مدیر امور آبفا سقز:
سقز - مدیر امور آبفا شهرستان سقز گفت: در راستای پیمایش روستاهای سقز جهت رفع مشکلات آب و فاضلاب، تقویت و تثبیت آب شرب شش روستای بخش مرکزی این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۸۴۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 25 April 2020

آب شرب شش روستای بخش مرکزی شهرستان سقز تقویت و تثبیت شد

عباس ولایتی اظهار کرد: طی دو ماه اخیر اقدامات مختلفی در راستای تقویت و تثبیت آب شرب در روستاهای کهریزه، پیریونس، چناره، آخکند، نورآباد و سماقلو انجام شده است.

وی افزود: در روستای کهریزه مشکل دبی آب ورودی با اضافه کردن یک دستگاه پمپ رفع شد و همچنین خط انتقال آب این روستا به متراژ ۱۵۰ متر از لوله ۹۰ میلیمتری به لوله ۱۱۰ میلیمتری تبدیل شد تا میزان آبرسانی افزایش یابد.

مدیر امور آبفا شهرستان سقز ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده رفع گرفتگی خط انتقال آب شرب روستاهای پیریونس، چناره و نورآباد است و با تعویض شیرهای هوا و خطوط این شبکه آب شرب روستاهای مذکور تقویت شد.

ولایتی در مورد اقدامات انجام شده در روستای سماقلو و آخکند نیز بیان کرد: مشکل این دو روستا کاهش دبی ورودی بوده که با تعویض شیرفلکه خط اصلی انتقال آب روستای سماقلو و بازسازی اتصالات خط انتقال روستای آخکند مشکل این دو روستا نیز رفع شد.

وی با تأکید بر اینکه توزیع آب شرب سالم و باکیفیت در تمامی روستاهای شهرستان در اولویت قرار دارد، یادآور شد: پیمایش تمامی روستاهای شهرستان سقز جهت کشف مشکلات و موانع آب و فاضلاب در حال انجام بوده و تاکنون تعداد هزار و ۸۶۰ اشتراک پیمایش شده است.

منبع/روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار