امروز سپاه در کنار حفظ و حراست از مرزهای کشورمان با اجرای طرحهای عمرانی و محرومیت زدایی در روستاها به کمک مردم شتافته است.
کد خبر: ۸۴۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ 24 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، طرح آبرسانی به 21 روستای منطقه چایباسار جنوبی ماکو از جمله این طرحها است .
فروتن مسئول دهستان چایباسار جنوبی قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: به علت پایین بودن کیفیت آب شرب این روستاها ؛ از محل تصفیه خانه آب شرب شهر ماکو 25 لیتر بر ثانیه آب شرب سالم و بهداشتی برداشت و تحویل اهالی این روستاها خواهد شد.
سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدا استان گفت: سپاه شهدا از اعتبارات نیروی زمینی و قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سال گذشته با اعتباری بیس از 130 میلیارد تومان بیش از 4750 طرح کوچک و بزرگ محرومیت زدایی را انجام داده و امسال نیز بر اساس برنامه های پیش بینی شده، ان شاالله 30 درصد بیش از هزینه های سال گذشته اجرایی می شود.

سازمان منطقه آزاد ماکو هم برای اجرای این طرح و کمک به تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشارکتی فعال دارد .
عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: اقدام به تامین مالی این طرح بالغ بر سه میلیارد و 800 میلیون تومان در دستور کار دارد . 
طرح آبرسانی به 21 روستای شهرستان ماکو با مشارکت قراگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدا استان ، سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت آب و فاضلاب استان به طول 22 و نیم کیلومتر در مسیر جاده کمربندی ماکو و بازرگان اجرا می شود .
قرار است این طرح به صورت جهادی در مدت سه ماه اجرا شود و به بهره برداری برسد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار