کد خبر: ۸۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲ 24 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد طی 4 حکم معاونان برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری، منابع انسانی و تحقیقات، مالی و پشتیانی و بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان را منصوب کرد.

"فیض‌اله پاسره" مدیرعامل آبفای استان طی حکمی، "اشرف احسانی" را به سمت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.


گفتنی است اشرف احسانی اولین بانویی است که توانسته در سطح آب و فاضلاب استان مسئولیت معاونت را بر عهده بگیرد.
لازم به ذکر است وی کارشناسی بودجه، رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات، ریاست اداره آمار و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان را در کارنامه خود دارد که با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب توانست مسئولیت معاونت برنامه ریزی آبفای استان را بر عهده بگیرد.
همچنین "نصراله مقیمی" به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


گفتنی است نصراله مقیمی مسئولیت اداره اموال و حسابداری، مدیریت بودجه و بررسی های اقتصادی آبفای شهری  و عضو اصلی هیئت مدیره، معاونت مالی و معاونت پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و مشاور مدیرعامل آبفای استان را در کارنامه کاری خود دارد.


طی حکمی از سوی پاسره مدیرعامل آبفای استان، "غلامرضا عباسی" به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیانی شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
گفتنی است غلامرضا عباسی مدیریت نظارت و ارزیابی مالی، عضو اصلی هیئت مدیره و معاونت مالی و پشتیانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان را در کارنامه کاری خود دارد.


همچنین، طی حکمی از سوی "فیض اله پاسره" مدیر عامل آبفای استان، "غیضان خواهانفر" به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
لازم به توضیح است ، غیضان خواهانفر عضویت هیئت مدیره، معاونت نظارت بر بهره برداری، معاونت مهندسی و توسعه، مدیریت حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و مدیریت آبفا شهرستان بویراحمد را در کارنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار