دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز گفت: نخستین سلسله برنامه‌های آنلاین و زنده تحلیلی با محوریت " اقتصاد بعد از کرونا" و با حضور چهره‌های برجسته ملی و استانی درپخش زنده اینستاگرام اتاق اهواز به آدرس ahvazccim برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 29 April 2020

 

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز گفت: نخستین سلسله برنامه‌های آنلاین و زنده تحلیلی با محوریت " اقتصاد بعد از کرونا" و با حضور چهره‌های برجسته ملی و استانی درپخش زنده اینستاگرام اتاق اهواز به آدرس https://www.instagram.com/ahvazccim/ برگزار می‌شود.

محمد نجفیان در این خصوص اظهارداشت: جدول زمان بندی این برنامه‌ها به مرور زمان از طریق این صفحه مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین برنامه با موضوع "بحران کرونا و اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کار" در روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 11 تا 12 توسط دکتر بوعذار، استاد دانشگاه و مشاور کسب و کار و کارآفرینی برگزرای می‌شود .

این مقام مسئول در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز تصریح کرد: اقتصاد بعد از کرونا، در حوزه‌های تجارت با کشور عمان ، کسب و کار و کارآفرینی، مالیات، گمرک، گردشگری، بورس، وضعت مرزها و تجارت خارجی، استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و حمل و نقل از برنامه‌های بعدی پخش زنده خواهد بود .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار