مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه هنوز سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ وارد مدار بهره برداری نشده و فصل تابستان در پیش است، برنامه ریزی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکین تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۴۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 27 April 2020

هاشم امینی در نشست بررسی راهکارهای درآمدی بخش مشترکین، از مدیران و کارکنان این شرکت خواست با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در جهت تحقق شعار انسجام سازمانی، توانمندسازی و ارتقای خدمات تلاش کنند.

وی تصریح کرد: هرچند شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلات زیادی در جهان شده است، اما این مسئله باعث نمی شود در ارائه خدمات خود به مشترکین کوتاهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به سبک زندگی همراه با کرونا عادت کنیم، افزود: دنیا با این موضوع کنار آمده که افراد باید با حفظ سلامتی خود، به کارهای روزمره و وظایف شغلی شان بپردازند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان همچنین با اشاره به افزایش مصرف آب به علت شرایط ویژه بهداشتی، گفت: با توجه به اینکه هنوز سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ وارد مدار بهره برداری نشده و فصل تابستان نیز در پیش است، برنامه ریزی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکین تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است.  

وی در ادامه حوزه خدمات مشترکین را خط مقدم جبهه خدمت رسانی به مردم دانست و با اشاره به ادغام شرکت های آبفای شهری و روستایی، گفت: باید از فرصت ایجاد شده برای انسجام بیشتر و ارتقای خدمات به مردم استان پهناور اصفهان استفاده کرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان نیز در این نشست گزارشی از چالش های این حوزه پس از شیوع ویروس کرونا ارائه کرد و گفت: فعالیت دوباره ارزیابان و ماموران قرائت کنتور آب، با رعایت نکات بهداشتی از ابتدای اردیبهشت ماه جاری آغاز شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار