معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اهمیت رعایت فاصله‌گذاری در پایانه شهیدکلانتری کرج از تهیه بلیت از طریق وب‌کیوسک خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 03 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سید محمد حسین مرعشی از انجام اقدامات لازم به منظور راه اندازی وب کیوسک‌ها در دفاتر نمایندگی شرکت‌های مسافربری فعال در پایانه شهید کلانتری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این مهم تا پایان اردیبهشت ماه راه اندازی شود.

وی در خصوص اهمیت راه اندازی و نصب وب کیوسک‌ها برای تهیه بلیت سفر، گفت: سامانه خریداری بلیت سفرهای برون استانی در وب کیوسک‌ها فعال می‌شود، این اقدام در راستای پایبندی هر چه بیشتر به طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: در قالب برنامه نرم افزاری نصب شده بر روی سیستم وب کیوسک‌ها، لیست تمامی سفرها، روز حرکت، نوع سرویس، منوی شرکت‌های دارنده مسیر، محل صندلی، تعداد مسافران، نوع ناوگان و سایر موارد مورد نیاز کاربران قابل دسترس خواهد بود.

مرعشی اضافه کرد: به یقین بعد از راه اندازی وب کیوسک‌های تعبیه شده در محل دفاتر نمایندگی شرکت‌های مسافربری در پایانه شهید کلانتری کرج، افرادی که قصد سفر از مبدا استان البرز به دیگر نقاط کشور را دارند، می‌توانند بلیت سفر خود را از طریق این سیستم‌ها تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر نمایندگی ۱۸ شرکت مسافربری فعال در پایانه شهید کلانتری به یک وب کیوسک خدمات رسان در این زمینه مجهز خواهند شد، ادامه داد: این اقدام در راستای حذف تماس چهره به چهره افراد و کاهش خطر شیوع کرونا انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: به یقین بعد از راه اندازی وب کیوسک‌ها، افرادی که قصد انجام سفرهای برون استانی با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی را دارند، هر زمان که به پایانه شهید کلانتری مراجعه کنند می‌توانند بلیت سفر خود را تهیه کنند.

مرعشی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی نیز به طور مرتب رصد می‌شود، عنوان کرد: در این مورد به چند واحد پذیرایی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکراتی داده شد که بعد از آن این موارد را مورد نظر قرار داده و رفع کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار