معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: پیش بینی جذب ۳۵۵۵ حامی ایتام و محسنین از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.
کد خبر: ۸۴۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 26 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی، شاپور جلالی با بیان اینکه شعار اصلی نهاد در ماه مبارک رمضان، شکرانه سلامتی هر خانواده یک سبد اطعام جهت یک خانواده نیازمند است، گفت: پیش بینی جذب ۳۵۵۵ حامی ایتام و محسنین از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.

وی از افتتاح و راه اندازی ۹ آشپزخانه اطعام مهدوی خبر داد و افزود: این تعداد آشپزخانه در شهرستان‌های اراک، ساوه ، خمین و محلات جهت طبخ غذای گرم و توزیع بین خانواده‌های نیازمند با همکاری سپاه‏،بسیج‏،گروه های جهادی‏،ستاد عتبات عالیات‏،هیئت‌های مذهبی‏ ومواکب اربعین حسینی راه اندازی شده است.

وی از توزیع ۴۵ هزار سبد کالا با سرانه هر سبد ۳۵۰ هزار تومان بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و افزود: افتتاح و راه اندازی ۱۰ مرکز نیکوکاری جدید در سطح استان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

جلالی در ادامه از برگزاری طرح مفتاح الجنه به صورت غیر حضوری در سطح استان خبرداد و گفت: به موجب این طرح ارتباط غیر حضوری تعداد دو هزار خانواده در ماه مبارک رمضان با مسئولان استانی و شهرستانی برقرار و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.

وی در پایان ضمن تشکر از خیران و حامیان استان اظهار داشت: پیش بینی می شود با مشارکت مردم نوع دوست استان مرکزی در سال جاری هشت میلیاردو ۵۷۶ میلیون تومان در قالب زکات فطره به نیازمندان کمک شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار