مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اجرای برنامه‌های مفرح خانوادگی بعد از کرونا در این استان برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۸۴۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 23 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،نرگس یوسفی اظهار داشت: پس از اتمام وضعیت شیوع کرونا درصدد برنامه ریزی برای خانواده با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح به همراه فعالیت‌های جسمی و روحی و روانی هستیم زیرا طی این مدت خانواده‌ها از نظر فعالیت بدنی هیچ گونه تحرکی نداشتند.

وی درباره آخرین وضعیت احداث پارک بانوان نیز افزود: تا حدودی زیرساخت‌های پارک بانوان پارک تعیین شده و درصدد هستیم با کمک شهرداری و برخی نهادها و ارگان‌ها آن را سامان دهیم تا بانوان از این امکانات بهره مند شوند.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط کشور به گونه‌ای است که همه کارها راکد مانده و بسیاری از پارک‌ها تعطیل است البته به صورت موردی شاهد پیاده روی عده‌ای محدود هستیم.

این مسئول درباره برنامه ریزی های سال جدید عنوان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌هایی تدوین شده که بعد پایان کرونا در قالب بخشنامه اجرا می‌شود که شامل اجرای جشنواره‌ها و برنامه ورزش‌های همگانی که در آن طبیعت گردی و ورزش خانوادگی گنجانده شده، پیرامیدهای ورزشی، آماده سازی مربیان آمادگی-جسمانی برای چگونگی سنجش ساختار قامتی است که این سنجش ساختار قامتی سال قبل بین زنان روستایی انجام و مشکلات آنها پیگیری شد.

یوسفی گفت: جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی گلزنی نیز یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده است که بر اساس آن از طریق فدراسیون محلی برای زنان اجرا می‌شود.

وی از برنامه ریزی برای افزایش سهمیه حضور بانوان در مسابقات المپیک و پارالمپیک خبر داد و افزود: تاکنون یک سهمیه حضور در المپیک توسط یکی از ورزشکاران رشته قایقرانی کسب شده اما به دلیل شرایط کرونا فعالیت در بسیاری از رشته‌های ورزشی به تعویق افتاده است.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همچنین در راستای کمک به باشگاه‌های ورزشی تسهیلاتی برای پرداخت اجاره بها و هزینه‌های جاری باشگاه‌ها در نظر گرفته شده که بسته به نوع فعالیت باشگاه‌ها شامل متراژ، استیجاری یا ملکی بودن و … به صورت ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

یوسفی از فعالیت ۸۴ باشگاه خصوصی زنانه و ۲۳۲ باشگاه مشترک خبر داد و تصریح کرد: تا بهمن سال قبل شاهد افزایش ۲۳ درصد سرانه ورزش بانوان از نظر شمار بیمه شدگان بودیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار