شهردار کرمانشاه از افتتاح زیرگذر تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) ظرف یک ماه و نیم آینده مشروط به برطرف شدن مشکلات معارضین خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 23 April 2020

یک ماه و نیم دیگر زیرگذر امام خمینی در کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صبح امروز معاون امور عمرانی استانداری و شهردار کرمانشاه از پروژه غیرهمسطح امام خمینی(ره) بازدید کردند، مهرداد سالاری، معاون امورعمرانی استانداری کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهردار، عوامل شهرداری و شورای شهر با مساعدت خود با همت والا توانستند پروژه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) را با پیشرفت فیزیکی کنونی به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه این تقاطع در محور ورودی شهر بوده و پیشانی شهر است افزود: پیمانکار پروژه توانمند و دارای تجربه کافی بوده و تنها مشکل موجود معارضین تاسیساتی همچون آب، برق، گاز و فاضلاب هستند ،این پروژه سبب گلایه برخی شهروندان شده که ایجاد ترافیک و مشکلات زیرساختی درحاشیه هر پروژه عمرانی به صورت کاملا طبیعی رخ داده و جای نگرانی نیست.

معاون امورعمرانی استانداری کرمانشاه ضمن اشاره به رفع مشکلات ترافیکی پس از اتمام کامل پروژه تصریح کرد: خیر و برکات حاصل از بهره برداری پروژه مشکلات زیرساختی موجود را با روان سازی حرکت خودروها در این شریان پوشش می دهد.


یک ماه و نیم دیگر زیرگذر امام خمینی در کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد

سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه نیز در این بازدید با بیان اینکه بیشتر معارضین مربوط به زیرگذر تقاطع امام خمینی(ره) هستند اظهار داشت: به زودی جلسه ای با حضور ادارات مربوطه در استانداری کرمانشاه جهت حل این موضوع تشکیل شده که درصودت رفع مشکلات زیرگذر این تقاطع تا یک ماه و نیم دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار کرمانشاه افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) به صورت فاز به فاز جهت روان سازی ترافیک و تردد خودروها به بهره برداری می رسد. درابتدا فاز نخست پروژه، مسیر همسطح، افتتاح شده و در فاز بعدی زیرگذر و سپس تقاطع غیرهمسطح شرق به جنوب و غرب به شمال به ترتیب به بهره برداری خواهد رسید.

طلوعی ضمن اشاره به تعامل و همدلی بالای استانداری و شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: علارغم وجود ایپدمی کرونا و مشکلات اقتصادی این تعامل درجهت تسریع این پروژه بسیار کارساز و موثر بوده است. این تقاطع پیشانی و نماد شهر بوده که درصورت وجود ترافیک سنگین در ورودی شهر خاطره بسیار بدی برای مسافران باقی می گذارد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار