کد خبر: ۸۴۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 03 May 2020

 

تابناک/فرماندار شهرستان شمیرانات تاکید کرد: بخشداران بایستی پیگیری مشکلاتی که به مطالبه عمومی تبدیل می شوند، بر مدیریت و نظارت امور برنامه ریزی شده مقدم بدانند و استفاده از ظرفیت های اعتباری و دستگاه های اجرایی را با اولویت برای پاسخگویی به درخواست شهروندان به کار گیرند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در دیدار با بخشداران رودبار قصران و لواسانات اظهار داشت: بر اساس بررسی های کارشناسی و گزارش های مردمی دو مساله مهم در دو بخش شهرستان به دو حوزه راه و شبکه فاضلاب مربوط می شود.

وی تاکید کرد: دسترسی مناسب و تردد آسان مسافران و شهروندان امری مهمی است که اهمیت آن نیز قابل انکار نیست؛ با توجه به کمبود اعتبارات و تجهیزات متولیان این حوزه از جمله راهداری، بخشداران موظفند با پیگیری از مراجع استانی و شناسایی ظرفیت ها در مسیر رفع این مشکل حرکت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جمع آوری شبکه فاضلاب از مسائل مدیریتی مهم هر بخش به شمار می آید که بی توجهی به آن تبعات فراوانی به همراه خواهد داشت لذا تکمیل این پروژه باید با سرعت پیشروی داشته باشد‌.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: حفظ بهداشت و سلامت عموم، حفظ ظاهر محیط و ملاحظات زیبایی شناختی، جلوگیری از ایجاد بوهای نامطبوع و جلوگیری از آلودگی آب های سطحی و زیرزمینی از مهم ترین دلایل اهمیت پروژه جمع آوری شبکه فاضلاب به شمار می آید.

بخشداران لواسانات و رودبار قصران نیز با تائید فرمایشات فرماندار و ارائه آخرین وضعیت بخش ها در حوزه راه ها و شبکه فاضلاب، برنامه های خود در راستای رفع مشکلات این مطالبات مردمی تشریح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار