حسن اسلامی راد:
به گزارش تابناک سمنان: حسن اسلامی راد مدیرکل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری سمنان بابیان اینکه ایلام، استان معین سمنان برای پیاده‌روی اربعین انتخاب شد، گفت: ایجاد موکب‌های دائمی در شهر مهران در دستور کار است.
کد خبر: ۸۴۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 04 May 2020

یک نفر بسیجی به‌ازای هر ۱۵ نفر در استان سمنان

مدیرکل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری سمنان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ایلام به‌عنوان استان معین سمنان برای پیاده‌روی اربعین انتخاب‌شده است، اظهار داشت: برپایی موکب‌های دائمی در شهر مرزی مهران در دستور کار قرار دارد.

وی  با اشاره به اینکه اعزام شبه کاروانی و گروهی زائرین اربعین حسینی در سال جاری در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این دستورالعمل از ستاد مرکزی به ستادهای استانی ابلاغ‌شده است تا طی برگزاری جلسات استانی با دریافت نقطه نظرات و پیشنهادها، اصلاحات احتمالی این دستورالعمل به‌منظور تکمیل و تقویت آن انجام شود.

حسن اسلامی راد با اشاره به اینکه صدور مجوز برای موکب جدید انجام نخواهد شد، اضافه کرد: نیاز است تا موکب‌های شهرستانی نیز با هماهنگی فرمانداران به‌منظور ارائه خدمات و تسهیلات بهتر، مورد ساماندهی قرار گیرد.

اسلامی راد بابیان اینکه در سال‌های گذشته کاروان‌های اربعین حسینی به‌صورت گروهی و انفرادی به این سفر معنوی اعزام می‌شدند، افزود: ایجاد برخی بی‌نظمی‌ها در کُریدورهای مرزی، عدم پیش‌بینی وسایل نقلیه برای اعزام، ازدحام در مرزهای خروجی ازجمله مشکلات اعزام زائران در سال‌های گذشته بود.

وی بهبود و تسهیل در سفر زائران اربعین را در اولویت دانست و گفت: در این دستورالعمل آماده است که کاروان‌های زیارتی اربعین حسینی با تعداد ۲۰ لغایت ۴۰ نفر زائر با یک سرپرست که مسئولیت این کاروان را بر عهده دارد به این سفر معنوی اعزام شوند.

مدیرکل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات در خصوص اعزام کاروانی همواره کمتر است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم، میزان کیفیت خدمات ارائه‌شده نیز افزایش می‌یابد که با تحقق این دستورالعمل، نتیجه مثبت و بهتری را نیز در این حوزه شاهد هستیم.

اسلامی راد با اشاره به لزوم برگزاری مستمر جلسات ستاد اربعین حسینی در شهرستان‌ها بیان کرد: شرح وظایف و برنامه‌های موردنیاز به جهت اجرای هرچه بهتر این دستورالعمل، برای کمیته‌های زیرمجموعه ستاد اربعین حسینی تعیین‌شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار