مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: باهدف کنترل و مقابله با انتشار کرونا برنامه‌های امسال هفته کارگر ایلام به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 22 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و بروز محدودیت در روند فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، جامعه کار و تلاش دچار تغییراتی در روش اجرا شده است.

وی افزود: برنامه های متنوع هفته کار هر ساله با حضور و هماهنگی تشکل های کارگری و کارفرمایی برگزار می شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیشتر این برنامه‌ها به صورت مجازی و آنلاین با مشارکت شرکای اجتماعی، نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار خواهد شد.

شیرخانی یادآور شد: با توجه به شرایط پیش آمده در سال جاری، جشنواره ها و مسابقات مختلف ویژه بزرگداشت هفته کارگر در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی در زمینه انعکاس رخدادها و اخبار مهم هفته کار با توجه به شرایط کشور تاکید کرد و گفت: از ظرفیت های فضای مجازی و روابط عمومی در برگزاری برنامه های این هفته برای انعکاس برنامه های هفته کار استفاده حداکثری خواهد شد.

شیرخانی فضای مجازی و شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون استانی را بستر و ظرفیتی مناسب برای عملی کردن بسیاری از برنامه های هفته کارگر دانست و گفت: با بهره گیری از این ظرفیت ها می توان به بهترین نحو قدردانی خود را از تلاش های جامعه کار و تلاش ابراز کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: حفظ سلامت کارگران، حفظ روند مطلوب تولید و معیشت و نیز اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی، سهم این اداره کل در مهار کرونا است.

وی بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در جامعه کار و تولید تاکید کرد و گفت: این امر سبب عبور کارگران و سایر اقشار جامعه از این بحران است.

همه ساله از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه بنام هفته کارگران نامگذاری شده است و برنامه های متنوعی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری تشکل ها و سایر دستگاه ها اجرا می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار