حسین سیبی با بیان اینکه شرایط کنونی جامعه و درگیری شهروندانی که بیمار کرونایی داشته و مجبور هستند ۱۵ روز از این بیمار در خانه پرستاری کنند سبب شد برای مدیریت این موضوع، برنامه‌ریزی جدیدی داشته باشیم، افزود: در سازوکار جدید نایلون‌های ویژه حمل زباله‌های عفونی و مربوط به کرونا را طراحی و تهیه کرده‌ایم تا در اختیار این دسته از شهروندان بگذاریم.
کد خبر: ۸۴۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ 02 May 2020
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: به منظور حفظ بهداشت عمومی جامعه، به ویژه خانواده‌هایی که دارای بیماران کرونایی و یا مشکوک به کرونا در منزل هستند، اقدام به تهیه و توزیع نایلون‌های ویژه برای حمل زباله‌های آلوده به کرونا در شهرکردیم.

به گزارش تسنیم، سیبی از طرح جمع آوری زباله‌های عفونی خانواده‌های دارای بیماران کرونایی در همدان خبرداد و اظهار داشت: این طرح مسئله جدیدی نیست چرا که پیش از این همکاران ما در سازمان مدیریت پسماند نسبت به جمع آوری و دفن زباله‌های عفونی اقدام می‌کردند، اما از آنجا که گویا قرار است مردم مدت زمان بیشتری با ویروس کرونا درگیر باشند، نیاز دیدیم این طرح را اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی جامعه و درگیری شهروندانی که بیمار کرونایی داشته و مجبور هستند ۱۵ روز از این بیمار در خانه پرستاری کنند سبب شد برای مدیریت این موضوع، برنامه‌ریزی جدیدی داشته باشیم، افزود: در سازوکار جدید نایلون‌های ویژه حمل زباله‌های عفونی و مربوط به کرونا را طراحی و تهیه کرده‌ایم تا در اختیار این دسته از شهروندان بگذاریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان بیان کرد: در برنامه‌ریزی جدید برای حمل زباله‌های عفونی تولید شده در منازلی که بیماران کرونایی دوران قرنطینگی و نقاهت خود را می‌گذرانند، علاوه بر توزیع کیسه زباله‌های ویژه، ناوگان حمل نقل، افراد آموزش دیده و مسیر جداگانه‌ای برای حمل این زباله‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: انتظار داریم عموم شهروندان به ویژه خانواده‌هایی که بیماران کرونایی و حتی مشکوک دارند بدون دغدغه و یا پنهان‌کاری از خدمات جدید ارائه شده، استفاده کنند چرا که این موضوع با سلامت جامعه که موضوع بسیار مهمی است، ارتباط دارد.

سیبی ابراز کرد: شهروندان همدانی و خانواده‌هایی که بیماران کرونایی یا مشکوک به کرونا دارند می‌توانند هر روز از ساعت از ساعت ۸ الی ۱۴ بردای دریافت کیسه زباله‌های ویژه با شماره تماس ۴ -۳۴۲۴۹۴۱۲ داخلی ۱۲۴ تماس بگیرند تا همکاران ما با حضور در منازل آنها، ضمن ارائه نایلون‌های ویژه، زباله‌های آن‌ها را با شرایط ذکر شده حمل کرده و به محل دفن زباله‌های عفونی در سایت پسماند شهر، انتقال دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار