خروج پس از ۶۰۰ روز وقت کشی در حوزه فرهنگ
تابناک سمنان: پنجم شهریور ماه سال ۹۷ بود که علی اصغر فضیلت، خوشحال از پست جدید و در مراسم معارفه خود، و در سخنرانی غرایی به اهدافی پرداخت که بعد از ۶۰۰ روز مشخص شد شعاری بیش نبود.
کد خبر: ۸۴۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 19 April 2020

پنجم شهریور ماه سال 97 بود که علی اصغر فضیلت،خوشحال از پست جدید و در مراسم معارفه خود، و در سخنرانی غرایی برعهده گرفتن مسئولیت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را فرصتی مغتنم در جهت خدمت رسانی به فرهنگ و هنر استان  دانست وگفت:آموزش و پژوهش را محور برنامه‌ها قرار می دهیم  تا شاهد ارتقای تولیدات فرهنگی باشیم اما نه از آموزش خبری بود و از تولیدات فرهنگی خبری شد.

پایان حضور یک مدیر پروازی کم فروغ غیر بومی با دریافتی قابل تامل

دیروز اما دیگر خوشحالی 600 روز پیش را نداشت،چرا که نه حمایت های اهالی فرهنگ را با خود داشت و نه دیگر وزارتخانه مطبوعش تاب نگهداریش.

پایان حضور یک مدیر پروازی کم فروغ غیر بومی با دریافتی قابل تامل

و در نهایت برای اینکه بتواند با آسودگی و فراغت بال و خیال بیشتری اقدام به اخذ مدرک دکتری خود نماید مشاوری در حد معاون امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد چرا که در استان سمنان با توجه به محدودیت های اداری، فقط چند روز آخر را می توانست تحت عنوان ماموریت از استان خارج شود و باقی روزهای هفته را لاجرم می بایست حضور داشته باشد.

اهم فعالیت های وی بیشتر روی کاغذ نمایان بود تا سطح جامعه ،آنجائیکه در برگزاری هر همایش و جشنواره ای ابتدا نام «فضیلت » به چشم می آمد تا اثر ماندگارش، البته که مهترین خروجی این آئین ها برای امثال ایشان دریافتی های قابل تامل بود!

هرچند از او اثری قابل تامل در قامت مدیر فرهنگ و هنر استان بجای نمانده است ولی حاشیه هایی داشت که در آینده از آن رونمایی خواهیم نمود تا مخاطبان و همشهریان و مسئولین عزیز بدانند آنچه بر سر آنان و بودجه فرهنگی استانشان آمده است.

پایان حضور یک مدیر پروازی کم فروغ غیر بومی با دریافتی قابل تامل

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار