که خبر ابتلای مارکوس اسمارت به ویروس کرونا با تایید خود این بازیکن منتشر شده بود. این بازیکن سبزها، دهمین بسکتبالیست شاغل در NBA بود که به کوید-19 مبتلا می‌شود.
سه شنبه 12 فروردین 1399 | 31 مارس 2020
سولسشر: در این مدت سریال پیکی بلایندرز و فیلم جوکر را تماشا کردم؛ با بازیکنان و کادرفنی در ارتباط هستم
 
هفته گذشته تحصیل در خانه شروع شد و انجام این کار کمی متفاوت است. باید تکالیف خانگی را انجام می دادیم. ما در هفته گذشته موفق شدیم این کار را انجام دهیم شما هیچوقت نمی دانید که انجام دادن این کار چه قدر طول می کشد! اما بچه های خیلی خوب بودند. من فکر می کنم که در دوران قرنطینه همانند همه مردم هستم. در این دوره من سریال پیکی بلایندرز را تماشا کردم و برخی از قسمت های یکسری از سریال های قدیمی همچون سوپرانو را تماشا کردم و فقط هم سریال های کلاسیک را تماشا می کنم. در شبی دیگر، فیلم جوکر را نیز تماشا کردم.

سه شنبه 12 فروردین 1399 | 31 مارس 2020
پیامدهای اقتصادی کرونا در فوتبال؛ بازیکنان و سرمربی اینتر اعلام کرده‌اند آماده‌اند دستمزدشان را کاهش دهند
به گزارش لاریپابلیکا، هندانوویچ، کاپیتان تیم اینتر بعد از صحبت با تمام بازیکنان تیم به ماروتا، مدیر ارشد اجرایی باشگاه اطلاع داده که آن ها می خواهند دستمزدشان را کاهش دهند. کونته، سرمربی تیم هم گفته است آماده است در این روزهای بحرانی دستمزدش را کاهش دهد.
سه شنبه 12 فروردین 1399 | 31 مارس 2020
تقدیر توئیتر رسمی باشگاه رم از دو پزشک فداکار اهل بهار همدان
 
خجسته صمدی و خشایار عباسی دو پزشک ایرانی از شهر بهار استان همدان هستند. این زوج فداکار تمام طول نوروز و تعطیلات خود را در درمانگاه و برای درمان بیماران کووید19 سپری کرده‌اند، آن‌ها نزدیک به دو ماه است که نتوانسته‌اند خانواده‌های خود را ببینند. از شما بسیار سپاسگزاریم.

سه شنبه 12 فروردین 1399 | 31 مارس 2020
گواردیولا: دل همه ما برای زندگی‌ای که تا چند روز قبل داشتیم، تنگ شده است؛ قوی‌تر و کمی چاق‌تر از قبل باز خواهیم گشت
 
دل ما برای فوتبال تنگ شده است، دل ما برای زندگی‌ای که تا چند روز قبل داشتیم تنگ شده است اما الان زمان گوش دادن است، باید به حرف‌های پزشکان، دانشمندان و پرستاران گوش کنیم. شما (طرفداران منچسترسیتی) خانواده فوتبالی من هستید و ما در حال انجام هر کار ممکنی هستیم تا شما احساس بهتری را داشته باشید. ما قوی‌تر، بهتر، مهربان‌تر و کمی چاق‌تر از قبل باز خواهیم گشت. در خانه‌های خود بمانید تا سلامت شما حفظ شود.

سه شنبه 12 فروردین 1399 | 31 مارس 2020
ویلای لوکس و زندگی مرفه نیمار در دوران قرنطینه؛ ورزش‌های گروهی او حاشیه‌ساز شد (عکس)
نیمار-Neymar
دوشنبه 11 فروردین 1399 | 30 مارس 2020
مسی: در طول روزهای بحرانی، 70 درصد دستمزدمان را دریافت نمی‌کنیم؛ عجیب است برخی از داخل باشگاه ما را به خاطر کاری که خودمان می‌خواستیم انجام دهیم تحت فشار قرار دادند
 
می خواهیم این نکته را شفاف کنیم که خواست ما هم کاهش دستمزدها در چنین شرایطی بود. درک می کنیم که در یک موقعیت استثنایی هستیم و ما همیشه اولین کسانی بودیم که به باشگاه در موقعیت های مختلف کمک کردیم؛ هر وقت که نیازی بوده است. خیلی وقت ها این کار را بدون هیچ درخواستی انجام دادیم؛ در زمانی که حس می کردیم موضوع مهمی پیش آمده یا الزامی وجود دارد. به همین دلیل برای ما عجیب است که برخی افراد از داخل باشگاه سعی کردند ما را به خاطر انجام کاری تحت فشار قرار دهند که خودمان قبلا به روشنی گفته بودیم می خواهیم انجامش دهیم. این روند طولانی شد چون به دنبال یک فرمول بودیم که به باشگاه و کارکنانش در این روزهای سخت کمک کنیم. حالا زمان آن رسیده که اعلام کنیم در طول زمانی که این بحران ادامه دارد، 70 درصد دستمزدمان را دریافت نمی کنیم. به علاوه در موارد دیگر هم به باشگاه کمک می کنیم تا همه کارکنان در طول روزهای سختی که داریم 100 درصد دستمزد و حقوقشان را دریافت کنند.

دوشنبه 11 فروردین 1399 | 30 مارس 2020
رومنیگه: قبل از شروع بحران شیوع کرونا، پیشنهادات را به بازیکنان بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد ارسال کردیم؛ نمی‌خواهیم از این بحران سوءاستفاده کنیم
 
قبل از شروع بحران شیوع کرونا، ما پیشنهادات خود را به بازیکنان تیم برای تمدید قرارداد ارسال کردیم. نمی خواهیم از بحران موجود سوءاستفاده کنیم و رقمی پایین تر از ارزش این بازیکنان به آن ها پیشنهاد دهیم. فکر می کنم همه آن ها می دانند که بایرن مونیخ یک باشگاه باثبات و قابل اعتماد است و همیشه با بازیکنان و کارکنانش با عدالت رفتار می کند.

دوشنبه 11 فروردین 1399 | 30 مارس 2020
ویروس کرونا؛ پایان موفقیت‌آمیز روند درمان فاتح تریم و ترخیص از بیمارستان
به گزارش Hurriyet، روند درمان فاتح تریم موفقیت آمیز بوده و او از بیمارستان ترخیص شده است. او حالا وضعیت جسمانی بهتری دارد و در منزلش باید در قرنطینه بماند. این دوره 14 روزه خواهد بود. گفتنی است روند درمانی آلبایراک همچنان در بیمارستان ادامه دارد.
دوشنبه 11 فروردین 1399 | 30 مارس 2020
کاسانو: وقتی باشگاهی چون یوونتوس، دستمزدها را کاهش می‌دهد یعنی فصل به پایان رسیده است
 
وقتی باشگاهی چون یوونتوس، دستمزدها را کاهش می دهد یعنی تقریبا مسجل شده که فصل در همین جا به پایان رسیده است. آنها می دانند که فصل ادامه نمی یابد وگرنه این کار را نمی کردند. یوونتوس می توانست کاهش دستمزدها را ماه به ماه پیش ببرد یا در پایان ژوئن این تصمیم را بگیرند اما وقتی اکنون این موضوع را اعلام کردند، یعنی فصل تمام شده است.

دوشنبه 11 فروردین 1399 | 30 مارس 2020
زانتی: رئیس ژانگ در مورد شیوع ویروس کرونا در ایتالیا هشدار داده بود؛ توجه به توصیه‌های او می‌توانست کمک زیادی کند
 
هیچ کسی انتظار نداشت این ویروس اینچنین همه گیر شود. اکنون پزشکان و پرستاران، قهرمانانه درحال تلاش هستند و هر روز شرایط تغییر می کند. رئیس ژانگ در مورد شیوع ویروس کرونا در ایتالیا هشدار داده بود. او اتفاقات کشورش را برای ما تعریف کرد. در چین همه چیز مختل شد و قرنطینه به صورت فراگیر بود. توجه به توصیه های او قطعا می توانست برای مقابله با این ویروس کمک زیادی کند.

دوشنبه 11 فروردین 1399 | 30 مارس 2020
وندا نارا با 5 فرزند خود از فرانسه به ایتالیا بازگشت؛ مکسی لوپز خطاب به وندا: تو هیچ چیزی نمی‌فهمی؛ چرا سلامتی فرزندان را به خطر می‌اندازی؟
 
می خواهم بدانم طبق کدام معیار، قرنطینه یک بیماری همه گیر جهانی را شکستی و درحالیکه همه می گویند نباید از خانه هایتان خارج شوید، بچه های ما را از کشوری به کشوری دیگر و به منطقه ای می بری که مرکز شیوع ویروس کرونا در ایتالیا است؟ چرا به عواقب این کار فکر نمی کنی و سلامت بچه ها را به خطری می اندازی؟

یکشنبه 10 فروردین 1399 | 29 مارس 2020
ویروس کرونا؛ میلیک، رستوران خود در لهستان را برای تامین غذای بیماران اختصاص داد
 با توجه به شیوع ویروس کرونا، بازیکنان فوتبال از راه های مختلف برای مقابله با این ویروس به جامعه کمک می کنند. آرکادیوش میلیک، رستوران خود در لهستان را برای تامین غذای بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص داده است. به طور روزانه، صدها ظرف غذا به صورت بسته بندی شده از این رستوران راهی بیمارستان ها می شود. خودِ میلیک هر روز در رستورانی در ناپل حضور می یابد و به تهیه و بسته بندی ظروف خوراکی برای بیماران کمک می کند.
یکشنبه 10 فروردین 1399 | 29 مارس 2020
نخستین مورد کرونا در لیگ استرالیا؛ بازیکنی از تیم نیوکاسل جتز
مالک تیم نیوکاسل جتز، لاوری مک کینا اعلام کرده که حال این بازیکن درحال حاضر خوب است. وی همچنین اعلام کرده نیازی نیست باقی تیمش در شرایط قرنیطنه قرار بگیرند ولی تحت نظارت هستند.
یکشنبه 10 فروردین 1399 | 29 مارس 2020
المریسل، خبرنگار عربستانی: ایران به کانون اپیدمی کرونا تبدیل شده و موافق کنار گذاشتن ایرانی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا هستم
به گزارش مهر، شبکه ۲۴ الریاضیه شب گذشته مجددا با دعوت از چند خبرنگار و منتقد ورزشی، ایران را یکی از تهدیدهای این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید آنرا از این رقابت‌ها حذف کند.
یکشنبه 10 فروردین 1399 | 29 مارس 2020
سرخیو بوسکتس به کمپین پائو گسول و رافائل نادال برای مقابله با کرونا در اسپانیا پیوست؛ نادال: زمان آن رسیده که ورزش اسپانیا به بزرگترین پیروزی خود دست یابد
از زمانی که کرونا در اروپا گسترش پیدا کرده، اسپانیا یکی از بدترین آمارها را در رابطه با این بیماری داشته است. وضعیت در این کشور اضطراری است و به همین جهت تیم‌ها و چهره‌های مختلف ورزش اسپانیا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش بیماری داده‌اند. به گزارش مارکا، با افزایش تلفات کرونا در اسپانیا، پائو گسول، بازیکن اسبق لس آنجلس لیکرز و قهرمان NBA و همچنین رافائل نادال، قهرمان بزرگ تنیس در همکاری با صلیب سرخ و به‌منظور کمک به سیستم بهداشت و سلامت اسپانیا طرحی اجرا خواهند کرد که طی آن به خانواده‌های نیازمند در این دوران سخت کمک شود. هدف این پروژه، جمع‌آوری 11 میلیون یورو برای کمک به 1.3 میلیون نفر نیازمند در کشور اسپانیا است. نادال و گسول خود به این کمپین کمک کرده‌اند.
یکشنبه 10 فروردین 1399 | 29 مارس 2020
ابتلای روشتو رچبر، دروازه‌بان اسبق بارسلونا و تیم ملی ترکیه به ویروس کرونا
به گزارش وب سایت گل، همسر روشتو رچبر، دروازه‌بان اسبق تیم ملی ترکیه و باشگاه‌های بارسلونا و فنرباحچه تایید کرد که او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده است. رچبر به سبب نمایش‌های خوبش در جام جهانی 2002 و کسب رده سوم با ترکیه، نامزد بهترین دروازه‌بان سال 2003 فیفا شد و در سال 2008 نیز با ترکیه به نیمه نهایی یورو رسید.
شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
رسمی؛ تست کرونای 8 عضو باشگاه آتالانتا، مثبت اعلام شد
 
این یک تراژدی است. یکی از زیباترین نسل های ما درحال نابودی است و جوانان هم در میان آنها هستند. فقط در باشگاه ما 8 نفر به کرونا مبتلا شدند. این اتفاقی بسیار ناراحت کننده است. ما در وسط یک جنگ جهانی واقعی هستیم. اخیرا به بیمارستانی در برگامو رفتم و تنها کاری که می توانستم انجام بدهم، گریه کردن بود.

شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
آنتونیو کونته برای مقابله با ویروس کرونا، 12 لپ تاپ به بیمارستان کودکان معلول ذهنی در تورین هدیه کرد
اینتر-ایتالیا-سری آ-inter-serie a-سرمربی اینتر
به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ کونته 12 دستگاه لپ تاپ به بیمارستان رجینا مارگریتا هدیه داده است. این بیمارستان، مخصوص کودکان کم توان ذهنی است. با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان ارتباط مستقیم معلمان با این کودکان استثنایی قطع و روند آموزش آنها متوقف شده بود. حالا از راه دور و به طور مجازی، کلاس ها برگزار خواهد شد. آنتونیو کونته از طریق همسر خود در جریان مشکل این بیمارستان قرار گرفت و بلافاصله برای حل آن وارد عمل شد.
شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
پدرو: بعد از پایان ویروس کرونا، تیم ها به پیش فصل نیاز خواهند داشت؛ دور از خانواده شرایط سخت تر است
 
می توانید در خانه سخت تمرین کنید اما به هیچ وجه قابل مقایسه با ریتمی که در سطح بالای تمرینات تیمی وجود دارد نیست. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا بازی ها از سر گرفته می شوند یا اگر نه، چه اتفاقی می افتد، و چگونه کل تقویم را مجدداً تنظیم می کنند چون بدون شک کار سختی خواهد بود.

شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
منچسترسیتی استادیوم اتحاد را در اختیار سرویس سلامت همگانی بریتانیا قرار خواهد داد
درحال حاضر در مرکز همایش‌های شهر منچستر یک بیمارستان موقت در دست احداث است. این بیمارستان زمانی که تعداد افراد آلوده به ویروس در شهر منچستر به نقطه اوج خود برسد، خدمات درمانی تخصصی ارائه خواهد کرد. احتمال می‌رود در زمان آغاز بحران سلامت از اتحاد به‌عنوان یک مرکز آموزش برای پزشکان و پرستاران استفاده شود.
شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
رسمی؛ توافق باشگاه یوونتوس با بازیکنان برای کاهش دستمزدها؛ 90 میلیون یورو از هزینه‌های فصل کاهش پیدا کرد
باشگاه یوونتوس امروز در بیانیه ای رسمی اعلام کرد، با توجه به کاهش درآمدها و تعطیلی مسابقات فوتبال، با بازیکنان، مربیان و اعضای تیم به توافق رسیده است که دستمزدها را که معادل 4 ماه هزینه های باشگاه یوونتوس است را کاهش دهند. بنابراین دستمزدی به اعضای باشگاه یوونتوس، در ماه‌های مارس، آوریل، می و ژوئن 2020 پرداخت نخواهد شد.
شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
شوچنکو: شرایط فعلی تحت تاثیر ویروس کرونا برای من یادآور فاجعه چرنوبیل است
اوکراین-تیم ملی اوکراین-Ukraine-یورو2020
 
 
10 روز است که در قرنطینه هستم اما خودم را مشغول می کنم. کاری از دست ما برنمی آید فقط باید به دستورالعمل های دولت گوش کنیم و در خانه بمانیم تا متخصصان علم پزشکی، کار خود را انجام بدهند. آنها قهرمانان واقعی هستند. من در یک موقعیت مشابه در اوکراین زندگی کردم. این اتفاقات برای من یادآور فاجعه هسته ای چرنوبیل در سال 1986 است. رفتارهای احمقانه را باید کنار بگذاریم و لازم است بدانیم هر یک از ما می توانیم ویروس را منتقل کنیم و بقیه را به خطر بیندازیم. به مردم ایتالیا درود می فرستم و به آنها اطمینان می دهم این شرایط سخت به زودی به پایان می رسد.

شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
بسکتبال NBA؛ استیو بالمر، مالک لس آنجلس کلیپرز، 25 میلیون دلار برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کرد
به گزارش CBS Sports، استیو بالمر، مالک لس آنجلس کلیپرز، 25 میلیون دلار برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کرد. 10 میلیون دلار از این مبلغ به دانشگاه واشینگتن جهت کمک به پیدا کردن واکسن این ویروس اهدا خواهد شد. بالمر در روزهای گذشته نیز 1 میلیون دلار به سازمانی در لس آنجلس و 3 میلیون دلار به سازمانی در سیاتل کمک کرده بود. بالمر این روزها حسابی سرش شلوغ بوده و چند روز قبل نیز او ورزشگاهی را از جیمز دولان، مالک نیویورک نیکس، به ارزش 400 میلیون دلار خریده بود. بالمر یکی از میلیاردرهای آمریکا است و از سال 2000 تا 2014 نیز مدیر ارشد اجرایی شرکت مایکروسافت بود. ارزش دارایی های او بیشتر از 51 میلیارد دلار تخمین زده شده است. بالمر شانزدهمین مرد ثروتمند دنیا به شمار می رود.
شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
هکتور بیرین نیز به جمع بازیکنانی پیوست که موهای خود را تراشیده اند (عکس)
آرسنال-لیگ برتر انگلیس
شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
دوریس برک، تحلیلگر NBA در شبکه ESPN، به ویروس کرونا مبتلا شده بود و اکنون وضعیتش مساعد است
برک در پادکست «وج پاد» با آدرین وجناروسکی، خبرنگار مشهور ESPN صحبت کرد و از تجربه‌اش در برخورد با بیماری کرونا گفت. به ادعای خود برک، او در تاریخ 11 مارس اولین علایم بیماری را تشخیص داد. این همان تاریخی است که NBA پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا رودی گوبر از تیم یوتا جز، فصل 2019-2020 را به حالت تعلیق درآورد. برک در آن زمان مشغول پوشش یک بازی بود و اینطور که به یاد می‌آورد دچار سردرد شدیدی شد و احساس خستگی می‌کرد.
شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
طرح جدید فیفا به دنبال شیوع ویروس کرونا؛ سود میلیاردی تیم های پر هزینه ایرانی
این قانون هنوز به تصویب و حالت اجرایی درنیامده، اما در صورتی که تصویب شود، تیم‌های ایرانی هم می‌توانند سود خوب و هنگفتی از این ماجرا ببرند. تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، استقلال، تراکتور، گل‌گهر، فولاد و ... بازیکنان خارجی زیادی دارند که اگر فیفا این قانون را اجرایی کند می‌توانند سود کلان و میلیاردی به خاطر شیوع ویروس کرونا ببرند. به هر شکل باید منتظر ماند و دید که آیا این قانون نهایی خواهد شد یا خیر؟
شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
مروری بر تیم منتخب بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا (عکس)

شنبه 9 فروردین 1399 | 28 مارس 2020
دیبالا: به سختی می توانستم نفس بکشم و راه بروم اما حالا حالم خیلی بهتر است
 
من علائم شدیدی داشتم اما امروز حالم خیلی بهتر است. حالا می توانم بهتر حرکت کنم، راه بروم و برای تمرین کردن تلاش کنم. به سختی می توانستم نفس بکشم. تا 5 دقیقه هیچ کاری نمی توانستم انجام دهم. ماهیچه های بدنم تیر می کشید. خوشبختانه من و اوریانا حالا خیلی بهتریم.

جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
مرگ 919 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت اخیر؛ استادیوم ومبلی در شب بازی لغو شده انگلستان-ایتالیا به رنگ پرچم ایتالیا درآمد (عکس)
انگستان-ایتالیا-England-Italy
این دیدار قرار بود ساعت 23:30 به وقت ایران در ومبلی آغاز شود. در همین زمان، استادیوم ومبلی به رنگ پرچم ایتالیا درآمد و روی نمایشگر بیرونی آن نوشته شد:
 
از یکدیگر جدا شده ایم اما در کنار یکدیگر هستیم؛ فورتزا ایتالیا.

جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
یوونتوس در فکر کاهش دستمزدها؛ کیه لینی واسطه میان باشگاه و بازیکنان
به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ سران باشگاه یوونتوس در مورد احتمال کاهش دستمزدها با جورجو کیه لینی گفتگو کردند و از او خواستند این موضوع را به اطلاع سایر بازیکنان برساند. همچنین کیه لینی فارغ التحصیل رشته MBA است و در زمینه مالی به باشگاه مشاوره می دهد. در صورت تداوم روند فعلی و ادامه تعلیق سری آ، درآمد باشگاه های ایتالیا به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می یابد و آنها قادر به پرداخت دستمزد کامل بازیکنان نیستند. کیه لینی این موضوع را به اطلاع بازیکنان یوونتوس رسانده است که احتمال دارد بخشی از دستمزد آنها کاهش یابد.
جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
به دلیل شیوع ویروس کرونا، ساخت و ساز در کرکبی، زمین تمرین جدید لیورپول متوقف شد
به گزارش دیلی میل، برنامه بر این بود که لیورپول به زمین تمرین جدید خود در کرکبی که 50 میلیون پوند هزینه در آن قرار است صرف شود، منتقل شود؛ جایی که قرار است تیم اصلی و آکادمی در کنار یکدیگر تمرین کنند ولی در حال حاضر عملیات ساخت و ساز آن به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.
جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
کمک 300 هزار یورویی داوید دخیا برای مبارزه با ویروس کرونا در مادرید
به گزارش مارکـا، حالا نوبت دروازه بان منچستریونایتد رسیده تا 300 هزار یورو در این راه کمک کند. دروازه بان اسپانیایی این کار را به صورت ناشناس انجام داده بود اما خام ایزابل دیاز آیوسو، رئیس شورای شهر مادرید تصمیم گرفت تا این حرکت سخاوتمندانه دخیا را عمومی کند.
جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
دل پیرو: بازی های این فصل باید بدون تماشاگر برگزار شده و به پایان برسند؛ در کالیفرنیا اقدامات برای ویروس کرونا دیر انجام شد
 
بدیهی است که در فوتبال همیشه باید جنبه های اقتصادی را هم در نظر بگیرید. اگر شرایط همینطور بماند، فصل باید حتی بدون تماشاگر هم که شده به پایان برسد. امیدوارم میل به بازی بازیکنان دوباره پیروز شود. کمی زمان خواهد برد تا بازیکنان مجدداً آمادگی ذهنی و جسمانی خود را به دست آورند. حتی اگر در خانه هم تمرین کنید، با تمرین در زمین تمرین یکسان نخواهد بود.

جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
ویروس کرونا؛ پیام تشکر بازیکنان، کادر فنی و کارکنان باشگاه لیورپول از کادرهای درمانی سراسر دنیا
یورگن کلوپ:
 
من، کارمندان، بازیکنان و تمام اعضای باشگاه لیورپول این فرصت را پیدا کرده ایم تا طی یک پیام، از همه افرادی که به شکل باورنکردنی در سرویس های سلامت کار می کنند، تشکر کنیم. از طرف همه اعضای باشگاه می گویم که متشکرم!

جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
ویدیو؛ انیمیشن کارتونی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقابل کرونا (بخش 2)
IFrame
جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
تست کرونای احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک، مثبت اعلام شد
به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت گفت:
 
متاسفانه آزمایش کرونا احسان حدادی قهرمان شایسته المپیک مثبت اعلام شد.

جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
گراوینا: می‌خواهیم قهرمان اسکودتو در زمین مشخص شود اما در غیراینصورت تصمیم خواهیم گرفت که اسکودتو به چه تیمی برسد
 
در حال رایزنی با فیفا هستیم تا درصورت نیاز بتوانیم تا پس از 30 ژوئن، سری آ را ادامه بدهیم. خوشحال می شویم که فصل را به پایان برسانیم و قهرمان را در زمین مشخص کنیم. از نظر ما بهترین راه حل این است که سری آ را تا 30 جولای به پایان برسانیم. سپس وقفه ای کوتاه تر از حد معمول ایجاد شود و به سراغ فصل بعدی برویم. با این حال باید دستورالعمل های دولت را رعایت کنیم. اگر مجوز شروع بازی ها را دریافت نکنیم، همچنان دوست داریم ارزش مسابقات برگزار شده را حفظ کنیم. در اینصورت بحث خواهیم کرد که اسکودتو به کجا برود. (به چه تیمی برسد). برای این کار به تصمیم شورای فدرال نیاز است. همچنین باید ترکیب تیم های فصل آینده، تیم های سقوط کننده، تیم های صعودکننده و سهمیه مسابقات اروپایی مشخص شود.

جمعه 8 فروردین 1399 | 27 مارس 2020
چهره جديد ایکر کاسیاس با سر تراشيده (عکس)
ایکر کاسیاس
پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
رئال مادرید-لالیگا-اسپانیا-Real Madrid-Laliga-Spain
هازارد: اولین فصل حضورم در رئال مادرید بد بود، از فصل دوم قضاوتم کنید؛ کمی از ویروس کرونا ترسیده ام
 
نمی گویم که من از این ویروس مصون هستم، اما داخل خانه ام. هیچکس به ملاقات نمی آید، ما هم کسی را نمی بینیم... مثل همه کمی ترسیده ام، اما بیشتر از این می ترسم که ناقل باشم و به دیگران انتقال بدهم؛ این نگران کننده ترین بخش ماجراست. ما کسانی را داریم که باید از آنها مراقبت کنیم. نگران افراد ضعیف جامعه هستم، که مشکلات بیشتری دارند.

پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
اوریانا ساباتینی، پارتنر دیبالا: نشانه‌های ویروس کرونا برای ما مثل آنفولانزا بود؛ صداهای عجیبی از ریه‌ام احساس می‌کردم
ساباتینی در گفتگویی با La100 اظهار داشت:
 
اکنون احساس بهتری داریم اما 2-3 روز پیش تا حدودی احساس ضعف داشتم. 9 روز کامل است که در قرنطینه هستیم. پزشکان گفتند که 31 مارس دوباره شرایط ما را چک می کنند. ویتامین هایی برای ما تجویز کردند و گفتند فقط استراحت کنید.

پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
ابتلای میثم بائو، بازیکم سابق پرسپولیس و استقلال به ویروس کرونا
به گزارش فارس، این بازیکن 36 ساله قائمشهری دو هفته است با این بیماری مبارزه می‌کند و هم اکنون در ساری بستری است و تحت درمان قرار دارد.
پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: تا حد امکان در برابر لغو فصل جاری سری آ مقاومت می‌کنم؛ شاید مسابقات تا ماه جولای یا آگوست طول بکشد
گراوینا در مصاحبه ای با Radio Marte گفت:
 
تا حد امکان سعی می کنیم امیدوار باقی بمانیم. تا جایی که ممکن باشد نمی خواهیم امید خود برای از سر گرفتن مسابقات را از دست بدهیم. شخصا هر کاری می کنم تا این مهم اتفاق بیفتد. نباید به راحتی تسلیم بشویم.

 
هنوز برای فکر کردن به اینکه از چه زمانی سری آ را آغاز کنیم بسیار زود است. یوفا درخواست کرده تا قبل از 30 ژوئن، تکلیف لیگ ها مشخص شود اما هر کاری می کنیم تا بتوانیم فراتر از این تاریخ پیش برویم. بنابراین شاید از جولای و آگوست استفاده کنیم. [در حالت عادی، فصل جدید سری آ باید از آگوست آغاز شود]

پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
هونس: ویروس کرونا ممکن است باعث شود فعلا نقل و انتقالات صد میلیون یورویی نبینیم
 
تاثیر ویروس کرونا در دنیای فوتبال؟ دیگر نمی‌توانم در آینده نزدیک، انتقال‌های صد میلیون یورویی و بیش از آن را تصور کنم. مبالغ انتقال بازیکنان کاهش خواهد یافت و طی چند سال آینده به ارقام فعلی باز نخواهد گشت. احتمالا فصل جدیدی از دنیای فوتبال آغاز خواهد شد.

پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
ویروس کرونا؛ استقبال الخلیفی از کاهش دستمزد بازیکنان پاری سن ژرمن برای کمک به وضعیت اقتصادی باشگاه
به گزارش مارکا، ناصر الخلیفی نظر خود را در این رابطه بیان کرده است و از کاهش دستمزد بازیکنان در این وضعیت استقبال می‌کند. البته هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و فقط طرح اولیه آن مطرح شده است. از بودجه کل 637 میلیون یورویی پاری سن ژرمن، 371 میلیون به پرداخت دستمزدها اختصاص دارد. فرانس فوتبال به تازگی فاش کرد نیمار با دریافت سالیانه 49 میلیون یورو، بیشترین دریافتی را در تیمش دارد که این رقم بیش از دو برابر 21.2 میلیون دستمزد سالیانه کیلیان ام باپه است.
پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
ویروس کرونا؛ پیگیری تمرینات گروهی لیورپول از هفته آینده به کمک تماس ویدیویی
به گزارش مترو، در حالی که بوریس جانسون به خاطر وضعیت نامطلوب ناشی از شیوع ویروس کرونا حکم به قرنطینه کشور داده است، باشگاه‌های انگلیسی در تلاش هستند تا آمادگی بازیکنان‌شان را حفظ کنند. برای مثال وست هم برای آن دسته از بازیکنانی که در خانه تجهیزات ورزشی لازم را نداشتند، دستگاه‌های ورزشی باشگاه بدنسازی تیم را ارسال کرد. قرمزها هم از دو هفته قبل برای بازیکنان خود تمرینات انفرادی در نظر گرفتند.
پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
ویروس کرونا؛ اتلتیکو مادرید جوانب کاهش دستمزد کادر فنی و بازیکنان را بررسی می‌کند
به گزارش مارکا، در مورد اتلتیکو مادرید، کاهش درآمد از راه بلیت فروشی، قراردادهای تجاری و البسه باشگاه باعث شده است تا آن‌ها به دنبال راه حل جدیدی بگردند. میگل آنخل گیل مارین بعد از برد اتلتیکو مادرید مقابل لیورپول در آنفیلد، تلاش زیادی در این عرصه انجام داده است. مدیر عامل و سهامدار عمده باشگاه که یک کمیته اجرایی از عوامل بخش‌های مختلف باشگاه ایجاد کرده است، از مدت‌ها پیش به دنبال راه چاره می‌گردد. آن‌ها به طور منطقی سراغ ناحیه‌ای از باشگاه رفته‌اند که بیشترین هزینه را دارد: کادر فنی و بازیکنان. اتلتی 350 میلیون یورو دستمزد می‌پردازد و حالا امیدوار است از پرداخت بخشی از این مبلغ معاف شود. گیل مارین با دو هدف در این راستا گام بر می‌دارد: اول تاثیر گذاری حداقلی این شرایط بر باشگاه و دوم حفظ اعتبار و استحکام مجموعه.
پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
کمک 20 میلیون یورویی بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیش و بایرلورکوزن به باشگاه‌های کم بضاعت آلمانی
به گزارش بیلد، نمایندگان باشگاه‌های بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیش و بایرلورکوزن، چهار نماینده آلمان در لیگ قهرمانان فصل 20-2019 نشستی در خصوص کمکی مجموعا به ارزش 20 میلیون یورو به سایر باشگاه‌های آلمانی داشته‌اند و این مبلغ میان باشگاه‌های کم بضاعت بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگای دو توزیع خواهد شد.
دورتموند-بایرن مونیخ-بوندس‌لیگا-آلمان-BundesLiga
پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
راجر فدرر 1 میلیون فرانک سوئیس را به خانواده های آسیب پذیر در مقابله با ویروس کرونا اهدا کرد
تنیس-سوئیس-tennis
 
این یک برهه سخت برای همه است و هیچکس نباید فراموش شود. میرکا و من شخصا تصمیم گرفتیم 1 میلیون فرانک سوئیس را برای خانواده های آسیب پذیر در سوئیس اهدا کنیم. همکاری ما تازه اول راه است. امیدواریم سایرین هم به کمک به خانواده های نیازمند بپیوندند. با هم می توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم. سالم بمانید.

پنجشنبه 7 فروردین 1399 | 26 مارس 2020
ویروس کرونا؛ فیفا قصد دارد پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تا ژانویه 2021 تمدید کند
به گزارش تلگراف، فیفا جهت جبران ضررهای مالی‌ای که باشگاه‌های اروپا و دنیا متحمل آن شده‌اند، قصد دارد پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 را تا ژانویه 2021 باز نگه دارد و این طرح در حال بررسی است. به احتمال زیاد، مربیان از این طرح فیفا استقبال خواهند کرد تا فوتبال بتواند به حالت عادی خود بازگردد.
چهارشنبه 6 فروردین 1399 | 25 مارس 2020
کمک 1 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو و ژرژ مندس به 3 بخش مراقبت‌های ویژه مبتلایان به ویروس کرونا در پرتغال
به نقل از بلیچر ریپورت؛ کریستیانو رونالدو و ژرژ مندس برای تامین تجهیزات مورد نیاز سه بخش مراقبت های ویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در پرتغال مجموعاً مبلغ 1 میلیون یورو اختصاص داده اند. تاکنون 2362 مورد مبتلا به ویروس کرونا در پرتغال ثبت شده و 33 نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند.
پرتغال-Portugal
چهارشنبه 6 فروردین 1399 | 25 مارس 2020
کمک 1 میلیون یورویی لیونل مسی برای مقابله با ویروس کرونا در شهر بارسلونا
به نقل از وبسایت گل؛ لیونل مسی برای مقابله با ویروس کرونا در ایالت کاتالونیا، مبلغ مورد نیاز برای تجهیز چند بیمارستان را تامین کرده است. گفته می شود مجموع مبلغی که مسی برای مقابله با این ویروس به بیمارستان ها کمک کرده به 1 میلیون یورو می رسد. اسپانیا به شدت درگیر ویروس کرونا است. تاکنون نزدیک به 40 هزار نفر مبتلا در این کشور ثبت شده و از این تعداد نزدیک به 3 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.
چهارشنبه 6 فروردین 1399 | 25 مارس 2020
کمک 1 میلیون یورویی پپ گواردیولا برای مقابله با ویروس کرونا در ایالت کاتالونیا
منچسترسیتی-انگلستان-Man City-سرمربی منچسترسیتی
به نقل از وبسایت گل؛ پپ گواردیولا مبلغ 1 میلیون یورو به کمپین خیریه ای در دانشکده پزشکی شهر بارسلونا برای خرید تجهیزات پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا در ایالت کاتالونیا کمک کرده است. اسپانیا پس از چین، ایتالیا و آمریکا، چهارمین کشور درگیر با ویروس کرونا است و تاکنون نزدیک به 40 هزار نفر مبتلا در این کشور ثبت شده و از این تعداد نزدیک به 3 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.
چهارشنبه 6 فروردین 1399 | 25 مارس 2020
تنش در جلسه مدیران سری آ؛ آنیلی: لوتیتو متخصص ویروس‌شناسی شده است!
به گزارش توتو اسپورت، اکثر مدیران سری آ بر این باور بودند که با وضعیت بحرانی ایتالیا و شیوع پاندمیک کرونا در دنیا امکان به پایان رساندن فصل وجود ندارد اما کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو که تیمش از شانس خوبی برای قهرمانی اسکودتو برخوردار است، معتقد است می‌توان این فصل سری آ را به پایان رساند. لوتیتو در این خصوص گفته بود:
 
 آمار اخیر کرونا در ایتالیا را دیده‌اید؟ شیوع ویروس در حال کم شدن است. با متخصصانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند در این باره صحبت کرده‌ام نه پزشکان باشگاه‌ها.

چهارشنبه 6 فروردین 1399 | 25 مارس 2020
رییس کمیته بین المللی المپیک: برای تعویق المپیک مسائل مالی مورد بحث قرار نگرفت؛ جان انسان‌ها مهم‌تر است
دلیل تعویق المپیک حفاظت از جان انسان‌ها بود و مسائل مالی مورد بررسی قرار نگرفتند.
چهارشنبه 6 فروردین 1399 | 25 مارس 2020
شهردار برگامو: بازی آتالانتا-والنسیا در سن سیرو یک بمب بیولوژیکی بود
 
بازی آتالانتا و والنسیا یک بمب بیولوژیک بود. در آن زمان نمی‌دانستیم چه اتفاقی در حال افتادن است. بازی 19 فوریه برگزار شد و اولین بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا، 23 فوریه شناسایی شد. اگر ویروس در آن زمان در حال انتقال بود، این یعنی 44 هزار نفری که آن شب در سن سیرو حاضر بودند، به ویروس مبتلا شده‌اند.

چهارشنبه 6 فروردین 1399 | 25 مارس 2020
به دلیل شیوع ویروس کرونا، المپیاد جهانی شطرنج به تعویق افتاد؛ برگزاری مسابقات در تابستان 2021
فدراسیون جهانی شطرنج اعلام کرد که چهل‌ و چهارمین المپیاد جهانی این رشته که پیش از این قرار بود در تابستان 2020 برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و برگزاری آن تا تابستان 2021 به تعویق افتاد. این تصمیم پس از آن گرفته شد که کمیته بین‌المللی المپیک روز گذشته رسماً از تعویق بازی‌های المپیک 2020 توکیو خبر داد.
چهارشنبه 6 فروردین 1399 | 25 مارس 2020
فابیو کاناوارو: شیوع ویروس کرونا در ایتالیا و اسپانیا به این زودی ها تمام نخواهد شد؛ در گوانگژو زندگی به شرایط عادی برگشته است
 
تا کمتر از یک ماه دیگر معلوم نیست که در دنیا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. به نظرم در ایتالیا و اسپانیا خیلی طول خواهد کشید تا این قضیه تمام شود. قبل از پایان فصل، خیلی سخت است که فوتبال اروپا از سر گرفته شود.

سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
آقای خاص هم دست به کار شد؛ مورینیو مشغول تهیه اقلام ضروری برای سالمندان (عکس)
ژوزه مورینیو
سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
مالدینی: فوتبال باید زودتر متوقف می‌شد؛ از ترامپ خوشم نمی‌آید اما او به منبع درآمد و آرامش مردم اهمیت می‌دهد
 
شهر میلان دوباره به حیات بازخواهد گشت. گرچه کسب و کارهای کوچک آسیب زیادی خواهند دید و از این جهت سیاست مداران باید اطمینان خاطر بیشتری به مردم بدهند. از ترامپ خوشم نمی آید اما می خواهد خیال آمریکایی ها را از بابت درآمد و آرامش راحت کند. این تنها راه ماندن در خانه است. در خانه ماندن، فقط با اطمینان داشتن از منبع درآمد ممکن خواهد بود. صحبت با برلوسکونی؟ نه من از زمان بازنشستگی، صحبت با او نداشتم. تنها او را در مراسم خاکسپاری پدرم دید.

سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
ستاد مقابله با کرونا: برگزاری مسابقات و تمرینات ورزشی همچنان ممنوع است
 
بدیهی است درباره زمان آغاز تمرینات و مسابقات ورزشی پس از هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع‌رسانی لازم، به موقع انجام خواهد شد و باشگاه‌های محترم نباید از این نظر نگران باشند.

سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
رودیگر: دغدغه اصلی من کم و کم‌تر شدن مبتلایان به ویروس کروناست نه فوتبال
 
بزرگ‌ترین آرزوی من شروع دوباره لیگ برتر نیست بلکه می‌خواهم ببینم که تعداد مبتلایان ویروس کرونا در دنیا هرروز کم‌تر از دیروز می‌شود. اکنون فوتبال در اولویت نیست بلکه اولویت اصلی این روزها باید کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشد. ادامه یا تعطیلی لیگ برتر؟ باید ببینیم در اواسط فروردین و ماه اردیبهشت تعداد مبتلایان به ویروس چه اندازه خواهد بود. آن‌گاه می‌توان بهتر تصمیم گرفت البته گرفتن تصمیمی که بتواند همه را راضی نگه دارد، آسان نخواهد بود.

سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
ویروس کرونا؛ بازیکنان بایرن مونیخ، 20 درصد حقوق این ماه خود را کاهش دادند
بایرن مونیخ-بازیکنان بایرن مونیخ-آلمان-Bayern Munchen
به گزارش بیلد، تمام بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ برای کمک به وضع اقتصادی باشگاه خود و جلوگیری از تعدیل کارکنان پایین رده باشگاه، تصمیم به کاهش بیست درصدی دستمزد این ماه خود گرفته‌اند. در پی این حرکت الگوساز باشگاه بایرن مونیخ، باشگاه‌های شالکه و وردربرمن نیز به دنبال انجام چنین حرکتی هستند. پیش‌تر نیز کمک یک میلیون یورویی روبرت لواندوفسکی به مراکز خیریه برای مبارزه با کرونا و پویش جمع‌آوری یک میلیون یورو کمک توسط کیمیش و گورتسکا نشان داده بود که بازیکنان بایرن مونیخ در امور خیریه بسیار فعال هستند.
سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
ویروس کرونا؛ تغییر کاربری ورزشگاهی در سائوپائولوی برزیل به بیمارستان اضطراری
به گزارش AP، انتظار می‌رود این ورزشگاه 45 هزار نفری، ظرف 10 روز مهیای پذیرش 200 مورد خفیف کرونایی شود. این ورزشگاه در نزدیکی چندین بیمارستان بزرگترین کلان شهر برزیل واقع شده و شهر سائوپائولو کانون اصلی شیوع این ویروس در آن کشور محسوب می‌شود. تا روز دوشنبه، برزیل بیش از 1600 مورد ابتلا به ویروس کرونا داشت که 25 نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده بودند.
سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
سیسوکو: رسانه ها همه چیز را در مورد شیوع ویروس کرونا در فرانسه نمی گویند؛ پوگبا به یوونتوس و مانه به رئال مادرید خواهند رفت
 
می دانم که زیدان او را در رئال مادرید می خواهد اما او دوست دارد به یوونتوس برگردد. اینگونه مسائل تنها به پوگبا مربوط نیست، بلکه منچستریونایتد هم تصمیم گیرنده است چون تا سال 2021 قرارداد دارند. به نظرم، پوگبا باید تیمی را پیدا کند که در آن احساس مهم بودن بکند تا به بهترین فرم خود برگردد.

سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
ویروس کرونا؛ هوگو گاتی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی آرژانتین در بیمارستان بستری شد
به گزارش مارکا، او در حال حاضر در برنامه تلویزیونی «ال چیرینگیتو» که توسط جوزپ پدررول تهیه می‌شود، کار می‌کند. گاتی 75 ساله پس از نشان دادن علائم ابتلا به ویروس کرونا، هم اکنون تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد. دروازه‌بان پیشین آتلانتا، ریورپلاته، خیمناسیا، اونیون و بوکا جونیورز، در 44 سالگی و پس از انجام 18 بازی ملی برای آلبی سلسته دستکش‌هایش را آویخت.
سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
ژرژ وه آ: اگر شدت شیوع ویروس کرونا در آفریقا مثل اروپا باشد، مشکلاتی بسیار جدی خواهیم داشت
 
هنوز با مالدینی صحبت نکرده‌ام اما به فکر او و سایر بیماران مبتلا هستم. امیدوارم پائولو و پسرش هر چه سریع‌تر شفا یابند. پسر من تیموتی هم در لیل فرانسه در قرنطینه است و قرنطینه کردن خود بهترین کاری است که اکنون می‌توان در این شرایط انجام داد. به فکر مردم ایتالیا هستم و دیدن مرگ مردم مرا بسیار ناراحت می‌کند. من فردی مذهبی هستم و برای ایتالیا که در قلبم است، دعا می‌کنم.

سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
فوری؛ المپیک 2020 توکیو یک سال به تعویق می‌افتد
به گزارش گاردین، NHK تلویزیون دولتی ژاپن اعلام کرد شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن به دلیل همه گیری ویروس کرونا در دنیا درخواست تعویقی یک ساله برای برگزاری مسابقات المپیک 2020 را به توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک ارسال کرده و باید در سال 2021 منتظر برگزاری المپیک توکیو باشیم. آبه همچنین اعلام کرده کمیته بین المللی المپیک با تعویق یک ساله مسابقات، موافق است.
سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
رینا: فکر می کنم به کرونا مبتلا شده بودم اما از من آزمایش نگرفتند؛ نگران کسانی هستم که در آپارتمان 70 متری با دو فرزند زندگی می کنند
 
آنها اینجا تا زمانی که واقعاً حالتان بد نباشد، از شما آزمایش نمی گیرند. من با پزشکان صحبت کردم و علائمی که داشتم مربوط به کرونا بود، هرچند که تأیید رسمی نشد. هفته سختی بود چون باید احتیاط می کردم تا کسانی که کنارم بودند را مبتلا و آلوده نکنم

سه شنبه 5 فروردین 1399 | 24 مارس 2020
عیش و نوش دله آلی در بحبوحه ویروس کرونا حاشیه ساز شد
به گزارش میرر، البته این اولین حاشیه مرتبط با ویروس کرونا برای هافبک تاتنهام نیست. پیش از این شوخی آلی با ویروس کرونا موجی از اعتراضات را به همراه داشت. حالا هم در ایامی که تمرینات تیمی تاتنهام تعطیل شده است، هافبک اسپرز دو شب پیاپی همراه دوستان و معشوقه‌اش به گشت و گذار می‌پردازد. بازخوردها به این مسئله در فضای مجازی بسیار تند و شدید بوده است.
دوشنبه 4 فروردین 1399 | 23 مارس 2020
فوری؛ تست کرونای فاتح تریم، سرمربی گالاتاسارای مثبت اعلام شد
سرمربی گالاتاسارای-گالاتاسارای-ترکیه-Galatasaray
طبق آزمایش‌هایی که امروز انجام شد، مشخص گردید که تست کرونای من مثبت بوده است. دستانی امن در بیمارستان، مراقب من هستند و نگران نباشید. تا جای ممکن، سعی می‌کنم در خصوص وضعیتم اطلاع رسانی کنم.
دوشنبه 4 فروردین 1399 | 23 مارس 2020
لوکا کیلیان، بازیکن مبتلا به کرونا: این بیماری نسبت به آنفلوانزا پنج برابر شدیدتر است؛ کرونا را شوخی نگیرید
 
ده مارس بود که در گلویم احساس ناراحتی می‌کردم. فردای آن روز هم دچار سردرد شدم اما به تمرین پرداختم. روز دوازده مارس، تب به سراغم آمد که شدیدتر هم شد. تب و لرز شدیدتر شد و واقعا ترسیدم چون در سه سال گذشته فقط دو بار سرما خورده بودم. چهار روز طول کشید تا تب از بین برود اما حالا احساس بهتری دارم. ویروس کرونا نسبت به یک آنفلوانزای معمولی پنج برابر شدیدتر است. من نمونه‌ای هستم که نشان می‌دهد این ویروس به افراد جوان نیز شدیدا ضربه می‌زند. نباید ویروس کرونا را شوخی گرفت.

دوشنبه 4 فروردین 1399 | 23 مارس 2020
رسمی؛ به دنبال شیوع ویروس کرونا، باشگاه ناپولی سرانجام فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورد
به نقل از فوتبال ایتالیا؛ ناپولی و لاتزیو دو باشگاهی بودند که اصرار داشتند تمرینات باید پیگیری شود. با این حال پس از اینکه مسئولان، رسانه ها و اتحادیه بازیکنان حرفه ای ایتالیا به این دو باشگاه فشار آوردند، در نهایت ناپولی از تصمیم خود منصرف شد. در بیانیه جدید این باشگاه آمده است:
 
کلیه فعالیت های باشگاه در همه رشته ها به حالت تعلیق درآمده است. تاریخ بازگشت به تمرینات با توجه به توصیه مسئولان بهداشتی و درمان ویروس کرونا در آینده تعیین و اعلام خواهد شد.

دوشنبه 4 فروردین 1399 | 23 مارس 2020
رسمی؛ تاریخ فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به تعویق افتاد
یوفا-uefa
 
در پی شیوع ویروس کووید-19، یوفا امروز به طور رسمی فینال های زیر را که قرار بود در ماه می 2020 برگزار شوند، به تعویق انداخت:
 
لیگ قهرمانان اروپای زنان،
 
لیگ اروپا،
 
لیگ قهرمانان اروپا.
 
هنوز هیچ تصمیمی برای تاریخ جدید این بازی ها گرفته نشده است. تاریخ های جدید بعدا اعلام خواهد شد.

دوشنبه 4 فروردین 1399 | 23 مارس 2020
گری لینکر پس از بروز علائم ویروس کرونا در پسرش، خودش را قرنطینه کرد
 
پس از آنکه جورج دارای علائمی از ویروس کرونا بود، من خودم را قرنطینه کردم. علائم او مانند همه نبود اما کاملا حس چشایی و بویایی خود را از دست داده است. تاکنون زیاد در مورد این علائم صحبت نشده است. طی یک هفته اخیر او کاملا کنار من بوده است. من مراقب بوده ام و مرتب دستم را شسته ام اما در قرنطینه می مانم. اگر حس چشایی و بویایی خود را از دست داده اید، ارزش آن را دارد که به آن توجه کنید. ممکن است ندانید اما به ویروس مبتلا باشید. همه این اطلاعات را قبل از به اشتراک گذاشتن، با دکتر هماهنگ کرده ام. سالم بمانید.

دوشنبه 4 فروردین 1399 | 23 مارس 2020
فرناندو مارتین، دیگر رئیس سابق رئال مادرید به دلیل ویروس کرونا در ICU بستری شد
به گزارش آ اس و رکورد، فرناندو مارتین در حال حاضر در بیمارستان شهر مادرید در ICU تحت مراقبت ویژه پزشکی است. مرد 72 ساله بین فوریه تا آوریل 2006 پس از دوره اول ریاست فلورنتینو پرز، ریاست رئال  مادرید را بر عهده داشت. تحت ریاست او، لوس بلانکوس حتی یک شکست هم در لالیگا متحمل نشد اما در لیگ قهرمانان مقابل آرسنال حذف شد.
یکشنبه 3 فروردین 1399 | 22 مارس 2020
خرید ده‌ها تبلت از سوی آلدرویرلد برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها
 
از دستورالعمل های دولت پیروی کنید و در خانه بمانید. این ویروس، محدودیت هایی ایجاد کرده است. مثلا افراد مبتلا امکان دیدار با دوستان و خانواده خود را ندارند بنابراین از این راه می توانند در این دوره سخت با آنها ارتباط برقرار کنند. این ایده به ذهنم رسید و طی روزهای آتی، تبلت ها را به افراد نیازمند در بیمارستان ها تحویل خواهم داد. این کار کمک بزرگی می کند چون در کنار یکدیگر می توانیم قوی تر باشیم.

یکشنبه 3 فروردین 1399 | 22 مارس 2020
بازی‌های المپیک 2020 احتمالا با چند ماه تاخیر آغاز می‌شود؛ تصمیم نهایی طی 4 هفته آینده اتخاذ می‌شود
به گزارش بی بی سی و گاتزتا دلو اسپورت، انتظار می رفت بازی ها به سال 2021 موکول شود اما همچنین این احتمال وجود دارد که همین امسال با تاخیر برگزار شود. امروز کمیته برگزاری المپیک اعلام کرد آنها در حال بررسی برای سناریوهای موجود هستند.
از سویی وضعیت ژاپن در مقابله با کرونا خوب بوده و انتظار می رود آنها بتوانند بازی ها را بی خطر برگزار کنند اما از سویی سایر کشورها به شدت درگیر این مساله هستند. سناریوی اول این است که آغاز بازی ها تا نوامبر 2020 به تاخیر بیفتد اما کمیته المپیک قرار است طی 4 هفته آینده تصمیم نهایی را بگیرد.
یکشنبه 3 فروردین 1399 | 22 مارس 2020
پدر یوویچ: پسرم کار اشتباهی نکرده است؛ اگر گناهکار بودن لوکا ثابت شود، او را به زندان بفرستید
 
 لوکا دو تست کرونا داد که هر دو منفی بودند و به این ترتیب او می‌توانست به صربستان بیاید. وضعیت طوری است انگار پسرم جنایتکار است. با رییس جمهور و نخست وزیر [صربستان] کاملا موافقم. اگر لوکا مقصر است، او را به زندان بفرستید البته تنها در صورتی که گناهکار بودن او ثابت شود. اگر لوکا کار اشتباهی می‌کرد، از تصمیم زندانی شدن او حمایت می‌کردم اما او از وقتی که به بلگراد آمده، در خانه بوده است. عکس‌های منتشر شده از لوکا و سوفیا مال زمانی است که آن‌ها در اسپانیا بودند اما آن‌ها اکنون در بلگراد و در خانه هستند.

یکشنبه 3 فروردین 1399 | 22 مارس 2020
CR7 دنباله‌روی راه ژرژ مندس؛ کریستیانو رونالدو برای مبارزه با کرونا، تجهیزات بیمارستانی تهیه می‌کند
مهاجم پرتغالی-ایجنت فوتبال-پرتغال-Portugal
به گزارش آ اس، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره 35 ساله دنیای فوتبال دنباله روی راه ژرژ مندس خواهد شد و جهت مبارزه با ویروس کرونا، اقدام به تهیه تجهیزات بیمارستانی می‌کند. ژرژ مندس، سوپر ایجنت پرتغالی فوتبال، پنجاه هزار ماسک خریده و آن را در بیمارستان‌های پرتغال و میان مردم توزیع کرده است. تمام بازیکنانی که موکل مندس هستند، برای خرید تجهیزات بیمارستانی و درمانی دست به کار می‌شوند و کریستیانو رونالدو نیز کار خود را در این راستا آغاز کرده است.
یکشنبه 3 فروردین 1399 | 22 مارس 2020
اظهارات تند گری کاسپاروف، شطرنج باز مشهور روس علیه ولادیمیر پوتین: او در مورد ویروس کرونا دروغ می‌گوید؛ رژیم‌های مستبد به هر قیمتی باید اقتدار خود را حفظ کنند
 
چرا رسانه ای مثل CNN اخبار جهت دار و مورد نظر پوتین را کار می کند؟ "تعداد مبتلایان (به کرونا) در روسیه کم است است" آنها دروغ می گویند. آنها همیشه دروغ می گویند تا زمانی که خلاف آن ثابت شود. آنها اطلاعات نادرست را پاک نمی کنند بلکه حقیقت را نابود می سازند. از این اتفاق خشمگین هستم. بی اعتمادی روس ها به رژیم پوتین، میراث گذشتگان و چرنوبیل نیست. 20 سال است که رسانه های تحت اختیار پوتین به ما می گویند باران نمی بارد در حالی که خیس می شویم. رعایت فاصله اجتماعی در روسیه (خودداری از تماس با افراد در پی شیوع کرونا) از روزهای آغازین شیوع کرونا؟ CNN این خبر دروغ و بی ارزش را تکرار می کند؟ این عکس یک رویداد شطرنج در یکاتنبورگ است که مربوط به 5 روز قبل است. استادیوم های فوتبال 7 روز پیش بسته شدند.

یکشنبه 3 فروردین 1399 | 22 مارس 2020
تست کرونای تمام بازیکنان یوونتوس غیر از روگانی، ماتویدی و دیبالا منفی است
به گزارش اسکای ایتالیا، از تمام بازیکنان یوونتوس تست کرونا گرفته شده که فقط نتیجه تست روگانی، ماتویدی و دیبالا مثبت بوده است و بقیه بازیکنان تا این لحظه سالم هستند. پیانیچ، خدیرا، داگلاس کاستا، کریستیانو رونالدو و البته گونزالو هیگواین بازیکنانی هستند که هر یک به دلایلی ایتالیا را ترک کرده‌اند و پس از بازگشت به تورین موظف هستند دو هفته در قرنطینه باشند.
شنبه 2 فروردین 1399 | 21 مارس 2020
فوری؛ پائولو مالدینی و پسرش دنیل به ویروس کرونا مبتلا شده اند
ایتالیا-سری-آ-ایتالیا-میلان-milan
میلان تایید می کند پائولو مالدینی، مدیر فنی باشگاه اخیرا متوجه شد با فردی که به ویروس کرونا مبتلا بوده، ملاقات داشته و خودش نیز پس از آن علائم آن را نشان می داد. پاسخ تست کرونای روز گذشته پائولو مالدینی امروز مثبت اعلام شد. همچنین تست کرونای پسر او دنیل ، مهاجم آکادمی میلان که اخیرا با تیم اصلی تمرین می کرد، مثبت اعلام شد.
شنبه 2 فروردین 1399 | 21 مارس 2020
فوری؛ تست کرونای پائولو دیبالا مثبت اعلام شد
پائولو دیبالا که روز گذشته اعلام کرده بود تست کرونا داده و امیدوار است منفی اعلام شود، پستی در توییتر خود منتشر کرد و اعلام کرد که او و پارتنرش اوریانا ساباتینی به ویروس کرونا مبتلا شده اند:
 
سلام به همه، می‌خواهم به شما اعلام کنم نتایج تست کووید 19 من اعلام شده و هم نتیجه تست من و هم نتیجه اوریانا مثبت شده است. خوشبختانه شرایط ما خیلی خوب است و از شما بابت پیام‌هایتان متشکرم.

شنبه 2 فروردین 1399 | 21 مارس 2020
کاپلو: هرگز شرایطی مثل شیوع کرونا را در عمرم تجربه نکرده بودم؛ رئال مادرید باید ستاره سرنوشت‌ساز جدیدی بخرد
 
در لوگانوی سوئیس زندگی می‌کنم، این جا منطقه ایتالیایی زبان سوئیس است و مثل ایتالیاست. همه این‌جا در قرنطینه هستند. دولت سوئیس قانونی برای قرنطینه سراسری وضع نکرده‌اند اما مردم خودشان رعایت می‌کنند و در خانه می‌مانند. حالم خوب است اما خب خبری از فوتبال نیست. روزها خیلی طولانی هستند اما باید سپاس‌گزار باشم که کسی در خانواده ما به ویروس مبتلا نشده است. اوضاع جهان بسیار پیچیده شده است. در منطقه لومباردی که وضعیت قرمز است، ده میلیون نفر زندگی می‌کنند و این خطرناک است.

شنبه 2 فروردین 1399 | 21 مارس 2020
حسین ماهینی: یکی از دوستانم می‌ گفت کرونا رویش اثر ندارد و رعایت نمی‌کرد، اما مبتلا شد؛ برای کرونا اقوام مختلف فرقی ندارند

 
شنبه 2 فروردین 1399 | 21 مارس 2020
ویروس کرونا؛ کمک 500 هزار یورویی ترکی آل شیخ، مالک عربستانی آلمریا برای تهیه تجهیزات بیمارستانی
به گزارش مارکا، باشگاه آلمریا در توییتی اعلام کرد که به درخواست ترکی آل شیخ، مالک عربستانی آلمریا این باشگاه 500 هزار یورو جهت مبارزه با کرونا و تهیه تجهیزات بیمارستانی کمک می‌کند. آلمریا با هدایت گوتی، اسطوره رئال مادرید در رده سوم جدول سگوندا دیویژن، لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا، قرار دارد.
شنبه 2 فروردین 1399 | 21 مارس 2020
باشگاه رم با دستمزد یک روز بازیکنان خود، تجهیزات بیمارستانی برای مبارزه با کرونا تهیه می‌کند
به گزارش وب سایت باشگاه رم، بازیکنان و کادرفنی رم دستمزد یک روز خود را به کمپین مبارزه با کرونای باشگاه رم اهدا کردند که رقمی حدود 200 هزار یورو جمع‌آوری شد و با کمک‌های اهدایی قبلی، کل رقم جمع‌آوری شده توسط کمپین باشگاه رم به 460 هزار یورو رسید. بیمارستان لاتزارو اسپالانتزانی در رم، یکی از تخصصی‌ترین بیمارستان‌ها در ایتالیا برای مبارزه با کرونا است و باشگاه رم با رقم جمع‌آوری شده فورا نسبت به تهیه تجهیزات ضروری از جمله سه دستگاه ونتیلاتور، پنج دستگاه ونتیلاتور ریوی و هشت تختخواب برای مراقبت‌های ویژه برای این بیمارستان اقدام می‌کند.
شنبه 2 فروردین 1399 | 21 مارس 2020
کمک یک میلیون یورویی ماسیمو موراتی جهت مبارزه با ویروس کرونا در ایتالیا
به گزارش کالچو فینانتزا، ماسیمو موراتی تصمیم گرفته است مبلغ یک میلیون یورو به بیمارستان های منطقه لومباردی که بیشترین درگیری را با ویروس کرونا در ایتالیا داشته، اهدا کند. شرایط در ایتالیا نزدیک به فاجعه است و روزانه تعداد مرگ و میر افزایش می یابد. پیش از این، سیلیو برلوسکونی و خانواده آنیلی، هرکدام 10 میلیون یورو به سازمان های مربوطه کمک کرده بودند تا در راه کنترل ویروس کرونا، مورد استفاده قرار بگیرد.
شنبه 2 فروردین 1399 | 21 مارس 2020
لبران جیمز در خصوص قرنطینه: احساس می‌کنم مثل تام هنکس در فیلم Castaway هستم
 
دلتنگ کارهای معمولی شده‌ام. دلتنگ قرار گرفتن مقابل هواداران لیکرز و حتی مقابل هواداران رقیب، وقتی که روی فرم بودم. در برهه ای از فصل بودیم که احساس خوبی داشتیم و خودمان را برای پلی آف آماده می کردیم. وقتی از شما می خواهند در قرنطینه 14 روزه قرار بگیرید، حتی نمی توانید آرایشگرتان را ببینید. حس تام هنکس در فیلم Castaway  را دارم. در خانه خانواده جیمز، مبارزه با کرونا جدی است. باید اینکار را انجام دهیم.
 
 
جمعه 1 فروردین 1399 | 20 مارس 2020
گروهی از تیم‌های فرمول یک در پاسخ به درخواست کمک دولت بریتانیا برای مقابله با کرونا، تجهیزات پزشکی تولید خواهند کرد
فرمول یک - اخبار فرمول یک - فصل 2020 فرمول یک - ماشین های فرمول یک
به گزارش وبسایت رسمی مسابقات فرمول یک این تیم‌ها در همکاری با فرمول یک، دولت بریتانیا و دیگر سازمان‌های مربوطه تلاش خواهند کرد تا به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم، تجهیزات پزشکی مورد نیاز در درمان بیماران کوید-19را بسازند. در حال حاضر، مراکز درمانی مخصوص بیماران کرونا نیاز بالایی به ونتیلاتور دارند و از طرف دیگر، تیم‌های فرمول یک دارای توان مهندسی بالایی هستند به طوری که می‌توانند به بالا رفتن سرعت فرآیند ساخت این قطعات کمک کنند. همچنین چند بخش خصوصی فعال در زمینه هوافضا و خودروسازی نیز به این گروه کمک خواهند کرد.
جمعه 1 فروردین 1399 | 20 مارس 2020
تعداد جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا از مرز 4000 نفر گذشت؛ آینده سری آ مبهم‌تر از همیشه
به نقل از فوتبال ایتالیا؛ روند شیوع ویروس کرونا در ایتالیا بسیار گسترده تر از پیش بینی ها بوده و با وجود قرنطینه کامل شهرهای این کشور، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از مرز 47 هزار نفر گذشته است. فقط 2549 نفر در منطقه لمباردی، جان خود را از دست داده اند. در این شرایط ایتالیا با بحرانی جدی روبرو است و شروع مجدد فعالیت های ورزشی، آخرین دغدغه دولت محسوب می شود. با این وجود آینده سری آ، مبهم تر از قبل است و مشخص کردن تاریخ دقیقی برای پیگیری هفته های باقی مانده سری آ بعید به نظر می رسد.
جمعه 1 فروردین 1399 | 20 مارس 2020
با توجه به ضرر سنگین باشگاه‌ها از شیوع ویروس کرونا، یوفا احتمال نادیده گرفتن فیرپلی مالی در پایان فصل را درنظر می‌گیرد
به نقل از مارکا؛ با توجه به ضرر سنگین باشگاه ها از شیوع ویروس کرونا و کاهش قابل ملاحظه درآمد آنها، یوفا احتمال نادیده گرفتن فیرپلی مالی در پایان فصل را مدنظر قرار می دهد. بنابراین بسیار محتمل است که باشگاه ها برای دوره ای کوتاه از زیر ذره بین فیرپلی مالی یوفا خارج شوند یا حداقل با سختگیری کمتری به حساب های مالی باشگاه ها در پایان فصل رسیدگی شود. درصورتیکه یوفا بخواهد طبق قوانین، فیرپلی مالی را همچون هر سال اعمال کند، با توجه به کاهش قابل ملاحظه درآمد باشگاه ها، بسیاری از آنها با محدودیت روبرو می شوند.
جمعه 1 فروردین 1399 | 20 مارس 2020
با حدود 600 مورد ابتلا به کرونا در برزیل، پله تصمیم به قرنطینه خود گرفت
به گزارش وب سایت گل، پله، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال بنا به دلایل احتیاطی تصمیم به قرنطینه کردن خود گرفته است. پله 79 ساله، هیچ‌گونه علائمی از ابتلا به این ویروس را ندارد اما با توجه به این‌که افراد سال‌خورده در معرض خطر بیشتری نسبت به این ویروس قرار دارند، پله تصمیم به قرنطینه کردن خود گرفته است تا از مبتلا شدن به این ویروس مرگبار پیشگیری کند.
جمعه 1 فروردین 1399 | 20 مارس 2020
اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است
به گزارش اکیپ، باشگاه زنیت کازان روسیه اعلام کرده است که تست کرونای اروین انگاپت، والیبالیست 29 ساله فرانسوی مثبت اعلام شده است و وی حدود سه روز است که در بیمارستان مرکزی تاتارستان بستری است. طبق گزارش‌های پزشکی او حداقل یک هفته دیگر باید در قرنطینه و زیر نظر پزشک بماند.
جمعه 1 فروردین 1399 | 20 مارس 2020
ویروس کرونا؛ منچستریونایتد حتی در صورت لغو کامل مسابقات لیگ برتر به پرداخت دستمزد کارکنان پاره وقت خود ادامه می‌دهد
به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات فوتبال انگلیس روز گذشته از تعویق مسابقات لیگ برتر حداقل تا تاریخ 30 آوریل خبر دادند. یونایتد قصد دارد همچنان به تمامی کارکنان یدی که طی سه ماه گذشته برای باشگاه کار کرده‌اند حقوق بپردازد تا از بار بلاتکلیفی اقتصادی آن‌ها بکاهد. یونایتد که تا پایان فصل چهار بازی خانگی دیگر در پیش دارد، پس از برایتون، کریستال پالاس و وولورهمپتون، جدیدترین باشگاه لیگ برتری است که تصمیم گرفته است به پرداخت دستمزد به کارکنان پاره وقت خود ادامه بدهد.
جمعه 1 فروردین 1399 | 20 مارس 2020
برزیل-Brazil
ویروس کرونا؛ آمادگی سائوپائولو، باهیا و اتلتیکو پاراننزه جهت قرار دادن کمپ تمرینی خود در اختیار دولت برزیل برای بستری شدن بیماران
به گزارش خبرگزاری رویترز، باشگاه باهیا به طور مشخص گفته است که در کمپ تمرینی خود اقامتگاهی 28 اتاقه دارد که به زودی تعدادی از بیماران به آن منتقل خواهند شد. خیلی از باشگاه‌های برزیلی هم با استفاده از حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات پزشکی لازم را در اختیار هواداران خود قرار دادند. بزرگ‌ترین ملت آمریکای جنوبی تا کنون 621 مورد از ابتلا به ویروس کرونا گزارش کرده است که شش نفر از آن‌ها جان باختند.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
آرسنال-انگلیس-لیگ برتر انگلیس-ویروس کرونا-اسپانیا
باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای، حال عمومی میکل آرتتا را «بسیار بهتر» توصیف کرد
به گزارش سایت رسمی باشگاه آرسنال، پس از آنکه تست کووید-19 میکل آرتتا مثبت اعلام شد، وی خودش را قرنطینه کرد تا مانع آلودگی نزدیکانش شود. حال پس از گذشت یک هفته، حال عمومی این سرمربی اسپانیایی «بسیار بهتر» توصیف شده است. بیانیه آرسنال بدین شرح است:
 
در این اوضاع که تغییرات به سرعت رخ می دهند، گام های به شدت مهمی برای حفظ سلامتی کارکنان و بازیکنان اتخاذ کردیم. چندین نفر از کارکنان باشگاه به اضافه میکل آرتتا در قرنطینه خانگی به سر می برند و می توان گفت میکل آرتتا کاملا بهتر شده است. او به طور مرتب با بازیکنان صحبت می کند و روحیه خوبی دارد.

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
توصیه کاسانو به مردم ایتالیا: در خانه بمانید و فرزندآوری کنید
به نقل از IFTV؛ پسر شرور فوتبال ایتالیا گفت:
 
اگر همچنان از خانه بیرون برویم، فقط ریسک قرار گرفتن در مکان های شلوغ را افزایش می دهیم. در خانه بمانید، کتاب بخوانید، فیلم ببینید و فرزندآوری کنید. (بچه درست کنید)

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
تعلیق بازی های فوتبال، بسکتبال، والیبال و هندبال در ترکیه به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا
به گزارش Hurriyet، وزیر ورزش و جوانان ترکیه مهمت قصاب‌اغلو، رسما اعلام کرد که رقابت های سوپرلیگ ترکیه به تعویق افتاده است. همراه با لیگ های فوتبال، لیگ های بسکتبال و والیبال و هندبال نیز به تعویق افتاد و هنوز هیچ اطلاعی درباره تاریخ شروع مجدد این رقابت ها اعلام نشده است. این خبر بعد از دیداری که میان وزیر ورزش و جوانان ترکیه با مسئولان فدراسیون های فوتبال، بسکتبال، والیبال وهندبال و مسئولان اتحادیه‌های باشگاهی انجام شد، به صورت رسمی اعلام شد. هیچ اطلاع دقیقی درباره شروع مجدد تمامی رشته های ورزشی اعلام نشده است.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
فوری؛ گرندپری‌های فرمول یک هلند، اسپانیا و موناکو به‌خاطر ویروس کرونا به تعویق افتادند
به گزارش وبسایت رسمی فرمول یک، گرندپری هلند که قرار بود برای اولین‌بار از سال 1985 به تقویم مسابقات بازگردد و از 1 تا 3 ماه می در پیست زاندفورت برگزار شود، همراه با گرندپری اسپانیا (یک هفته پس از مسابقه هلند) و همچنین مسابقه خاص موناکو که برای برگزاری از 21 تا 24 می تعیین شده بود به تعویق افتادند تا ویروس کرونا کماکان مانع از آغاز فصل 2020 فرمول یک شده باشد.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
انیمیشن فان؛ مبارزه فوتبالیست های معروف با ویروس کرونا (با حضور رونالدو و مسی)
 IFrame
 
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
منچستریونایتد-ولز-انگلیس-لیگ برتر-Premier League-Wales-England-Manchester United
ویروس کرونا؛ گری نویل و رایان گیگز مجموعه هتل‌های خود را به صورت رایگان در اختیار کادر درمانی قرار می‌دهند
به گزارش رویترز، روز گذشته خبر رسیده بود باشگاه چلسی هتل‌های خود را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار NHS قرار داده است. نویل با انتشار ویدیویی در توییتر، در مورد مجموعه هتل‌های GG گفت:
 
176 تختخواب ما از روز جمعه در اختیار کارکنان NHS و کادر درمانی قرار خواهد گرفت. کل صنعت ما باید همبستگی خود را نه فقط برای کارکنان خودمان در این برهه مبهم، بلکه افرادی که در این شرایط طی ماه‌های آینده به اسکان نیاز دارند، نشان بدهد. کادر درمانی برای قرنطینه شدن و فاصله گرفتن از خانواده خود می‌توانند طی ماه‌های آینده بدون پرداخت هزینه‌ای در این هتل‌ها اقامت داشته باشند.

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
کولاروف: ویروس کرونا در بدو ماجرا در ایتالیا دست کم گرفته شد؛ با توجه به بی اعتنایی عده‌ای به توصیه‌ها، محدودیت‌ها شدیدتر خواهند شد
 
همه بازیکنان تمرینات شخصی دارند و ما هر روز با مربیان‌مان صحبت می‌کنیم. یک دوچرخه ثابت به همراه مقداری خوراکی برای ما آوردند تا نیازی نباشد خانه را ترک کنیم. من فقط دو بار از خانه‌ام بیرون رفته‌ام. قرار است از یکشنبه به تمرینات برگردیم ولی شک دارم این طور شود. در حال حاضر فوتبال یک اولویت نیست. نمی‌توانم تصور کنم چگونه می‌خواهیم در ماه می کارمان را شروع کنیم و تا تاریخ 30 ژوئن به آن پایان بدهیم. با وجود این که دوست دارم دوباره بازی کنم، در این رابطه بدبین هستم. همه باید مسئولیت پذیر باشیم. اگر گفته می‌شود در خانه بمانید، پس باید در خانه ماند. ایتالیا‌یی‌ها هم مثل صربستانی‌ها در ابتدا متوجه جدیت ماجرا نمی‌شوند. وقتی ویروس شمال ایتالیا را تحت تاثیر قرار داد، آن را دست کم گرفتند. حالا محدودیت‌ها بسیار سفت و سخت هستند و به نظرم شدیدتر هم خواهند شد چون افرادی هستند که به توصیه‌ها بی اعتنایی می‌کنند.

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
فوری؛ تمامی مسابقات فوتبال در انگلستان تا تاریخ 30 آوریل به تعویق افتاد
در جلسه‌ای که بین مسئولان لیگ برتر انگلیس و مدیران باشگاه های لیگ برتری برگزار شد، کلیه مسابقات فوتبال در انگلستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به تعویق افتاد.
به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، تمامی مسابقات فوتبال در انگلستان تا تاریخ 30 آوریل (11 اردیبهشت) به تعویق افتاد.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
مارکیزیو در واکنش به شیوع ویروس کرونا: کسی که بدون دلیل از خانه بیرون می رود، یک احمق است
شیوع ویروس کرونا در دنیا موجب شده ورزش ها در سراسر دنیا به حالت تعلیق درآیند. فوتبال نیز از این مسئله جدا نبوده و اکنون اکثر لیگ های کشورهای جهان تعطیل شده اند.
کلودیو مارکیزیو، هافبک سابق یوونتوس در واکنش به این مسئله و اینکه مردم برای جلوگیری از شیوع بیشتر باید در خانه بمانند، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
 
کسی که بدون دلیل خاصی بیرون می رود، خوب یک احمق است.

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
جمع آوری کمک‌های مالی توسط ابراهیموویچ برای مقابله با کرونا؛ اگر ویروس سراغ زلاتان نرود، زلاتان سراغ ویروس می‌رود!
میلان-سری آ-ایتالیا-سوئد-Italy-Serie A-Milan-Sweden
به گزارش BBC، این مهاجم سوئدی در ایتالیا بازی می‌کند؛ کشوری که پس از چین، بیشترین آسیب را از این ویروس دیده است. ظاهرا ابراهیموویچ 100 هزار یورو به این صندوق کمک کرده است. او در اینستاگرام خود در این باره گفت:
 
ایتالیا همیشه چیزهای زیادی به من داد و در این لحظه غم انگیز، می‌خواهم بیش از پیش محبت این کشور را جبران کنم. روی سخاوتمندی همکارانم، تمامی ورزشکاران حرفه‌ای و آن‌هایی که می‌خواهند در حد وسع خود کمک‌ کوچک یا بزرگی در راستای ریشه کن کردن این ویروس انجام بدهند، حساب باز می‌کنم. ما با هم می‌توانیم به بیمارستان‌ها، پزشکان و پرستارانی کمک کنیم که هر روز با از خود گذشتگی تلاش می‌کنند تا جان ما را نجات بدهند. بیایید همراه هم ویروس کرونا را ریشه کن کنیم و برنده این مسابقه شویم!

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
ابتلای 15 نفر از اعضای باشگاه آلاوز به کرونا ویروس؛ سه نفر از آن ها بازیکن تیم اصلی هستند
به گزارش مارکا، باشگاه آلاوز اعلام کرده است 15 نفر در این باشگاه به کرونا ویروس مبتلا شده اند. طبق این گزارش، سه نفر از آن ها بازیکنان تیم اصلی و 7 نفر از کادر فنی هستند. البته گفته شده حال هیچ کدام از آن ها وخیم نیست و در شرایط خوبی هستند. آلاوز از تمام بازیکنان، کادرفنی و کارکنان باشگاه تست گرفته تا موارد مشکوک و مبتلا مشخص شوند. این باشگاه با انتشار بیانیه ای این خبر را اعلام کرد و بر این نکته تاکید کرد که به تمام توصیه های نهادهای بهداشت و سلامت اسپانیا عمل می کنند.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
شزنی: به شدت دلتنگ خانواده‌ام هستم و دعا می‌کنم حالشان خوب باشد اما افتخار می‌کنم که در این لحظات سخت کنار مردم ایتالیا هستم
یتالیا وضعیتی بحرانی را در مقابله با ویروس کرونا سپری می کند و در حال حاضر مردم در خانه های خود قرنطینه هستند. وویچک شزنی که دور از خانواده خود در ایتالیا قرنطینه است، در اینستاگرامش با انتشار چند تصویر از جاذبه های زیبای ایتالیا نوشت:
 
در حالی که نگران خانواده و عزیزان خود هستیم، دعا می کنیم آنها به ویروس مبتلا نشوند. همچنان از خودمان می پرسیم چگونه و چرا این اتفاق افتاد. سوالاتی که شاید هرگز پاسخش را نفهمیم. اما همچنین نگران آینده هستیم؟ این اتفاق چه اثری در جامعه ما خواهد داشت؟ آیا همه چیز دوباره عادی می شود؟ و این باعث می شود فکر کنم...شاید یک نفر خودش را بدشانس بداند که در چنین روزهایی در ایتالیا است- کشوری که سخت ترین شرایط را در ابتلا به ویروس کرونا دارد- اما من موافق نیستم. احساس می کنم به خاطر حضور در اینجا خوش شانس هستم زیرا می دانم ایتالیا کشوری است که این ویروس را با اتحاد و اشتیاقی که ایتالیایی ها در آن مشهور هستند، شکست می دهد. نسل های آینده، کودکان در مورد تاریخ باورنکردنی این کشور مطالعه خواهند کرد. آنها در مورد زیبایی، هنر، معماری منحصربفرد، مُد، غذاهای خوشمزه و ... مطالعه می کنند

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
کومیسو:در فیورنتینا بین 8 تا 10 کرونایی داشتیم؛ من و ریبری در فلورانس، حس در خانه بودن داریم
کومیسو در گفتگو با اسکای ایتالیا در این باره می‌گوید:
 
سه نفر از کارکنانمان در بیمارستان هستند و همچنین افرادی که آلوده بودند و در خانه ماندند و در مجموع بین 8 تا 10 کرونایی داشتیم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم کمک به افرادی است که در خط مقدم هستند. حدود 420 هزار یورو کمک کردیم و باید از فرانک ریبری که 50 هزار یورو کمک کرد هم تشکر کنم. هردوی ما در فلورانس حس در خانه بودن داریم چرا که مردم استقبال گرمی از ما کردند.

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
در پی تعویق گرند اسلم رولاند گاروس، تمام مسابقات فصل خاک تنیس لغو شد
به گزارش ATP، به دلیل شیوع ویروس کرونا، فصل خاک سال 2020 به طور کامل لغو شد. دیروز اعلام شد که فرنچ اوپن، دومین گرند اسلم سال، 4 ماه به تعویق افتاد و اکنون در پی آن مسترزهای 1000 امتیازی مادرید و رم نیز لغو شدند. همچنین تمام مسابقات ATP و WTA که در جنوا، مونیخ و لیون قرار بود برگزار شود نیز لغو شد. همچنین رنکینگ های ATP و WTA تا اطلاع ثانوی به حالت فریز درآمدند و امتیازی کم و کسر نخواهد شد. اعلام شده که مسابقات تنیس از 8 ژوئن (اواخر خرداد) پیگیری خواهد شد.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
نامه فلورنتینو پرز به هواداران رئال مادرید در خصوص ویروس کرونا: همراه با هم به این چالش بزرگ غلبه خواهیم کرد
رئال مادرید-لالیگا-اسپانیا-Real Madrid-Laliga-Spain
به گزارش مارکـا، در نامه رئیس باشگاه رئال مادرید آمده است:
 
قبل از هرچیز، امیدوارم شما و خانواده تان در مواجهه با این شرایط استثنایی و دشوار که در کشورمان و سراسر دنیا تجربه می کنیم، خوب باشید. همچنین می خواهم از طرف همه هواداران رئال مادرید، همبستگی ام را با آن دسته از خانواده هایی که مستقیماً درگیر این بیماری هستند، بیان کنم. در تلاش برای غلبه بر این درد، قوی و شجاع باشید و ما نیز کنارتان هستیم.

پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
دنیل لوی، ریاست تاتنهام: ویروس کرونا بزرگ‌ترین چالش من در این دوران 20 ساله بوده است
به خوبی می‌دانیم در برهه‌ای که کسب و کارهای زیادی با دورانی سخت و نگران کننده مواجه شده‌اند، جلب نظر افراد به وضعیت اقتصادی‌مان در فصل گذشته نادرست خواهد بود. با این حال ما از نظر قانونی موظف هستیم تا تاریخ 31 مارس چنین گزارشی را منتشر کنیم. همه ما هم از جنبه کاری و هم زندگی شخصی، با دوران نامشخصی مواجه شده‌ایم. من حدود بیست سال صرف رشد این باشگاه کردم و در طول این مسیر موانع زیادی وجود داشته است ولی هیچ کدام از آن‌ها در این حد و اندازه نبود و پاندمیک کووید-19 از همه آن‌ها جدی‌تر است. در این وضعیت مبهم همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که تاثیرات این بحران استقامت آینده این باشگاه را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد... اولویت ما صحت و سلامتی کارکنان، بازیکنان، شرکا، هواداران و خانواده‌های آن‌ها است... لطفا مواظب خودتان باشید. این از فوتبال مهم‌تر است.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
کمک 2.5 میلیون یورویی تیم ملی آلمان در راستای مقابله با ویروس کرونا
به نقل از فدراسیون فوتبال آلمان، مانشافت که یکی از مدعیان قهرمانی در یورو 2020 بود، با به تعویق افتادن این مسابقات روی هدفی خیرخواهانه تمرکز کرده است. ستارگان این تیم از هواداران خواسته‌اند تا کمک‌های نقدی خود را در سایت wirhelfen.eu هدیه کنند. مانوئل نویر، لئون گورتسکا، لوکا والدشمیت و یاشوا کیمیش از جمله کسانی بودند که از مردم خواستند به این حرکت خیرخواهانه بپیوندند.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
ویروس کرونا؛ باشگاه چلسی هتل خود را در اختیار سرویس سلامت همگانی انگلستان قرار داد
به گزارش اسکای، کارکنان NHS و بیمارستان‌های شمال غرب لندن می‌توانند طی دو ماه آینده از این هتل استفاده کنند که در پایان این دوره اگر لازم باشد، این مدت تمدید می‌شود. هیچ یک از کسانی که علائم ابتلا به ویروس کرونا را نشان بدهند، در این هتل مستقر نخواهند شد. در بیانیه چلسی آمده است که این ایده توسط مالک باشگاه یعنی رومن آبراموویچ مطرح شده و او هزینه اسکان این افراد را متقبل می‌شود.
پنجشنبه 29 اسفند 1398 | 19 مارس 2020
اولین جملات ماتویدی پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا: دید مثبت و روحیه خوبی دارم؛ فوتبالیست بودن یک موهبت است
 
من با وجود داشتن این ویروس، علائمی از خود نشان نمی‌دهم و همچنین می‌دانم که فوتبالیست حرفه‌ای بودن موهبتی برای من است چون به واسطه آن وضعیت سلامتی من به صورت مستمر و عالی بررسی می‌شود. اگر فوتبالیست نبودم، شاید هرگز نمی‌فهمیدم حامل این ویروس هستم. مثبت هستم، قوی هستم و روحیه من به اندازه روحیه خانواده‌ام بالاست. مثبت هستم. مثبت هستم و قوی و روحیه خوبی دارم. مثبت هستم. ما همراه هم قوی‌تر از این آزمون خارج خواهیم شد. از پیام‌های محبت آمیز و حمایت‌های شما ممنونم. بیایید متحد و همدل باشیم. من خوشبین هستم که موفق خواهیم شد.

چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
آنیلی: اروپا با بزرگترین چالش خود روبرو شده است؛ به دنبال راه حلی برای به پایان رساندن فصل باشگاهی هستیم
 
اروپا با بزرگترین چالش خود در این نسل روبرو شده است. ویروس کرونا بر تمام سطوح جامعه از جمله فوتبال تأثیر گذاشته است. این چالش بزرگی برای ورزش محسوب می شود و ما به عنوان رهبران وظیفه داریم که همه اقدامات لازم را برای محافظت طولانی مدت از سلامت ورزشکاران انجام دهیم و اثرات ویروس را کم کنیم.

 
تصمیم برای تعویق یورو 2020 نشانگر اتحاد و همکاری همه بخش ها در زمینه تصمیم گیری جمعی به نفع ورزش بود. حالا هدف ما این است که عملی ترین راه حل برای به پایان رساندن فصل باشگاهی پیدا کنیم و علاوه بر این، تضمین کنیم که فوتبال و همچنین کل جامعه، خیلی زود به حالت طبیعی برگردند.

چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
نبی کیتا در مورد ویروس کرونا: در این شرایط باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم
نبی کیتا، هافبک لیورپول در خصوص این مسئله در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
 
گسترش ویروس کرونا در دنیا، نشان دهنده شکنندگی و ظرافت دنیای امروز است. در این شرایط، باید اتحاد و همدلی خود را در تمامی اقدامات مان حفظ کنیم؛ به ویژه کسانی که از خانواده هایشان دور هستند و ممکن است احساس تنهایی و درماندگی داشته باشند. از همه ما خواسته شده که با آرامش، جدیت و البته خونسردی با این وضعیت اضطراری جهانی مواجه شویم. امیدوارم که روح از دست رفته ها به وسیله این ویروس در آرامش قرار گیرد. امیدوارم خداوند از کسانی که به این ویروس مبتلا هستند محافظت کند و همه ما را از این مصیبت نجات دهد.

چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
مانگالا، مدافع مبتلا به کرونای والنسیا: این ویروس شوخی نیست؛ من هیچ علائمی نداشتم
همه افراد به حد کافی خوش شانس نیستند که دارای سیستم ایمنی مقاومی باشند. ما به طور بالقوه برای دیگران خطر محسوب می شویم. حتی اگر علائمی نداشته باشید، ممکن است خطرناک باشید چون این ویروس خطرناک است و من یک نمونه هستم. هرآنچه که هفته ها در ایتالیا رخ داده بود، حالا برای ما تکرار می شود. این ویروس شوخی نیست! نمی توانیم طوری که انگار اتفاقی نیفتاده به پارک برویم، به این ترتیب است که می توانیم جلوی این بیماری مسری را بگیریم.
چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
فوری؛ چهار نفر از بازیکنان بروکلین نتس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند
به گزارش NYpost، بنابر اعلام آن‌ها از چهار مورد مثبت، یک بازیکن علائم این بیماری را آشکارا از خود نشان می‌دهد و بیماری در سه نفر دیگر حالت پنهان دارد. تمامی این چهار بازیکن از سایر اعضای تیم جدا شده و تحت مراقبت تیم پزشکی هستند. اشاره‌ای به نام هیچ یک از آن‌ها نشده است. نتس به تمامی افرادی که اخیرا با بازیکنان این باشگاه در تماس بوده‌اند از جمله رقیبان اخیر، هشدار داده است تا پیگیر وضعیت سلامتی خود باشند. آن‌ها در آخرین بازی خود در شرایط نرمال، برابر لس آنجلس لیکرز بازی کرده بودند.
چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
اسپانیول تایید کرد: شش تن از اعضای باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند
پس از بحران ویروس کرونا در والنسیا، این بار باشگاه دیگری در اسپانیا یعنی اسپانیول به وضعیت هشدار دهنده رسیده است.
باشگاه اسپانیول دقایقی پیش تایید کرد شش تن از اعضای این تیم (شامل بازیکنان و عوامل باشگاه) به این ویروس آلوده شده‌اند. باشگاه از اعلام جزییات در این رابطه خودداری کرده و فقط گفته است که تمامی موارد مثبت، علائم خفیفی دارند و از توصیه‌های پزشکی پیروی می‌کنند.
چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
تنیس؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات رولاند گاروس 4 ماه به تعویق افتاد
به گزارش ESPN، مسابقات اوپن فرانسه، ملقب به رولاند گاروس كه دومين گرند اسلم فصل دنياى تنيس است، به دليل شيوع ويروس كرونا، 4 ماه به تعويق افتاد. اين مسابقات هر ساله در خرداد ماه برگزار مى شود و به اين ترتيب، رولاند گاروس آخرين گرند اسلم سال 2020 خواهد بود. این مسابقات قرار است در پایان شهریورماه و بعد از اتمام یو اس اوپن برگزار شود. این در حالی است که چند روز پیش، اعلام شد که تمام فعالیت های تنیس به مدت 6 هفته تعطیل خواهد بود. با توجه به لغو مسترزهای 1000 امتیازی ایندین ولز، میامی و مونته کارلو، بسیار بعید است که مسترزهای مادرید و رم نیز برگزار شوند و به این ترتیب فصل خاک امسال به نوعی از بین رفت و تعطیلات دنیای تنیس نیز احتمالا به چند ماه خواهد کشید.
چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
لورنزو سانز، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید به کرونا ویروس مبتلا شده است
به گزارش مارکا، وضعیت لورنزو سانز چندان خوب و امیدبخش نیست. او وقتی در بیمارستان بستری شده، تب بالایی داشته است. در ضمن او 76 ساله است و از این نظر هم در گروه پرخطر قرار می گیرد. سانز از سال 1995 تا 2000 رئیس باشگاه رئال مادرید بود. در زمان او رئال دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
فوری؛ بلیز ماتویدی دومین بازیکن مبتلا به کرونا در باشگاه یوونتوس
باشگاه یوونتوس امروز اعلام کرد که  جواب آزمایش ابتلای بلیز ماتویدی بازیکن فرانسوی این تیم که به صورت داوطلبانه در قرنطینه بوده به ویروس کووید 19 (کرونا) مثبت بوده است.
چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
کمک 10 میلیون یورویی خانواده آنیلی به ایتالیا برای مقابله با ویروس کرونا
به گزارش لااستامپا پس از شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، رئیس یوونتوس، آندره آ آنیلی و خانواده او کمک های زیادی به افراد مبتلا به ویروس کرونا کرده اند و 10 میلیون یورو به اداره حفاظت مدنی این کشور پرداخت کرده اند.
یوونتوس-سری-آ-ایتالیا-juventus
چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
کمک 10 میلیون یورویی برلوسکونی به لومباردی برای مبارزه با کرونا
به گزارش اسکای ایتالیا، برلوسکونی 10 میلیون یورو به استان لومباری ایتالیا کمک کرده است. لومباردی از همان ابتدا یکی از کانون های شیوع کرونا در ایتالیا بود و تلفات زیادی هم داشته است. کمک خیریه مالک سابق میلان می تواند بخشی از کمبودها در لومباردی را جبران کند. از این پول برای ساخت یک کلینیک تخصصی با 400 دستگاه مراقبت های ویژه استفاده می شود.
چهارشنبه 28 اسفند 1398 | 18 مارس 2020
گتوزو: همه ما انسان‌ها از یک گوشت و خون هستیم؛ خیلی‌ها به ویروس کرونا مبتلا هستند اما نمی‌دانند
 
ما در حال تجربه یک پدیده عجیب هستیم که زندگی روزانه و طبیعی ما را تغییر داده است. از نظر ذهنی این مساله سخت است. در حال حاضر غیرممکن است که عصرها به بیرون یا رستوران بروید.  مدارس و سایر ادارات تعطیل هستند. دولت همه چیز را تعطیل کرده و مردم نمی توانند خانه را ترک کنند.

 
همه ما انسان ها از یک گوشت و خون هستیم. یک کمدین ایتالیایی به نام توتو می گوید: "ممکن است اشرافی یا بی خانمان باشیم اما در نهایت همه زیر یک خاک دفن می شویم. این ویروس خیلی بی سر و صدا است. خیلی ها مبتلا هستند اما این را نمی دانند.

سه شنبه 27 اسفند 1398 | 17 مارس 2020
فوری؛ رقابت های یورو به تعویق افتاد
اکانت توییتر تیم ملی نروژ لحظاتی پیش فاش ساخت که یوفا تصمیم گرفته جام ملت های اروپا به تعویق افتد. این مسابقات به جای ژوئن و جولای 2020 به سال 2021 موکول شده و از 11 ژوئن تا 11 جولای 2021 برگزار خواهد شد.
سه شنبه 27 اسفند 1398 | 17 مارس 2020
لغو تمرینات منچستریونایتد به دلیل شیوع ویروس کرونا
به گزارش گل، روز دوشنبه، نخست وزیر انگلستان، بوریس جانسون به مردم توصیه کرد تا با تلاش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از حضور در دفاتر، رستوران‌ها، تئاتر‌ها و مکان های عمومی دوری کنند تا از رشد سریع این ویروس در انگلستان جلوگیری شود. هفته گذشته چندین باشگاه لیگ برتری به دلیل قرنطینه بودن چند تن از بازیکنان خود، تمریناتشان را متوقف کردند اما باشگاه منچستریونایتد به دلیل اینکه هیچکس در این باشگاه نشانه‌ای از ابتلا به ویروس کرونا را از خود نشان نمی داد، مطابق شرایط عادی به تمرینات خود ادامه می داد. پس از اظهارات بوریس جانسون، به تمامی بازیکنان منچستریونایتد برنامه هایی اختصاصی داده شد تا بتوانند تمرینات خود را به صورت انفرادی و در خانه خود ادامه دهند.
سه شنبه 27 اسفند 1398 | 17 مارس 2020
کروس: زمان برگزاری یورو 2020 کمترین نگرانی ماست؛ به اندازه کافی در خانه دستمال کاغذی دارم
به گزارش مارکا، کروس در مصاحبه با ProSieben که یک برنامه تلویزیونی آلمانی است، گفت:
 
من و خانواده ام خوبیم و هیچ علائمی از بیماری نداریم. حوصله ام سر نرفته است. همانطور که می توانید تصور کنید، با سه فرزند در خانه، حوصله تان سر نمی رود. نکته اصلی این است که همگی خوب هستیم و من هم دستمال کاغذی های زیادی دارم.

سه شنبه 27 اسفند 1398 | 17 مارس 2020
به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال انگلیس به تعویق افتاد
به گزارش استاندارد؛ مراسم قرار بود که روز 26 آوریل برگزار شود، اما پس از اینکه بوریس جانسون مردم را تشویق کرد تا روابط و مراسمهای اجتماعی غیر ضروری شان را به حداقل برسانند، قرار شد که این مراسم به تعویق بیافتد. با توجه به اینکه هنوز ابهام هایی در مورد چگونگی شیوع این ویروس وجود دارد، زمان جدیدی برای برگزاری مراسم اعلام نشده است.
سه شنبه 27 اسفند 1398 | 17 مارس 2020
روگانی: حالم خوب است و استراحت می‌کنم؛ تمام فیلم‌های نتفلیکس را در قرنطینه دیده‌ام؛ از بچگی هر سال پیراهن دل پیرو را می‌خریدم
دنیله روگانی یکی از چندین بازیکن سری آ است که به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می برد. مدافع ایتالیایی در مورد این بیماری به یوونتوس تی وی گفت:
 
حالم خوب است. شرایط کاملا خوبی دارم. در رسانه ها نوشته شده بود که من علائم داشته ام اما اینطور نبود. من خوش شانس بودم. در این محیط من اولین کسی بودم که به کرونا مبتلا شدم و امیدوارم این باعث شود آگاهی بالا برود.

سه شنبه 27 اسفند 1398 | 17 مارس 2020
ویدیو؛ تفریحات الخاندرو گومز و ریکاردو اورسولینی در دوران قرنطینه
 IFrame

سه شنبه 27 اسفند 1398 | 17 مارس 2020
فوری؛ حدود 35 درصد از اعضای کادر و بازیکنان والنسیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند
ازکوئیل گارای اولین بازیکن والنسیا بود که به ویروس کرونا مبتلا شد. این تیم در آخرین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا بازی کرد اما در بین بازیکنان آتالانتا موردی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.
باشگاه والنسیا سپس در بیانیه ای رسمی اعلام کرد جمعا 5 نفر از اعضای کادر و بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند. با این حال دقایقی پیش باشگاه اسپانیایی اعلام کرد آزمایش چندین نفر دیگر از اعضای باشگاه، بازیکنان و کادر فنی مثبت بوده و چیزی حدود 35 درصد از اعضا به کرونا مبتلا هستند. تعداد دقیق و اسامی افراد از سوی والنسیا اعلام نشده اما گل گزارش می دهد حداقل 9 نفر از این تیم به کرونا مبتلا شده اند.
دوشنبه 26 اسفند 1398 | 16 مارس 2020
 
لوکاس بیلیا: در ایتالیا، ویروس کرونا را دست‌کم گرفتند و همه چیز به فاجعه ختم شد
لوکاس بیلیا، هافبک آرژانتینی میلان، در مصاحبه با CNN، به انتقاد از عملکرد بد دولت ایتالیا پرداخته است.
فوتبال یک ورزش جهانی است که توجهات اقتصادی را هم به خود جلب می کند. برای مثال، سلامت بازیکنان، نمونه خوبی است. هیچکس در امان نیست و ما هم باید در بالاترین حد ممکن از خودمان محافظت کنیم. در ایتالیا نه تنها این ویروس را دست کم گرفتند، بلکه از دستورالعمل های لازم پیروی هم نکردند. سرانجام همه چیز به یک فاجعه ختم شد و اکنون نه تنها افراد زیادی به خاطر ویروس کرونا می میرند، بلکه سایر بیماران به دلیل عدم رسیدگی مناسب، جانشان را از دست می دهند. به خاطر ویروس کرونا، باقی بیماران هم فوت می کنند.
دوشنبه 26 اسفند 1398 | 16 مارس 2020
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت، از یورگلن کلوپ بابت پیام قدرتمندش در مورد ویروس کرونا تشکر کرد
دکتر تدروس ادهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت، در جدیدترین توییت خود از یورگن کلوپ بابت آگاهی اجتماعی که از خود نشان داده، تشکر کرده است. کلوپ گفته بود اگر تعلیق فوتبال باعث شود که فقط یک نفر سالم بماند، ما دیگر فوتبال بازی نخواهیم کرد و فوتبال اهمیت چندانی ندارد بلکه موضوع اصلی، پیروی از دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت و رعایت تمام نکات جهت ریشه کن کردن این ویروس است. با توجه به افزایش روزانه ویروس کووید-19، پیام کلوپ بسیار مهم بود و بر روی بسیاری اثر گذاشت.
دوشنبه 26 اسفند 1398 | 16 مارس 2020
سایت اسپورت 360: فعالیت‌های حضوری AFC به خاطر ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد
سایت اسپورت 360 عربی خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت های حضوری خود را به خاطر ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد. بنا به اعلام این رسانه عربی AFC از امروز شانزدهم ماه مارس تا روز بیست و هشتم این ماه تعلیق شده و کارمندانش را موظف به دور کاری کرده است.
دوشنبه 26 اسفند 1398 | 16 مارس 2020
آنیلی خطاب به لوتیتو در جلسه سازمان لیگ ایتالیا: تو بیشتر از سلامت بازیکنانت، به رده بندی جدول اهمیت می‌دهی!
بر اساس گفته کوریره دلو اسپورت، رئیس یوونتوس با لحنی بین شوخی و جدی به لوتیتو گفت:
 
تو بیشتر از آنکه به فکر سلامت بازیکنانت باشی، به رده بندی جدول اهمیت می دهی!

دوشنبه 26 اسفند 1398 | 16 مارس 2020
تباس، رئیس لالیگا: شیوع ویروس کرونا باعث می‌شود این فصل لالیگا همین جا تمام شود؛ باید بودجه خود را دوباره بازبینی کنیم
 پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا، 5 لیگ معتبر این قاره فعلا به تعویق افتاده و سرنوشت آنها مشخص نیست. خاویر تباس، رئیس لالیگا در گفتگو با کادنا کوپ در مورد ادامه رقابت ها در اسپانیا گفت:
 
من هر هفته با استفاده از کنفرانس ویدئویی و تماس تلفنی با موسسات اروپایی و روسای باشگاه های اسپانیایی کار می کنم. مساله ای که در حال حاضر با آن سر و کار داریم، باعث می شود این فصل لالیگا همین جا به پایان برسد و در این هفته تصمیمات مهمی در اروپا هم گرفته خواهد شد.

 
من با ایتالیا و آلمان در تماس بوده ام تا تقویم را به پایان برسانیم اما این مساله از نظر سلامت، بسیار جدی است. هنوز 25 درصد از فصل باقی مانده است. اگر فصل همین جا به پایان برسد، باید بودجه خود را دوباره بازبینی کنیم.

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
لئوناردو بونوچی 120 هزار یورو جهت مقابله با ویروس کرونا به بیمارستانی در تورین اهدا کرد
لئوناردو بونوچی، مدافع تیم یوونتوس، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود، خبر از کمک 120 هزار یورویی به بیمارستان Città della Salute در شهر تورین جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد. این بیمارستان همان بیمارستانی است که فرزند بونوچی، متئو، در سال 2016 تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت و توانست بهبود پیدا کند. بونوچی و همسرش برای ادای دین خود به کارکنان این بیمارستان، تصمیم گرفتند تا کمک خود برای مبارزه با ویروس کرونا در ایتالیا را به این بیمارستان اهدا کنند.
یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
اقدام پسندیده یوزیپ ایلیچیچ؛ مهاجم اسلوونیایی، توپ بازی والنسیا-آتالانتا را به بیمارستانی در شهر برگامو اهدا کرد
به گزارش AS، ایلیچیچ پس از این پوکر، توانست توپ را هم با خود به خانه ببرد. حالا از ایتالیا خبر رسیده که مهاجم اسلوونیایی، آن توپ را به بیمارستانی در شهر برگامو اهدا کرده تا با عواید فروش آن، این مرکز درمانی بتواند تجهیزات مبارزه با شیوع ویروس کرونا را تهیه کند. برگامو در لمباردی واقع شده است که مرکز شیوع کرونا در ایتالیا به حساب می آید.
یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
پنج نفر از بازیکنان و کادر فنی باشگاه والنسیا به کرونا مبتلا شده‌اند
به گزارش گل، باشگاه والنسیا اعلام کرده تست 5 نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه مثبت بوده است. تمام آن ها در خانه مانده اند و به توصیه های نهادهای بهداشتی و درمانی عمل می کنند.
یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
ادعای آ اس: یوفا می‌خواهد بازی‌های نیمه نهایی و فینال لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را در دو شهر و طی چهار روز برگزار کند
به گزارش AS، یوفا می خواهد از فرمت Final Four در فصل جاری لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند. بدین ترتیب بازی های نیمه نهایی و فینال در یک شهر برگزار می شود. در این فرمت بازی ها طی 4 روز انجام می شود. شهرهای استانبول و گدانسک پیش از این برای میزبانی فینال این رقابت ها انتخاب شده بودند. بنابراین این بازی ها در همین شهرها برگزار می شود. استانبول میزبان بازی های نهایی لیگ قهرمانان و گدانسک هم میزبان بازی های نهایی لیگ اروپا می شود.
یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
ویدیو؛ آنتونیو کونته و دعوت از مردم به ماندن در خانه
IFrame
 
یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
تیم‌های سری آ در صورت نیمه کاره ماندن فصل، ضرری 700 میلیون یورویی می‌بینند
به گزارش لارپوبلیکا، فدراسیون فوتبال ایتالیا در نظر دارد مسابقات سری آ را از اول ماه می آغاز کرده و آن را در آخر ژوئن به اتمام برساند اما این امر مستلزم تصمیم یوفا جهت تعویق یورو 2020 است. در صورتی که این فصل سری آ به پایان نرسد، با توجه به مسائلی چون حق پخش تلویزیونی و اسپانسرها مجموعا ضرری 700 میلیون یورویی به تیم‌های سری آ وارد خواهد شد. باشگاه‌های سری آ برای جبران ضررهای مالی از دولت و وزیر ورزش ایتالیا کمک خواسته‌اند.
یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
تست کرونای کریستین وود، بازیکن تیم بسکتبال دیترویت پیستونز مثبت اعلام شد؛ 63 بار تماس با رودی گوبر در طول بازی با یوتا، وود را با کرونا درگیر کرد!
به گزارش آدرین ویناروسکی، خبرنگار مشهور ESPN، پس از رودی گوبر و دانوان میچل، کریستین وود، بازیکن تیم دیترویت پیستونز سومین بازیکن NBA است که تست کرونای او مثبت اعلام شد.
یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
تغییر کاربری هتل‌های زنجیره‌ای کریستیانو رونالدو به بیمارستان جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا
به گزارش مارکا، با شیوع ویروس کرونا در اروپا، کریستیانو رونالدو می‌خواهد هتل‌های زنجیره‌ای خود در کشورش پرتغال را به بیمارستان تغییر کاربری دهد تا پذیرای بیماران مبتلا به کرونا شوند. همچنین بیماران به صورت رایگان در هتل‌های کریستیانو رونالدو بستری می‌شوند. علاوه بر این، رونالدو از پزشکان و کادر درمانی جهت مبارزه با بیماری کرونا، حمایت مالی نیز انجام می‌دهد. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پرتغال حدود 80 نفر است اما اسطوره فوتبال این کشور، آماده است جهت مبارزه با این بیماری کمک کند.
هتل های کریستیانو رونالدو
یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020
سیمئونه: بیایید مراقب خود و اطرافیان‌مان باشیم و به حرف های کارشناسان سلامت گوش کنیم
طرفداری- کرونا چندوقت است که به اروپا رسیده است و باعث بروز مشکلات فروانی شده است. شیوع کرونا، باعث لغو برگزاری مسابقات تمام 5 لیگ معتبر اروپایی شده و حداقل تا 3 هفته دیگر، هیچ فوتبالی در 5 لیگ معتبر برگزار نخواهد شد.  
به گزارش مارکا، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از شیوع کرونا و اقدامات مراقبتی لازم گفت:
 
من از همینجا، یعنی خانه ام به شما توصیه می کنم اقداماتی که کارشناسان سلامت برای مقابله با کرونا گفته اند را انجام دهید. بیایید مراقب خودمان، و تمام آدم های اطراف خود باشیم.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
ولاهوویچ: در خانه خوابیده بودم و ناگهان دیدم تب دارم و عرق کرده‌ام؛ قرنطینه خانگی برای کیه زا مثل تعطیلات است؛ او معتاد بازی‌های ویدئویی است
دوشان ولاهوویچ، جرمن پتزلا و پاتریک کوترونه از فیورنتینا تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بدین ترتیب بازیکنان این تیم فعلا در قرنطینه کامل هستند. مهاجم 20 ساله ویولا در لایو اینستاگرامش در این مورد گفت:
 
من خانه بودم، خوابیده بودم و وقتی بیدار شدم، تب داشتم و غرق در عرق بودم. دمای بدنم را اندازه گرفتم و روی 37 درجه بود. بنابراین کمی دارو خوردم و با باشگاه تماس گرفتم. تا بعد از ظهر، تبم بیشتر شد و به 39 درجه رسید. بنابراین به بیمارستان رفتم. فکر نمی کردم انقدر بد باشد. به هر حال الان خوبم و در حال استراحت هستم.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
آنچلوتی: با مصیبت‌های فعلی، فوتبال هیچ ارزشی ندارد؛ ظاهرا مردم در انگلیس متوجه ابعاد بحران ناشی از ویروس کرونا نیستند
 آنچلوتی در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت در این باره گفت:
 
ما به معنای واقعی خودمان را از بقیه جدا نکرده‌ایم ولی در پی تب کردن یکی از بازیکنان، برخی اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت. البته حالا تب او پایین آمده است و این مهم‌ترین چیز است. لیگ برتر بالاخره متوقف شد. با توجه به شرایط، تصمیم درستی گرفته شد. نمی‌توانستیم ادامه بدهیم. برای هر کسی سلامتی‌اش مهم‌ترین چیز است: تیم‌ها، هواداران، اهالی رسانه و همه کسانی که با فوتبال در ارتباط هستند. در اصل باید در تاریخ 22 مارس به کارمان برگردیم ولی اگر اوضاع رو به وخامت گذاشت، چگونه می‌توانیم به این فکر باشیم؟

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
پراندلی: چند نفر از دوستان من به خاطر ابتلا به کرونا فوت کردند؛ متاسفانه یک هفته دیر اقدام کردیم و باید زودتر همه چیز را تعطیل می‌کردیم
به گزارش Lady Radio، تا کنون 1266 نفر به خاطر ابتلا به کرونا در ایتالیا جان خود را از دست داده اند. پراندلی در این باره گفت:
 
فکر می کنم متاسفانه یک هفته دیر اقدام کردیم و باید زودتر همه چیز را تعطیل می کردیم. چند نفر از دوستان من به همین خاطر بیمار شدند و فوت کردند. این وحشتناک است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ماندن در خانه و پرهیز از برقراری ارتباط با دیگران است. در روستایی کوچک مثل روستای من اورزینووی، یک بازی ساده ترتیب داده بودند و با یک گروه دیگر از روستای لودی دیدار کردند. گویا از همان جا این بیماری پخش شد.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
یوفا تصمیم دارد یورو 2020 را در ماه دسامبر برگزار کند؛ امکان تعویق یکساله این تورنمنت همچنان پابرجا است
به گزارش تلگراف، یوفا در نظر دارد که یورو 2020 را در ماه دسامبر برگزار کند تا لیگ هایی که بازی معوقه دارند، در تابستان بتوانند آنها را برگزار کنند. قرار است که روز سه شنبه، این تصمیم مورد بررسی قرار بگیرد. برخی منابع، خبر داده اند که یوفا در نشست فوری اش، علاوه بر یورو 2020، بر سر برگزاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم تصمیم گیری خواهد کرد. هرچند از آنجایی که در  تابستان 2021 هیچ تورنمنتی در ورزش مردان برگزار نخواهد شد، این احتمال هم هست که یوروی پیش رو، در آن زمان برگزار شود.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
با فابیو دیپائولی و برژینسکی، حالا 7 بازیکن سمپدوریا به ویروس کرونا مبتلا شده اند
طرفداری - در بین تیم های ایتالیا، سمپدوریا بدترین وضعیت را در مقابله با ویروس کرونا دارد. مانولو گابیادینی پس از دنیله روگانی دومین بازیکن سری آ بود که جواب تست او مثبت اعلام شد. دیروز باشگاه سمپدوریا اعلام کرد آلبین اکدال، عمر کولی، مورتن ثورسبی و آنتونیو لاگومینا و همچنین دکتر این تیم، آمادئو بالداری نیز به این ویروس مبتلا شده اند.
همچنین دقایقی پیش بارتوش برژینسکی، دیگر بازیکن سمپدوریا نیز در اینستاگرام تایید کرد به کرونا مبتلا شده است.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
پیام اینستاگرامی لیونل مسی در رابطه با ویروس کرونا: وقت آن است که مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم
بارسلونا-لالیگا-اسپانیا-barcelona-آرژانتین
شیوع ویروس کرونا فوتبال جهان و اروپا را به شدت تحت تاثیر قرار داده و اسپانیا نیز درگیر این مساله است. در 24 ساعت گذشته، 1700 نفر در اسپانیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در مجموع تعداد مبتلایان در این کشور به بیش از 6000 نفر رسیده است. صحبت هایی مبنی بر اعمال قرنطینه در کشور اسپانیا مانند ایتالیا وجود دارد. لیونل مسی که این روزها به دلیل تعویق بازی های لالیگا در خانه حضور دارد، در صفحه اینستاگرامش نوشت:
 
روزهای سختی برای همه است. ما نگران این اتفاقات هستیم و می خواهیم با گذاشتن خودمان به جای کسانی که بیشترین زجر را می کشند و یا به صورت مستقیم به دلیل ابتلای خودشان، خانواده یا دوستانشان درگیر این موضوع هستند و یا کسانی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی از نزدیک با این موضوع می جنگند، کمک کنیم. برای همه آنها آرزوی می کنم قوی باشند.

 
سلامتی باید اولویت اصلی باشد. لحظه ای استثنایی است و باید توصیه های سازمان های بهداشت و مسئولان را رعایت کنیم. این تنها راهی است که بتوانیم به طور موثر با آن بجنگیم. وقت آن است که مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم. زمانی عالی برای گذراندن اوقات در کنار نزدیکان است و این کار همیشه شدنی نیست. آغوش بزرگ و امیدوارم این موضوع را قبل از آنکه دیر شود، به زودی شکست دهیم. #در خانه بمانیم

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
شینزو آبه، نخست‌ وزیر ژاپن: شیوع ویروس کرونا باعث لغو برگزاری المپیک توکیو نخواهد شد
به گزارش BBC، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن در مصاحبه ای در مورد شیوع کرونا و المپیک گقت:
 
ما توانسته ایم تا حدود زیادی جلوی گسترش ویروس را بگیریم. بدون هیچ مشکلی و طبق برنامه قبلی، المپیک را برگزار خواهیم کرد.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
پنج‌شنبه، روزی احتمالا سرنوشت‌ساز در راستای آینده لیگ برتر انگلیس
همچنین تلگراف نیز گزارش می دهد روز پنجشنبه قرار است جلسه‌ای فوری میان سران لیگ برتر برگزار شود که در این جلسه تصمیمات شفاف‌تری در خصوص آینده لیگ برتر انگلیس و یورو 2020 گرفته شود. حال باید دید که روز پنجشنبه چه تصمیمی در خصوص آینده لیگ برتر انگلیس گرفته خواهد شد.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمام فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی در کشور عربستان تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد
به گزارش فارس، مسئولان سعودی بعد از یک هفته پافشاری به تعطیل نکردن مسابقات فوتبال و دیگر ورزش‌ها در این کشور به خاطر کرونا در نهایت تسلیم شدند و تصمیم به تعطیلی مسابقات را گرفتند. وزرات ورزش عربستان لحظاتی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تمام فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی به خاطر شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
معاون رئیس باشگاه فلامینگو به کرونا مبتلا شده است؛ وی اخیرا با فلورنتینو پرز و آبیدال ملاقات کرده بود
به گزارش AS، این هیئت برزیلی که اواخر ماه فوریه و اوایل ماه مارس در اسپانیا حضور داشت، در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا هم در سانتیاگو برنابئو حاضر بود. آنها در این سفر با فلورنتینو پرز و اریک آبیدال هم دیدار داشتند.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
فوری؛ پاتریک کوترونه و جرمن پتزلا از فیورنتینا به ویروس کرونا مبتلا شدند
پس از ابتلای دوشان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا به ویروس کرونا، تست کرونای جرمن پتزلا و پاتریک کوترونه مثبت اعلام شد.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
آئولاس، ریاست باشگاه لیون: بهتر است فصل 20-2019 لیگ یک فرانسه در همین وضعیت به پایان برسد
روز گذشته خبر رسید تمامی مسابقات لیگ یک و دوی فرانسه تا اطلاع ثانوی برای مبارزه با کووید 19 به تعویق افتاده‌اند. چند روز قبل تصمیم گرفته شده بود مسابقات تا تاریخ 15 آوریل پشت درهای بسته برگزار شود ولی با ورود دولت فرانسه به ماجرا، تصمیم دیگری در این زمینه اتخاذ شد.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
تعطیلی تمرینات گل گهر سیرجان به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ جواب تست کرونای تمام اعضای گل گهر منفی بود
به گزارش تسنیم، گل‌ گهری‌ ها قرار بود از روز پنجشنبه هفته گذشته تمرینات‌شان را در تهران آغاز کنند، اما به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر، مجید جلالی نیز فعلاً به تیمش استراحت داده است.
پس از این تصمیم، تمام بازیکنان و کادرفنی تیم گل گهر تست کرونا دادند که جواب تمام این تست‌ها منفی بود.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
به دلیل شیوع کرونا، بازی خیریه میان اسطوره‌های لیورپول و بارسلونا در آنفیلد، به تعویق افتاد
به گزارش AS، باشگاه بارسلونا تایید کرد که دیدار خیریه اساطیر این تیم مقابل لیورپول، به دلیل شیوع کووید-19 (کرونا) به تعویق افتاده است. بارسلونا در راستای لغو سفر تیم هایش در ماه مارس و آپریل، این تصمیم را اتخاذ کرده است.
گفتنی است که بلیط های این بازی، مدت ها پیش به فروش رفته بود و در همین راستا، باشگاه لیورپول اعلام کرده است که بلیط های خریداری شده، برای تاریخ جدید برگزاری که متعاقبا اعلام می شود، معتبر خواهد ماند.
بارسلونا-لیورپول-Barcelona-Liverpool-اسپانیا-لالیگا-انگلستان-لیگ برتر
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
لوکا کیلیان، مدافع پادربورن، نخستین بازیکن مبتلا به ویروس کرونا در بوندس‌لیگا
به گزارش وب سایت پادربورن، تست کرونای لوکا کیلیان، مدافع 20 ساله آلمانی این باشگاه مثبت اعلام شده است. لوکا کیلیان نخستین بازیکنی از بوندس‌لیگا است که به ویروس کرونا مبتلا می‌شود.
شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020
باشگاه‌های سری آ ایتالیا خواهان برگزاری تمام بازی های فصل تا ماه ژوئن؛ مخالفت با پلی آف برای تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده
به گزارش نیکولو اسکیرا و جانلوکا دی مارتزیو، امروز مدیران تیم های سری آ در یک کنفرانس ویدئویی از راه دور، با هم مذاکره و مشورت کردند تا چگونگی به پایان رسیدن بازی های لیگ را مورد بحث قرار دهند. در این جلسه در نهایت همه تیم های به این نتیجه رسیدند که با پلی آف یا گزینه های دیگر موافق نیستند و می خواهند بازی های باقی مانده برگزار شود. ایده تیم های سری آ این است که پس از توقف شیوع ویروس کرونا، هر سه روز یک بار بازی ها برگزار شود و تا ماه ژوئن ادامه داشته باشد تا فصل با برگزاری تمام بازی ها تمام شود. با توجه به اینکه احتمالا سایر لیگ های اروپایی نیز همین معضل را دارند، بازی های یورو 2020 باید سال آینده برگزار شود.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
پیام یورگن کلوپ پس از تعلیق بازی های لیگ برتر انگلیس: اگر تعلیق فوتبال باعث شود که فقط یک نفر سالم بماند، ما دیگر فوتبال بازی نخواهیم کرد
به گزارش Liverpoolecho، یورگن کلوپ پیامی برای هواداران لیورپول و تمامی کسانی که با ویروس کرونا درگیر هستند، فرستاده است که این پیام به شرح زیر است:
 
اول و مهم‌تر از هر چیز، همه ما باید برای محافظت از یکدیگر، هر کاری را انجام دهیم. منظورم در جامعه‌ای است که باید در تمام عمر در آن زندگی کنیم. در حال حاضر فکر می کنم که این (شیوع ویروس کرونا) بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد. من قبلا گفته‌ام که فوتبال همیشه مهم‌ترین چیز در برابر چیزهای کم ارزش و بی اهمیت است. امروز، فوتبال و مسابقات فوتبال اصلا اهمیتی ندارند. مطمئنا ما نمی خواهیم در یک استادیوم خالی از تماشاگر بازی کنیم یا خواستار این نیستیم که مسابقات فوتبال به حالت تعلیق درآید اما اگر چنین کارهایی کمک کند تا فقط یک نفر سالم بماند، ما بدون اینکه هیچ سوالی بپرسیم این کار (فوتبال بازی کردن) را انجام نخواهیم داد. اگر این یک انتخاب بین فوتبال و منافع جامعه باشد، هیچ مشکلی نیست، واقعا مشکلی نیست. تصمیم و اعلامیه امروز (مبنی بر تعلیق لیگ برتر) با انگیزه ایمن نگه داشتن مردم در حال اجرا است. به همین دلیل همه ما به طور کامل از این تصمیم حمایت خواهیم کرد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
ادعای اسکای: به احتمال ۷۵ درصد لیگ‌ برتر انگلیس نیمه ‌تمام خواهد ماند
به گزارش کاوه صلح کل از اسکای، یکی از مقامات ارشد لیگ برتر انگلیس معتقد است که فصل جاری به احتمال 75% به اتمام نخواهد رسید و در این رابطه می گوید:
 
من هیچ شانسی برای اینکه بتوانیم پس از سه هفته به فوتبال بازی کردن بازگردیم، قائل نیستم. این کار (تعلیق) برای ماه ها ادامه خواهد داشت. حتی شروع فصل آینده نیز در ابهام است. سوالات زیادی برای پاسخ دادن وجود دارد. آیا تیمی به لیگ برتر صعود خواهد کرد و یا تیمی به چمپیونشیپ سقوط خواهد کرد؟

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
دوشان ولاهوویچ، مهاجم جوان فیورنتینا به ویروس کرونا مبتلا شد؛ بازیکنان اودینزه هم قرنطینه شدند
پس از ابتلای دنیله روگانی به کرونا و مثبت شدن تست کرونای پنج بازیکن سمپدوریا، ویروس کرونا به فیورنتینا نیز رسید. به گزارش فابریتزیو رومانو، تست کرونای دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب فیورنتینا نیز مثبت اعلام شد. علاوه بر فیورنتینا، تیم اودینزه نیز قرنطینه می‌شود زیرا هفته گذشته ولاهوویچ برابر اودینزه بازی کرد و ممکن است ویروس را به بازیکنان این تیم نیز منتقل کرده باشد.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
پیام توییتری موستافی برای تشویق مردم به پیروی کردن از توصیه‌های بهداشتی جهت مبارزه با کرونا
تا زمان انتشار این مطلب، ابتلای 142,897 نفر به ویروس کرونا در دنیا تایید شده است که از این میان 5,375 نفر جان خود را از دست داده‌اند. بر حسب اهمیت موضوع، مدافع آرسنال از تریبونی که در اختیار دارد استفاده کرد تا برای تاثیر گذاری روی مخاطبانش تلاش کند. موستافی در توییتر نوشت:
 
این مسئله از فوتبال بزرگ‌تر است. این که حالا تمامی ابزار موجود برای متوقف کردن این ویروس را به کار گرفته‌ایم، اهمیت زیادی دارد. بنابراین لطفا از دستور العمل مقامات پیروی کنید و از هر چیزی که شما، دوستان و خانواده‌تان را به خطر می‌اندازد، بپرهیزید. سالم و سلامت بمانید!

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
اولین توئیت آرتتا پس از ابتلا به کرونا:با یک چالش بی سابقه مواجه شده ایم؛ مراقب همدیگر باشید
با گسترش شیوع ویروس کرونا در اروپا، این ویروس به انگلستان هم رسید. دیروز بود که خبر ابتلای میکل آرتتا به کرونا منتشر شد.همچنین تصمیم بر تعلیق 3 هفته ای لیگ برتر انگلیس هم امروز به طور رسمی اعلام شد.
آرتتا اکنون در نخستین توئیت خود پس از انتشار این خبر گفت:
 
از حرف ها و حمایت های شما متشکرم. الان احساس بهتری دارم. همه ما با یک چالش بزرگ و بی سابقه مواجه شده ایم. سلامتی جامعه، در این لحظه بسیار مهم است. با پیروی از راهنمایی هایی که اعلام شده، از یکدیگر مراقبت کنید و همه ما در کنار هم این کار را خواهیم کرد. آفرین به لیگ برتر، به خاطر گرفتن تصمیم درست.  

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
پاپو گومز: وضعیت کرونا در ایتالیا مثل یک فیلم ژانر وحشت است
وضعیت بحرانی شیوع کرونا در ایتالیا، هفته گذشته باعث قرنطینه کامل ایتالیا و تعلیق یک ماهه سری آ شد. پاپو گومز، کاپیتان آرژانتینی آتالانتا در مصاحبه با رادیو Club Octubre در خصوص وضعیت خطرناک شیوع کرونا در شهر برگامو که در ایالت لومباردی ایتالیا قرار دارد، گفت:
 
در ایتالیا فقط سوپرمارکت‌ها و مراکز درمانی باز است. می‌توان از اینترنت خوراکی و غذا سفارش داد و آن‌ها کالاهای مورد نیاز شما را به درب منزل می‌آورند. هیچ‌کس در خیابان‌ها نیست و باور کنید اغراق نمی‌کنم، وضعیت مثل یک فیلم ژانر وحشت است. جشن هواداران آتالانتا؟ در برگامو 400 نفر مبتلا به ویروس هستند. می‌دانیم که هواداران چه عشقی به ما دارند اما آن‌ها باید قوانین را رعایت کرده و در خانه‌ها بمانند.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
فوری؛ ابتلای چهار بازیکن دیگر از سمپدوریا به ویروس کرونا تایید شد!
به گزارش فابریتزیو رومانو، تست کرونای چهار بازیکن دیگر از سمپدوریا مثبت شده و ویروس کرونا از مانولو گابیادینی به آلبین اکدال، مورتن ثورسبی، عمر کولی و آنتونیو لاگومینا در سمپدوریا منتقل شده است. نگاهی داریم به اطلاعات بازیکنان سمپدوریا که به کرونا مبتلا شده‌اند:
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
یوونتوس-مهاجم یوونتوس-سری آ-پرتغال-Juventus
رونالدو: پیروی از توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا اهمیت زیادی دارد؛ جان انسان‌ها مهم‌تر از هر چیزی است
کریستیانو رونالدو که در مادیرای پرتغال قرنطینه خانگی است، در خصوص مبارزه با ویروس کووید 19 پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد:
 
دنیا در حال سپری کردن لحظات حساسی است که این لحظات حساس، نهایت دقت و توجه همه ما مردم را می‌طلبد. امروز نه به عنوان یک فوتبالیست بلکه به عنوان یک پسر، پدر و انسانی که از شیوع و گسترش ویروس کرونا در دنیا نگران است، با شما صحبت می‌کنم. دنبال کردن توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی (WHO) و ارگان‌های دولتی برای کنار آمدن با شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد. حفاظت از جان انسان‌ها باید مهم‌تر از هر چیزی باشد. با تمام کسانی که نزدیکان خود را در این شرایط از دست داده‌اند، همدردی می‌کنم و از کسانی که مثل هم‌تیمی‌ام دنیله روگانی در حال مبارزه با این ویروس هستند، می‌خواهم محکم و قوی باشند. همچنین حمایت‌های من از تمام کادرهای درمانی که برای نجات جان دیگران، خود را در معرض خطر قرار داده‌اند، ادامه دارد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
رسمی؛ به دلیل شیوع کرونا، مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2021 آفریقا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد
در وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آفریقا، بیانیه زیر منتشر شده است:
 
پیرو گسترش شیوع ویروس کرونا، و اعلان سازمان جهانی یهداشت که این ویروس را همه گیر توصیف کرده است، کنفدراسیون فوتبال آفریقا تصمیم گرفته تا مسابقات پیش رو را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازد:
 
- مرحله انتخابی جام ملت های آفریقا 2021
 
- انتخابی جام جهانی زیر 20 سال زنان
 
- مرحله انتخابی جام ملت های زنان آفریقا 2020

 
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
رسمی؛ تمامی مسابقات بوندسلیگا از جمله بازی‌های هفته بیست و ششم، تا تاریخ 2 آوریل لغو شدند
مسئولان لیگ می‌گویند شمار مبتلایان در بین باشگاه‌های بوندسلیگایی رو به افزایش است و در این حالت ادامه یافتن رقابت‌ها حتی بدون حضور تماشاگران عقلانی نخواهد بود. تا کنون تست سه تن از بازیکنان بوندسلیگای دو مثبت از آب در آمده است.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
فوری؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، گرندپری‌های بحرین و ویتنام فرمول یک به تعویق افتادند
این خبر پس از لغو شدن گرندپری افتتاحیه فصل 2020 فرمول یک در ملبورن منتشر می‌شود. چند هفته پیش نیز اعلام شده بود که گرندپری چین، مرحله چهارم تقویم 2020 فرمول یک، به تعویق افتاده است. کشور چین برای روزهای 17 تا 19 آوریل میزبانی مسابقات را برعهده داشت. فرمول یک و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، فیا، با برگزارکنندگان مسابقات در بحرین و ویتنام در ارتباط خواهند بود تا شرایط را زیرنظر بگیرند و امکان تعیین تاریخ جدید برای این دو گرندپری را بررسی کنند. در حال حاضر، فیا و تشکیلات فرمول یک انتظار دارند فصل 2020 از پایان ماه می و در پیست‌های اروپایی آغاز شود اما ممکن است در این وعده نیز بازبینی‌هایی صورت بگیرد.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
بر اساس اعلام UFC، رویداد برازیلیا بدون حضور تماشاگران و رویداد لندن مطابق برنامه قبلی برگزار خواهد شد
به گزارش MMAMania و بر اساس گفته‌های دینا وایت، رییس سازمان UFC، رویداد یواف‌سی فایت نایت 170 روز شنبه در شهر برازیلیا، برزیل بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. همچنین رویداد یواف‌سی فایت نایت 171 که برای برگزاری در تاریخ 21 مارس در شهر لندن ثبت شده بود و طی آن در دسته نیمه سبک‌وزن تایرون وودلی برابر لئون ادواردز قرار خواهد گرفت، «مطابق برنامه قبلی» پیش خواهد رفت.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
رودی گوبر، سنتر یوتا جز، بابت بی‌احتیاطی خود در مقابله با ویروس کرونا از همه عذرخواهی کرد؛ NBA او را ب‌خاطر رفتارش جریمه نخواهد کرد
رودی گوبر، سنتر تیم یوتا جز که در روزهای اخیر خبرساز شده بود، در اولین اظهارات عمومی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا بابت رفتار غیرمحتاطانه‌اش که باعث قرار گرفتن دیگران در معرض ویروس شده بود عذرخواهی کرد.
گوبر امیدوار است که ماجرای او مانند یک هشدار و درس عبرت عمل کند و باعث شود همه مردم این بیماری را جدی بگیرند.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
هادسون اودوی: امیدوارم خیلی زود به زمین فوتبال برگردم (با زیرنویس فارسی)
 IFrame
 
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
اعلام حمایت جورجو کیه لینی از کمپین جمع آوری کمک برای بیمارستان های تورین (با زیرنویس فارسی)
 IFrame
 
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
رسمی؛ دیدار دوستانه انگلیس-ایتالیا لغو شد
شیوع کرونا، فوتبال در ایتالیا و انگلیس را تعطیل کرده است و همان طور که خواندید، به دلیل شیوع کرونا در انگلیس، لیگ برتر انگلیس سه هفته تعلیق خواهد بود. به گزارش وب سایت فدراسیون فوتبال انگلیس، بازی دوستانه تیم ملی این کشور برابر ایتالیا و دانمارک که قرار بود دو هفته دیگر در استادیوم ومبلی لندن برگزار شوند، لغو شدند. هوادارانی که بلیط این دو بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند پول خود را پس بگیرند.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
باشگاه یوونتوس رسما ابتلای پائولو دیبالا به کرونا را تکذیب کرد
باشگاه یوونتوس نیز به این شایعه واکنش نشان داده است. باشگاه یوونتوس با ارسال یادداشتی به آنسا، خبرگزاری دولتی ایتالیا اعلام کرد تست کرونای پائولو دیبالا مثبت اعلام نشده و خبر رسانه ونزوئلایی کذب است. گفتنی است تمام اعضای باشگاه یوونتوس در قرنطینه خانگی هستند.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
رسمی؛ تمام مسابقات هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به تعویق افتاد
به گزارش وب سایت یوفا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کووید 19 در سرتاسر اروپا و تصمیم دولت‌های اروپایی، تمام مسابقات زیر نظر یوفا طی هفته آینده به تعویق افتاد. به این ترتیب هفته آینده مسابقات یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک هشتم نهایی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان جوانان برگزار نخواهد شد و همچنین قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی این مسابقات به زمان دیگری موکول می‌شود. یوفا در صورت لزوم خصوص تعویق‌های بعدی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
رسمی؛ رقابت‌های لیگ 1 فرانسه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمد
با شیوع سریع ویروس کرونا در سراسر جهان، تعطیل شدن رقابت‌های ورزشی این روزها روز به روز بیشتر می‌شود. موضوعی که به شدت نگران کننده شده و حالا در ابعاد گسترده تری درحال رخ دادن است. پیش از این 3 لیگ از 5 لیگ معتبر اروپا به حالت تعلیق درآمده بودند و حالا هم نوبت به لیگ 1 رسید. بنابر اعلام رسمی لیگ 1، رقابت‌های این لیگ تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده است.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
رسمی؛ تعلیق رقابت های بوندسلیگا و بوندسلیگا 2 تا تاریخ 2 آوریل
پس از تعطیلی موقت سری آ و لالیگا، این بار نوبت به بوندسلیگا رسیده تا فعلا لیگ خود را تعطیل کند. کرونا با شیوع سریع خود رقابت های ورزشی در تمام نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده و حالا با اعلام رسمی سایت بوندسلیگا، رقابت های بوندسلیگا و بوندسلیگا 2 تا تاریخ 2 آوریل به تعویق افتاده است و پس از آن درمورد نحوه ادامه برگزاری این رقابت های تصمیم گیری خواهد شد.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
مریح دمیرال: ویروس کرونا؟ حالم خوب است و برای مدتی به تمرین کردن در خانه ادامه می‌دهم
مریح دمیرال حالا در توئیتر خود در این باره نوشته است:
 
باشگاهمان بنابر احتیاط تصمیماتی را گرفته پس برای مدتی به تمرین کردن در خانه ادامه می‌دهم. حالم خوب است و چیزی برای نگرانی وجود ندارد. از آن‌هایی که حمایت خود را نشان دادند، ممنونم. لطفا تمام نکات ضروری را رعایت کنید.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
فورى؛ بعد از مشخص شدن نشانه هايى از ويروس كرونا در يكى از بازيكنان باشگاه اورتون، تيم اصلى اين باشگاه در قرنطينه قرار گرفت
به نظر می رسد یکی از بازیکنان اورتون نشانه هایی از کرونا داشته و بنابر احتیاط تمام بازیکنان تیم اصلی و کادر فنی در قرنطینه قرار خواهند گرفت
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
رسمی؛ با مثبت اعلام شدن تست کرونای کالوم هادسون اودوی، بازیکنان تیم و کادرفنی چلسی وارد خود قرنطینگی شدند
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، تست کرونای کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان آبی‌ها مثبت اعلام شد. اعضای ترکیب تیم، کادرفنی و تعدادی از کارکنان باشگاه قرنطینه می‌شوند.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
گرند پری استرالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد
به گزارش وب سایت رسمی فرمول یک، با توجه به انصراف تیم مک لارن از گرند پری استرالیا به دلیل ابتلا یکی از اعضای این تیم به ویروس کرونا و همچنین جلسه مشترک سایر تیم های حاضر در این رقابت و جلسه فدراسیون جهانی اتومبیل رانی، تصمیم گرفته شد تا گرند پری استرالیا لغو شود.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
به دلیل ابتلای میکل آرتتا به ویروس کرونا، دیدار برایتون-آرسنال در لیگ برتر لغو شد
با تایید باشگاه برایتون، دیدار شنبه برایتون-آرسنال از هفته سی ام لیگ برتر لغو شده و به تاریخ دیگری موکول می شود.
میکل آرتتا-Mikel Arteta
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
نونو اسپیریتو: مردم جهان در حال مرگ هستند و ما همچنان فوتبال بازی می‌کنیم؛ واقعا مضحک است
سرمربی وولورهمپتون پس از بازی با المپیاکوس، از لغو نشدن بازی های فوتبال ابراز نارضایتی کرد.
جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020
به دلیل ابتلای یکی از اعضای خانواده بنجامین مندی به ویروس کرونا، این بازیکن نیز قرنطینه شد
به نقل از اسکای، تست کرونای یکی از نزدیکان بنجامین مندی مثبت اعلام شده است. با توجه به اینکه این فرد یکی از اعضای خانواده مندی است، این بازیکن دائما با او در تماس بوده است.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
به دنبال ابتلای آرتتا به ویروس کرونا، لیگ برتر جلسه فوری خواهد داشت
به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، فردا جلسه‌ای فوری برای تعویق بازی های آینده لیگ برتر انگلیس برگزار می شود.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
میکل آرتتا بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونا: این موضوع بسیار ناامیدکننده است؛ به محض اینکه اجازه داشته باشم به تیم برمی گردم
سرمربی توپچی ها ضمن ناراحتی از خبر ابتلایش به ویروس کرونا اذعان نمود: "مشخص است که ما نمی توانیم طبق برنامه فعلی، برخی از بازی های مان را برگزار کنیم."
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
شایعه ابتلای پائولو دیبالا به ویروس کرونا صحت ندارد!
رومئو آگرستی، خبرنگار معتبر نزدیک به باشگاه یوونتوس تایید کرد که خبر ابتلای دیبالا به کرونا صحت ندارد و جعلی است.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
احتمال خاتمه فصل جاری بوندس لیگا در هفته پیش رو؛ خبری از قهرمان و تیم های سقوط کننده نخواهد بود
به گزارش Express، فدراسیون فوتبال آلمان خاتمه بوندس لیگا بعد از اتمام بازی های هفته پیش رو را به دلیل شیوع ویروس کرونا در آلمان در نظر دارد. اگر DFB و DFL به توافق برسند که لیگ را تعطیل کنند، خبری از قهرمان نخواهد بود و تیمی نیز سقوط نخواهد کرد. در عوض، بوندس لیگا در فصل آینده با صعود 4 تیم از دسته پایین تر و با حضور 22 تیم برگزار خواهد شد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
ابتلای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به ویروس کرونا تایید شد
وب سایت آرسنال اعلام کرد که تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی این تیم مثبت اعلام شده و وی مبتلا به ویروس کرونا است.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد
به گزارش وب سایت رسمی فیفا، تمام بازی های رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی که قرار بود از تاریخ 23 تا 31 مارس برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
بازی‌های این هفته لیگ برتر انگلستان طبق برنامه قبلی و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد
با تایید وبسایت رسمی لیگ برتر، بازی های هفته سی ام طبق برنامه قبلی و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
ادامه مسابقات کوپا لیبرتادورس به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد
به گزارش فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، ادامه مسابقات کوپا لیبرتادورس به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. دیدارهای 15 تا 21 مارس این مسابقات تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد و آینده برگزاری این مسابقات نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
روبیالس: زمانش که برسد، مختومه شدن یا نشدن لالیگا را اعلام خواهیم کرد؛ ممکن است همه ما در این لحظه ناقل ویروس کرونا باشیم
به گزارش مارکا، لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد مسائل به وجود آمده پیرامون کرونا در لالیگا گفت:
ما از همه فوتبال اسپانیا متشکریم که در این لحظه دشوار، با فدراسیون هماهنگ هستند. چند روز پیش، ما یک کمیته نظارت بر مسابقات ایجاد کردیم و تصمیم بر این شد که مسابقات را متوقف کنیم. این چیزی است که کاملا به فدراسیون مربوط می شود، اما خواستیم که لالیگا را هم در جریان این تصمیم گیری قرار دهیم. تصمیم جدید را تا 25 مارس (5 فروردین) اتخاذ خواهیم کرد. فدراسیون ما همچنان کاملا به تصمیمات خود متعهد است.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
آنیلی: ما این شرایط حساس را پشت سر خواهیم گذاشت (با زیرنویس فارسی)
IFrame

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
لوکا یوویچ مشکوک به کرونا است؛ او در روزهای اخیر در کنار بازیکن بسکتبال رئال مادرید که کرونا داشت، مشغول ریکاوری بود
به نقل از دیلی میل، محل تمرین بازیکنان تیم بسکتبال و فوتبال رئال مادرید مشترک است. اکنون احتمال مبتلا شدن هر یک از آنها به ویروس کرونا محتمل است. در این میان باشگاه رئال مادرید ابتدا به لوکا یوویچ مشکوک شده است.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
دیدار برگشت بازل-آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا به میزبانی بازل در فرانکفورت برگزار خواهد شد
به دلیل شیوع ویروس کرونا در سوئیس، کلیه رقابت های ورزشی در این کشور حداقل طی یک ماه آینده لغو شده است. در همین راستا دیدار برگشت بازل-آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا نیز در سوئیس به حالت تعلیق درآمد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
رسمی؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، مسابقات بسکتبال دانشگاهی NCAA لغو شد
به گزارش توییتر رسمی مسابقات بسکتبال NCAA، به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، مسابقات بسکتبال دانشگاهی NCAA لغو شد. ابتدا قرار بود این مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار شود، اما اتفاقات اخیر و مخصوصا تعطیلی لیگ NBA، باعث افزایش فشارها برای برگزار نشدن این مسابقات شد تا در نهایت مارک امرت، مدیر مسابقات NCAA، با انتشار بیانیه ای، لغو این مسابقات را اعلام کند.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
تمام تورنومنت‌های گلف حرفه‌ای تا ابتدای ماه آپریل بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد
به گزارش استاندارد، در حال حاضر مسابقات ورزشی در سراسر جهان به‌علت جهانی شدن ویروس کرونا لغو شده یا پشت درهای بسته برگزار می‌شوند. تور PGA با آغاز مرحله دوم مسابقات پلیرز چمپیونشیپ از روز جمعه تنها با حضور کارکنان اصلی ادامه خواهد یافت. این وضعیت تا اوپن والرو تگزاس که در تاریخ پنجم آپریل به پایان می‌رسد ادامه خواهد داشت.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
سعید قلی زاده، یکی از مربیان بسکتبال استان مازندران، در اثر ابتلا به کرونا در گذشت
متاسفانه این روزها شاهد اخبار بسیار ناراحت کننده ای در دنیای ورزش هستیم. ویروس کرونا دنیای ورزش در سراسر جهان را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و علاوه بر لغو شدن بسیاری از فعالیت‌های ورزشی، این ویروس درحال گرفتن قربانی است. به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید قلی زاده یکی از مربیان پایه، با سابقه و دلسوز استان مازندران امروز در شهر بابل بر اثر بیماری کرونا از دنیا رفت.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
به زودی و با اعلام دولت بریتانیا، برگزاری تمام مسابقات ورزشی در این کشور ممنوع اعلام می شود
به گزارش BBC، امروز پنجشنبه، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که این کشور، وارد فاز "به تاخیر انداختن" ویروس کرونا شده است. در حال حاضر 596 نفر در سراسر بریتانیا، به این ویروس مبتلا شده اند. جانسون در این مورد گفت:
 
ما در حال تصمیم گیری هستیم که برگزاری رویداد های عمومی، مثل مسابقات ورزشی را ممنوع اعلام کنیم. دانشمندان ما گفته اند که این کار کمی می تواند باعث کاهش اثر شیوع ویروس شود. البته این کار ما مسئولیت سنگینی را بر بخش خدمات عمومی ما قرار می دهد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
ادامه مسابقات لیگ هاکی روی یخ آمریکای شمالی، NHL، به‌علت شیوع ویروس کرونا لغو شد
به گزارش نیویورک پست، لیگ از قبل تمرینات روز پنجشنبه را تعطیل کرده بود و به تیم‌ها اطلاع داد که در همکاری با NHL تاریخ جدید برای میزبانی از بازی‌ها در ماه جولای پیدا کنند. این تصمیم NHL در سایه خبر تعطیلی لیگ NBA گرفته شد با این تفاوت که در NHL هنوز هیچ بازیکنی به ویروس کرونا مبتلا نشده است.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
استفن کری در واکنش به تعلیق مسابقات NBA: بسکتبال بالاخره بازخواهد گشت اما در حال حاضر از خودتان مراقبت کنید
چند روز پس از آنکه خبر ابتلای استف به آنفولانزای فصلی منتشر شد، ستاره گلدن استیت وریرز حالا به تعلیق فصل NBA به‌خاطر ویروس کرونا واکنش نشان داده است:
 
2020 سال خوبی نیست. نمی‌دانم این وضعیت را با چه چیزی مقایسه کنم. تنها لازم است آماده باشید و از خودتان و آنهایی که در اطراف‌تان هستند مراقبت کنید. در آینده بالاخره بسکتبال بازخواهد گشت اما در حال حاضر از خودتان محافظت کنید و در امان باشید.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
رسمی؛ مسابقه یوونتوس-المپیک لیون به تعویق افتاد
به گزارش وب سایت یوونتوس، دیدار این تیم با المپیک لیون در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که قرار بود هفته آینده برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
پیام پیانیچ به دنیله روگانی که به ویروس کرونا متبلا شده: در پایان تاریکی، روشنایی منتظر ما است
میرالم پیانیچ، ستاره یوونتوس و تیم ملی بوسنی، با انتشار پیامی صمیمانه و محبت آمیز به دوست و هم تیمی خود روحیه داده تا با شکست ویروس کرونا، به بهبودی کامل دست یابد. متن  پیام پیانیچ در اینستاگرام چنین است:
شاید این اتفاق باید می افتاد و تا این حد سر و صدا به پا می کرد تا بفهمیم اشتباه می کنیم و باید جدی بگیریم. نباید همه ما این اشتباهات را تکرار کنیم و باید به حرف های کسانی که در این شرایط اضطراری توصیه های مهمی می کنند، گوش بدهیم. نباید کرونا را دست کم بگیریم. با این حال، در پایان هر تاریکی، روشنایی منتظر ما است اما باید این را از صمیم قلب بخواهید. زود باش دنیله، ما یک تیم هستیم و حتی در این شرایط تیم می مانیم. همه چیز درست خواهد شد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
داناوان میچل، ستاره یوتا جز به ویروس کرونا مبتلا شده است؛ احتمالا رودی گوبر در انتقال بیماری به میچل نقش داشته است!
بر اساس توییت آدرین وجناروسکی، تست کرونای داناوان میچل، ستاره 24 ساله یوتا جز مثبت بوده است. بازیکنان جز به‌طور خصوصی گفته‌اند رودی گوبر در رختکن تیم بی‌احتیاط بود و بقیه بازیکنان و اموال متعلق به آنها را لمس می‌کرد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
واکنش لبران جیمز به وقایع اخیر جهان: چیزی که واقعا باید لغو شود سال 2020 است
بامداد امروز بود که با مثبت اعلام شدن تست کرونا رودی گوبر، بازیکن یوتا جز، ادامه فصل NBA به حالت تعلیق درآمد. ابرستاره لس آنجلس لیکرز با یک توییت به تعطیل شدن NBA و سایر رویدادهای ناگوار سال 2020 واکنش نشان داد:
 
پسر ما درحال لغو کردن رویدادهای ورزشی، مدارس، ادارات و موارد دیگر هستیم اما چیزی که واقعا باید لغو شود سال 2020 است. لعنتی! سه ماه اخیر دشوار بوده است. خدا حفظتان کند و در امان باشید.
 

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
رسمی؛ مسابقه منچسترسیتی-رئال مادرید به تعویق افتاد
پس از ابتلای یک بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونا و قرنطینه شدن تیم فوتبال رئال مادرید، باشگاه منچسترسیتی در بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل مدت زمان دو هفته‌ای قرنطینه رئال مادرید، بازی هفته آینده این دو تیم در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان لغو و به زمان دیگری موکول شده است. باشگاه منچسترسیتی همچنین برای تیم‌های بسکتبال و فوتبال رئال مادرید آرزوی سلامتی کرد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
رسمی؛ به دلیل شیوع کرونا، لیگ MLS آمریکا یک ماه تعلیق شد
طبق اعلام وب سایت MLS، مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد. پیش‌تر لیگ بسکتبال NBA تعلیق شده بود.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
قرنطینه برخی از تیم های NBA به دلیل بازی با یوتا جز؛ سرنوشت فصل 2019/20 در هاله ای از ابهام
به گزارش ESPN، تیم یوتا جز در شهر اوکلاهاما قرنطینه شده و تا سازمان بهداشت اوكلاهاما و سالت ليک سيتى سلامت آن ها را تاييد نکنند، اجازه ورود به يوتاه را پيدا نمى كنند. همچنین به دلیل بازی با یوتاه جز در روزهای اخیر، تيم هاى كليولند كاوليرز، نيويورک نيكس، بوستون سلتيكس، ديترويت پيستونز و تورنتو رپترز به مدت 14 روز در قرنطينه به سر مى برند.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
تری تامپکینز، بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال رئال مادرید، فرد مبتلا به ویروس کرونا
تری تامپکینز، بازیکن 29 ساله و آمریکایی تیم بسکتبال رئال مادرید، فردی است که به این ویروس مبتلا شده است. او از سال 2015 عضو باشگاه رئال مادرید است.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
فوری؛ تست کرونای یکی از بازیکنان بسکتبال رئال مادرید مثبت اعلام شد؛ ابهام در مورد برگزاری بازی های تیم فوتبال باشگاه
همه بازیکنان رئال مادرید در رده های مختلف جهت اطمینان قرنطینه شده اند. کمپ تمرینی والدبباس هم تعطیل شده است. به این ترتیب طبق اعلام این خبرنگار، حضور رئال مادرید در بازی های پیش روی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به حالت تعلیق درخواهد آمد
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
لوییس همیلتون: برگزار شدن گرندپری استرالیا شوکه‌کننده است و با آن مشکل دارم؛ دلیل لغو نشدن مسابقه؟ پول پادشاهی می‌کند!
درحالی که دولت‌های سراسر دنیا شهرهای مختلف کشورهایشان را زیر قرنطینه کامل قرار داده‌اند و مسابقات ورزشی مهم نیز لغو شده‌اند، لوییس همیلتون از اینکه قرار است رویداد افتتاحیه فصل 2020 فرمول یک برگزار شود گیج و مبهوت است. همیلتون در گفتگو با موتوراسپرت گفت:
 
از اینکه ما در اینجا (استرالیا) هستیم، بسیار بسیار شگفت‌زده‌ام. فکر می‌کنم این که مسابقاتی داشته باشیم خیلی خوب است اما برای من شوکه‌کننده است که همه در این اتاق نشسته‌ایم. همین الان هم هواداران بسیار زیادی به پیست بین‌المللی ملبورن آمده‌اند و به‌نظر می‌رسد بقیه دنیا در حال واکنش نشان دادن هستند. شاید کمی دیر باشد اما صبح امروز دیدیم که دونالد ترامپ مرزهای آمریکا را به روی کشورهای اروپایی بست، دیدیم که NBA به حالت تعلیق درآمد اما قرار است فرمول یک ادامه بدهد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
مدیاست: جزئیاتی از پلی آف احتمالی سری آ برای تعیین فاتح اسکودتو
اسپورت مدیاست، قبل از اینکه تصمیم گیری در مورد این شرایط مشخص شود، به پیش بینی جزئیات پلی آف احتمالی پرداخته است. در این مسابقات که قرار است تیم های اول تا هشتم لیگ سری آ حضور داشته باشند، دو جدول تعیین شده تا برنده هر دو طرف، به فینال مسابقات راه پیدا کند و قهرمان مشخص شود.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
سازمان لیگ: تمام مسابقات فوتبال ایران تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با كرونا ، تمامی مسابقات لیگ های فوتبال کشور در رده های برتر، دسته اول، دوم و سوم فصل ۹۹-۹۸ تا اطلاع بعدی به تعویق افتاد.
بدیهی است برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران  براساس هماهنگی با ستاد مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
پس از بروز علائم در سه تن از بازیکنان یک تیم؛ باشگاهی در لیگ برتر انگلیس از تمامی بازیکنانش تست ویروس کرونا می‌گیرد
تلگراف در گزارشی اختصاصی مدعی شده است یکی از بازیکنان تیم یاد شده در ابتدای هفته جاری علائمی از خود نشان داد و بلافاصله در قرنطینه خانگی قرار گرفت. در ابتدا وضعیت او رو به بهبود بود ولی حالا علاوه بر او، دو تن از هم تیمی‌هایش هم علائم ابتلا به ویروس کرونا را از خود نشان می‌دهند. اگر نتیجه آزمایش‌ها مثبت باشد، قطعا بازی این تیم در هفته سی‌ام لیگ برتر لغو خواهد شد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
سخنگوی یوفا: دلیلی برای تغییر برنامه زمانی یورو 2020 وجود ندارد
شیوع ویروس کرونا در اروپا باعث تعطیلی سری آ، تعطیلی لالیگا، تعویق احتمالی لیگ قهرمانان و ابتلای دنیله روگانی به کرونا شده است اما ظاهرا یوفا برنامه‌ای برای به تعویق انداختن یورو 2020 در تابستان ندارد. سخنگوی یوفا در مصاحبه با گل در خصوص احتمال به تعویق افتادن یورو 2020 جهت اتمام لیگ‌های معتبر اروپایی گفت:
 
دلیلی برای تغییر برنامه زمانی یورو 2020 وجود ندارد. یوفا با کشورهای درگیر با ویروس کرونا و مقامات محلی مربوطه، در خصوص گسترش شیوع ویروس در تماس است.

گفتنی است هنوز کشوری رسما درخواست تعویق یورو 2020 را نداده است و این اصلی‌ترین دلیلی است یوفا می‌خواهد این مسابقات را در موعد مقرر برگزار کند.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
فوری؛ باشگاه سمپدوریا، ابتلای مانولو گابیادینی به ویروس کرونا را تایید کرد
شب گذشته خبر ابتلای دنیله روگانی به ویروس کرونا منتشر شد. حالا پس از مدافع یوونتوس، بازیکنی دیگر از سری آ نیز به این ویروس مبتلا شده است
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
جلسه یوفا با حضور تمام اعضا برای بررسی واکنش به شیوع ویروس کرونا در اروپا روز سه‌شنبه برگزار می‌شود
به خاطر شیوع ویروس کرونا در اروپا و توصیه های سازمان جهانی بهداشت، یوفا امروز (پنجشنبه) از 55 اتحادیه عضو دعوت کرد تا در جلسه ای مهم در روز سه شنبه 17 مارس شرکت کنند. این جلسه به صورت ویدیوکنفرانس برگزار می شود و اعضای اتحادیه اروپایی باشگاه ها، لیگ های اروپایی و نمایندگان FIFPro هم در آن حضور خواهند داشت. باید واکنش اروپا به شیوع این ویروس بررسی شود. در این جلسه به همه موضوعات از جمله برگزاری یورو 2020 پرداخته می شود.

 
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از اعضای تیم فرمول یک مک‌لارن، این تیم از شرکت در گرندپری استرالیا کناره‌گیری کرد
به گزارش موتوراسپرت، فرد موردنظر پس از آنکه از علایم خاص برخوردار شد و آزمایش‌های مختلف را پشت سر گذاشت هم‌اکنون در خودانزوایی قرار دارد. آزمایش‌ها ابتلای این فرد به ویروس کوید-19 را مثبت اعلام کردند. سپس در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، تیم مک‌لارن از حضور در مرحله اول فصل 2020 فرمول یک انصراف داد. در این بیانیه آمده است:
 
تیم برای این اتفاق آماده شده است و برای کارمندش که هم‌اکنون وارد یک دوره قرنطینه شده حمایت مداوم ارائه می‌دهد. تیم مک‌لارن با مقامامت محلی مرتبط همکاری می‌کند تا روند تحقیقات و بررسی‌ها تسهیل شود. زک براون، مدیرعامل مک‌لارن ریسینگ و آندریاس سیدل، مدیر تیم فرمول یک مک‌لارن، ظهر امروز این تصمیم را به فرمول یک و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اطلاع دادند.  این تصمیم بر اساس وظیفه اهمیت دادن، نه‌تنها به تیم مک‌لارن، کارکنان و شرکای تجاری‌اش بلکه به سایر تیم‌ها رقیب، هواداران فرمول یک و سهامداران گسترده آن اتخاذ شده است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
فورى؛ ليگ قهرمانان اروپا و ليگ اروپا در آستانه تعليق؛ انتظار مى رود يوفا به زودى اين موضوع را رسما اعلام كند
دنیله روگانی از یوونتوس و همچنین یکی از اعضای تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این مساله باعث قرنطینه کامل این دو باشگاه شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اسکای اسپورتس و همچنین مارکا، یوفا در حال بررسی شرایط موجود است و به زودی در بیانیه ای تمام بازی های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به تعویق می اندازد.
پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020
رسمی؛ به دنبال قرنطینه باشگاه رئال مادرید، رقابت های لالیگا هم تعلیق شد
بنا به گزارش منابع رسمی فوتبال اسپانیا، حداقل به مدت دو هفته هیچ مسابقه ای در این کشور برگزار نخواهد شد. تاکنون بیش از 2200 مورد ابتلا به ویروس کرونا در کشور اسپانیا گزارش شده است.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
ویدیو؛ سرفه کردن تمسخر آمیز دیگو کوستا هنگام مواجهه با خبرنگاران پس از بازی لیورپول و اتلتیکو مادرید
IFrame
پیش از دیدار دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید نیز، یورگن کلوپ و دیگو سیمئونه سرمربیان دو تیم بدین شکل به خوش و بش پرداختند.
یورگن کلوپ-دیگو سیمئونهیورگن کلوپ-دیگو سیمئونه
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
بعد از شیوع ویروس کرونا و زنگ خطر در استان گیلان؛ کمک علی کریمی برای تجهیز بیمارستان های گیلان
به گزارش فارس، علی کریمی که اهل گیلان است، این روزها به دنبال تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و تجهیزات لازم برای مقابله با بیماری کرونا برای مردم این استان است. او بخشی از این تجهیزات را به بیمارستان های استان جهت مقابله بهتر با این بیماری اهدا می کند.
این عمل انسان دوستانه مورد استقبال و تحسین مردم ورزش دوست گیلان قرار گرفته است. بخشی از اهالی ورزش استان از علی کریمی که هم استانی آنهاست، با انتشار ویدئوهایی تشکر کرده اند.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
فوری؛ دنیله روگانی، مدافع یوونتوس به ویروس کرونا مبتلا شد
شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا به باشگاه یوونتوس هم رسید تا شرایط این باشگاه بحرانی شود. به گزارش وب سایت یوونتوس، تست کرونای دنیله روگانی، مدافع 25 ساله ایتالیایی این باشگاه مثبت اعلام شد.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
به دلیل شیوع کرونا؛ هوادارانی که بلیط بازی منچسترسیتی-رئال مادرید را خریداری کرده اند، می توانند مبلغ پرداختی‌شان را پس بگیرند
به گزارش AS، سیتیزن ها هفته بعد، میزبان رئال مادرید خواهد بود. پس از لغو بازی آرسنال و منچسترسیتی، حالا این باشگاه با توجه به مسائل بهداشتی که پیش آمده، به آن دسته از هواداران که بلیط بازی را تهیه کرده اند، پیشنهاد داده پول‌شان را برگرداند.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
رسمی؛ فینال جام حذفی اسپانیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تعویق افتاد
به گزارش فاکس اسپورت بعضی از منابع اسپانیایی می گویند بازی در تاریخ 30 می برگزار می شود اما هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، اسپانیا اکنون 1639 مورد مبتلا به ویروس کرونا دارد و 36 نفر از آنها فوت شده اند.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
رسمی؛ بازی اینتر-ختافه و سویا-آاس رم در لیگ اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد
به گزارش فوتبال ایتالیا، با توجه به این که دولت اسپانیا برای مقابله با این ویروس تمامی پروازها از و به ایتالیا را لغو کرده بود، برگزاری این مسابقات به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. در حالی که ختافه از سفر به ایتالیا خودداری کرد، مقامات سویل هم مجوز فرود آمدن هواپیمای آاس رم در خاک اسپانیا را صادر نکردند. بدین ترتیب این‌ها اولین مسابقاتی هستند که یوفا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کرده‌ است.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
 رسمی؛ آ اس رم برای بازی با سویا در لیگ اروپا به اسپانیا سفر نخواهد کرد
شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا و اسپانیا، باعث شده اسپانیا تمام پروازها به ایتالیا را لغو کند و همچنین با توجه به قرنطینه کامل کشور ایتالیا، شهروندان این کشور نمی‌توانند به کشوری دیگر سفر کنند. به گزارش وب سایت آ اس رم، این باشگاه برای بازی پنج‌شنبه شب برابر سویا در لیگ اروپا به اسپانیا سفر نخواهد کرد. دلیل این امر، عدم صدور مجوز سفر از سوی مقامات محلی اسپانیا بوده است.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
هواداران آتالانتا پول برگشتی بلیت های خود در بازی با والنسیا را برای مبارزه با ویروس کرونا به بیمارستان‌های محلی برگامو اهدا کردند
واداران آتالانتا تصمیم گرفتند تا مبلغ 40000 یورو که برای خرید بلیت های لیگ قهرمانان اروپا هزینه شده را به بیمارستان های محلی اهدا کنند. تمامی بازی های سری آبه دلیل شیوع ویروس کرونا تا سوم آوریل به تعویق افتاده است  و بازی های اروپایی نیز باید در پشت درهای بسته صورت گیرد. بازی برگشت والنسیا و آتالانتا نیز باید در پشت درهای بسته صورت می گرفت و این درحالی بود که هواداران آتالانتا از هفته قبل بلیت های این دیدار را خریداری کرده بودند.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
وزارت بهداشت شیلی: آرتورو ویدال و الکسیس سانچز را در بازگشت به کشور قرنطینه خواهیم کرد
به گزارش خبرگزاری رویترز، قرار است مهاجم اینتر و هافبک بارسلونا ابتدا برای مسابقه روز 26 مارس به اروگوئه سفر کنند و سپس در خاک شیلی برابر کلمبیا قرار بگیرند. انتظار می‌رود این محدودیت شامل حال گری مدل که در بولونیا شاغل است هم شود. در حالی که شمار کشته شدگان بر اثر ویروس کرونا در ایتالیا به 631 نفر رسیده است، مقامات این کشور به مردم توصیه کرده‌اند تا تاریخ 3 آوریل به جز در موارد ضروری، از هر گونه سفر خودداری کنند. در اسپانیا هم تمامی پروازها به ایتالیا لغو شده و از مردم خواسته‌اند تا از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند. در این کشور تا کنون 1639 مورد تایید شده است که 36 نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020
مانعی جدید پیش روی مسابقات اروپایی؛ دولت اسپانیا، کلیه پروازها میان این کشور و ایتالیا را لغو کرد
دولت اسپانیا، کلیه پروازها میان این کشور و ایتالیا را تا تاریخ 25 مارس لغو کرده است. در ایتالیا بیش از 10 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 631 نفر جان خود را از دست داده اند. این تصمیم دولت اسپانیا، تیم های ایتالیایی و اسپانیایی را برای رسیدن به مقصد دچار مشکل می کند. رئیس باشگاه ختافه تایید کرد با ایجاد این محدودیت، احتمال لغو بازی با اینتر وجود دارد. از سوی دیگر بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا مطمئن است ناپولی راهی برای رسیدن به کاتالونیا پیدا می کند!
سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020
بازیکنان میلان جهت مبارزه با کرونا در ایتالیا، دستمزد یک روزشان را به بیمارستان‌های شهر اهدا کردند
پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا و تعطیلی سری آ، باشگاه میلان تصمیم گرفت 250 هزار یورو به نهادهای اورژانسی و سازمان هایی که با کرونا مبارزه می کنند، پرداخته کند. این پایان کار نبود و بازیکنان هم درخواست کردند سهمی در این مبارزه داشته باشند.
سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020
رسمی؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان و ایتالیا در نورنبرگ بدون تماشاگر برگزار می‌شود
با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، فدراسیون فوتبال آلمان و ایتالیا به طور رسمی اعلام کردند که این دیدار با توافق طرفین بدون تماشاگر باشد. هنوز مشخص نیست بازی ایتالیا در انگلیس بدون تماشاگر باشد یا خیر زیرا فدراسیون انگلیس هنوز در این مورد چیزی نگرفته است.
کریستیانو رونالدو-ویروس کرونا
سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020
برگزاری پلی آف، محتمل‌ترین راهکار برای تعیین فاتح اسکودتو در فصل 2020-2019
به گزارش اسکای ایتالیا، فدراسیون فوتبال ایتالیا رسما پیشنهاد داده تا با برگزاری مسابقات پلی آف، تکلیف تیم های سقوط کننده و چهار تیم برتر سری آ که قهرمان اسکودتو هم از این جمع مشخص خواهد شد، تا 31 ماه می مشخص شود. در واقع به جای آنکه لیگ کاملا تعطیل و پرونده این فصل بسته شود، پیشنهاد شده چند تیم به صورت پلی آف باهم بازی کنند. در حال حاضر سه فرضیه بیشترین شانس را دارد:
-لیگ فصل 2020-2019 قهرمان نداشته باشد و سازمان لیگ تکلیف تیم های صعودکننده به اروپا را مشخص کند.
-جدول کنونی سری آ ملاک و معیار اصلی قرار بگیرد.
برگزاری پلی آف برای تعیین تکلیف فاتح اسکودتو و تیم های سقوط کننده
سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020
رسمی؛ بازی تیم‌های بارسلونا و ناپولی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد
تیم‌های بارسلونا و ناپولی باید در چارچوب مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند وبا اعلام رسمی سایت یوفا، این دیدار نیز پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.
سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020
باشگاه میلان 250 هزار یورو جهت مبارزه با کرونا به نهادهای اورژانسی و سازمان‌هایی که با کرونا مبارزه می‌کنند، کمک کرده است
حالا با اعلام رسمی باشگاه میلان، این تیم برای مبارزه با این ویروس کشنده، اقدام به پرداخت 250 هزار یورو به نهادهای اورژانسی و سازمان هایی که با کرونا مبارزه می کنند، پرداخته است.
سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020
رسمی؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی های سری آ تا 3 آوریل به تعویق افتاد.
با دستور مستقیم جوزپه کونته، نخست وزیر کشور ایتالیا، تمامی فعالیت های ورزشی در این کشور که لیگ سری آ هم جزو آن ها محسوب می شود، تا اطلاع ثانوی و سپری کردن بحران ویروس کرونا، به حالت تعلیق درآمده است.
یکشنبه 18 اسفند 1398 | 8 مارس 2020
بالوتلی درمورد تعطیلی بازی‌های سری آ: پول ارزشمندتر از سلامتی ما نیست؛ چرا ریسک کنیم؟ برای سرگرم کردن مردم یا از دست نرفتن پول‌شان؟ احمق نباشید!
به گزارش گل، بالوتلی هم معتقد است بازی های فوتبال در ایتالیا باید لغو شود. طبق آمار موجود بیش از 5 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند و 233 نفر هم به همین خاطر جان خود را از دست داده اند. بالوتلی هم بازیکن برشا است و در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشته است:
 
من کاملا با توماسی موافق هستم. پول ارزشمندتر از سلامتی ما نیست. باید بیدار شویم. مزخرف ننویسید که ما محافظت شده هستیم و بازی کردن در ورزشگاه بدون تماشاگر مشکلی ایجاد نمی کند. شما می گویید تنها سرگرمی مردم را از بین نبرید. من بیش از شما عاشق فوتبال هستم ولی فوتبال بازی کردن یعنی باید با اتوبوس، قطار یا هواپیما سفر کنید و در هتل بمانید. این یعنی ارتباط برقرار کردن با مردم زیادی که خارج از محل زندگی شما هستند.

پنجشنبه 15 اسفند 1398 | 5 مارس 2020
باشگاه یوونتوس سه تُن غذا به نیازمندان اهدا می‌کند
 به گزارش وب سایت یوونتوس، این باشگاه سه تن غذای تهیه شده برای مسابقه یوونتوس-میلان را به نیازمندان در ایتالیا اهدا می‌کند و از امروز کار توزیع غذاهای موجود آغاز شده است. ویروس کرونا در شمال ایتالیا بسیار شیوع پیدا کرده و تاکنون جان حدود صد نفر را در این کشور گرفته است.
سه شنبه 13 اسفند 1398 | 3 مارس 2020
تعویق دیدار برگشت یوونتوس و میلان در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا
به گزارش سایت گل ایتالیا، دیدار دو تیم یوونتوس و میلان قرار است فردا برگزار شود، اما این دیدار نیز به دلیل بحران پیش آمده بر سر شیوع ویروس کرونا موقتاً کنسل شده است.
یکشنبه 11 اسفند 1398 | 1 مارس 2020
تا اطلاع ثانوی، کلیه رقابت های فوتبال لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم و دسته سوم به تعویق افتاد
به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، به درخواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی، به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی، نمایندگان رسانه های گروهی، مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر، هفته جاری لیگ دسته اول و رقابت های لیگ های  دسته دوم (از روز سه شنبه) و سوم برگزار نمی گردد و این رقابت ها به تعویق افتاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار