مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: از مجموع ۹۰۷ روستای استان زنجان ۶۱۱ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب است.
کد خبر: ۸۴۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 05 May 2020

۶۱۱ روستای استان زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: از مجموع ۹۰۷ روستای استان زنجان ۶۱۱ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب است.

علیرضا جزء قاسمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، به مشترکین آب و فاضلاب شهری استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۷۰ هزار نفر از جمعیت شهری استان تحت پوشش این شرکت هستند که معادل ۱۰۰ درصد در قالب ۲۴۴ هزار مشترک و در بخش روستایی هم ۳۰۵ هزارنفر جمعیت درقالب ۱۰۹ هزار مشترک تحت پوشش دارد که ۸۹ درصد جمعیت روستایی را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: از مجموع ۹۰۷ روستای استان زنجان ۶۱۱ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب است و برنامه ویژه این شرکت بعد از یکپارچه سازی این است که روستاهای بیشتری تحت پوشش قرار بگیرد و خدمات بیشتری دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: در این راستا پروژه‌های آبرسانی به روستاها تعریف شده و اعتبارات خوب و ویژه هم تعیین شده است.

جزء قاسمی با بیان اینکه مجتمع‌های روستایی توسط این شرکت تعریف شده است، ابراز داشت: پنج مجتمع روستایی تعریف شده است و با سرعت ساماندهی و پروژه تعریف شده است.

وی افزود: بحث یکپارچه سازی در استان زنجان زودتر از سایر استان‌ها شروع شدو خدمات خوبی به مردم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، بابیان اینکه حفظ کیفیت و بهداشت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب شهری استان است، گفت: آزمایشگاه‌های لازم از کیفیت آب به جد توسط شرکت دنبال می‌شود و مشکل فلزات سنگین در آب شرب استان زنجان نداریم.

جزء قاسمی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مختلف برای تأمین آب سالم و بهداشتی به مشترکین از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب و فاضلاب شهری است، افزود: در استان زنجان ۲۱ شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری هستند.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار