مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از طریق برنامه اطعام مهدوی تاکنون تهیه ۱۲ هزار سبد غذایی برای توزیع بین نیازمندان این استان متقبل شده است.
کد خبر: ۸۴۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 06 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد بیان کرد: به دنبال دستور و توصیه مقام معظم رهبری در زمینه راه اندازی «پویش همدلی برای ایران همدل» سازمان‌های و دستگاه‌های مختلفی به این پویش پیوستند و در این استان نیز تاکنون کمک‌های خوبی به نیازمندان استان صورت گرفته است.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام نیز با پیوستن به این جنبش و از طریق برنامه اطعام مهدوی تاکنون تهیه ۱۲ هزار پرس غذای گرم برای توزیع بین نیازمندان این استان را متقبل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه این روزها پویش‌های مختلفی در زمینه کمک به نیازمندان شکل گرفته است، افزود: انتظار ما این است در کمک‌هایی که در ماه مبارک رمضان به خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد کرامت این خانواده‌ها محفوظ بماند و رسانه‌ها نیز این مهم را رعایت کنند.

موسی نژاد با دعوت از افراد خیر و نیکوکار برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان گفت: رسالت کمیته امداد این است که یک پل ارتباطی خوب بین افراد نیکوکار و قشر نیازمند جامعه باشد.

کمک ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام به نیازمندان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام نیز در این نشست با تشریح برخی از خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان ایلام گفت: خدمت رسانی شایسته به زائران عتبات عالیات و اربعین در مرز مهران و استان ایلام که هر ساله صورت می‌گیرد از جمله این خدمات برجسته و از افتخارات ستاد است.

محمد علوی فر افزود: یکی دیگر از افتخارات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام و مدیریت آن، به عهده گرفتن نمایندگی تولیت حرم مطهر حضرت ابالفضل «ع» در ایران اسلامی است که باعث شده مردم کشورمان خصوصاً در استان ایلام از خدمات ارزنده نمایندگی این حرم برخوردار باشند.

وی ادامه داد: از مهمترین این خدمات و برکات اعزام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به زیارت عتبات عالیات با همکاری تولیت حرم مطهر حضرت اباالفضل «ع» به صورت رایگان بوده که باعث شده هر ساله مددجویان زیادی از این نعمت برخوردار شوند.

علوی فر عنوان کرد: کمیته مشارکت‌های مردمی این ستاد عزم خود را جزم کرده است که هم در زمینه دریافت کمک‌های مردم نوع دوست و هم در زمینه کمک به نیازمندان خدمات بیشتری را ارائه کنند.

در پایان این نشست با تقدیر از خدمات ضیاء رضایی رئیس قبلی ستاد شهرستان ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ایلام معرفی شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار