- رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی و نمایندگی رسانه های سراسری و خبرگزاری ها در استان ایلام تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۴۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 22 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمید کرمی اظهار داشت : این جشنواره با هدف حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه ای، ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش های مختلف، ایجاد رقابت سالم بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل های مختلف سال برای تولید آثار فاخر و ارزشمند، تلاش برای ارتقای کیفی و محتوای تولیدی رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و کمک به توسعه فضای رسانه‌ای برگزار می شود.

وی زمینه های جشنواره را بخش آزاد، سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه، بخش ویژه شامل انتخابات و مشارکت ملی، گام دوم و انقلاب اسلامی، روند توسعه استان بانگاه به زیرساخت های ارتباطی و مواصلاتی و سرمایه گذاری، طبیعت و محیط زیست، آسیب های اجتماعی، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب عنوان کرد.

به گفته وی، این بخش ویژه این جشنواره نیز اختصاص به همه آثار تولیدی مطبوعاتی در محور کرونا دارد.

وی زمان برگزاری آیین اختتامیه را دهه اول خردادماه عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی باید از اول مهرماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹ در یکی از مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی دارای پروانه انتشار منتشر شده باشند.

کرمی بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر سه اثر در بخش ویژه، حداکثر سه اثر در سه زمینه بخش آزاد و سه اثر نیز برای بخش جنبی جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با ذکر اینکه شیوه داوری آثار، ساختاری و مبنای بررسی رعایت اصول و شاخص های روزنامه نگاری است، افزود: در صورتیکه آثار واصله شرایط کمی و کیفی احراز رتبه را نداشته باشند داوران در زمینه های مربوطه هیچ اثری را معرفی نخواهند کرد.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: شرکت کنندگان باید اصل اثر را به علاوه فایل word اثر را تحویل دبیرخانه دهد، یا به شماره ۰۹۱۸۴۶۴۶۲۲۴ و ایمیل: ilampressfestival۲.۹۸@yahoo.com ارسال کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار