فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افزایش مستمری مددجویان بهزیستی از فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 28 April 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:جهت فراهم آوردن توانمند سازی خانواده های خدمت گیرنده که شامل زنان و دختران سرپرست خانوار می باشد و همچنین به منظور ارتقاء سطح کیفیت زندگی مددجویان و مساعدت نمودن در زمینه توانمندسازی، استقلال و خودکفایی آنان، سازمان بهزیستی خدماتی را به این خانواده ها ارائه می نماید. 

وی در ادامه بیان داشت: یکی از این خدمات مستمری ماهیانه می باشد که با توجه به تعداد خانوار بر اساس بخشنامه های ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور به خانواده های تحت پوشش پرداخت می گردد. این خانواده ها به دو دسته تقسیم می گردند که دسته اول مستمری بگیر و دیگری معیشت بگیر می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: مستمری ها بر اساس تعداد خانواده مددجویان پرداخت می شود که این مستمری در خانواده های یک نفره ماهیانه ۱۷۳ هزار تومان، دو نفره ۲۸۸ هزار تومان، سه نفره ۳۷۴ هزار تومان، چهارنفره ۴۸۳ هزار تومان، پنج نفره و بالاتر از آن ۵۰۰ هزینه تومان می باشد. خانواده های معیشت بگیر بخشی از این مبلغ را دریافت نمی کنند و واجدین شرایط می توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی کتبا درخواست خود را اعلام‌ نمایند.

رضوان مدنی به افزایش مستمری مددجویان این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغ مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی از محل هدفمندی یارانه ها در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فرودین ماه سال جاری بر اساس تعداد خانواده ها افزایش یافت. بر اساس این واریزی افراد دارای معلولیت و همچنین زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش سازمان هستند مستمری فروردین ماه خود را دریافت کردند.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار