مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری ایلام از نعمت آب برخوردار هستند، گفت: مردم در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف همکاری کنند.
کد خبر: ۸۴۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 05 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله تیموری  اظهار کرد:: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش آب هستند.

وی بیان کرد: بیش از ۶۰ درصد از جمعیت شهری استان نیز تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند، که این میزان از متوسط کشوری بالاتر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۲۵ روستا در استان ایلام با تانکر آبرسانی شده که اکنون به ۲۲ روستا رسیده است، افزود: در سال‌های آینده این عدد به صفر خواهد رسید.

تیموری با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته برای توسعه آبرسانی در مرز مهران، اظهار کرد: با توجه به وجود مرز مهران و تردد میلیونی زائران اربعین تقویت آب پایانه مرزی در دستور کار شرکت آب فاضلاب قرار گرفته است.

وی گفت: ورود بیماری کرونا باعث افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در استان ایلام شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: شرکت آب و فاضلاب با خرید و نصب دستگاه تولید آب ژاول در سطح شهرستان‌های ایلام، ایوان، آبدانان، مهران و دهلران از ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ به صورت شبانه روزی نیاز عمده مواد ضدعفونی کننده سطح استان را بصورت کاملاً رایگان تامین کرده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار