مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مشکلات آبرسانی به شهر چوار با استفاده از تقویت خطوط انتقال و توزیع حل می شود.
کد خبر: ۸۳۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 18 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله تیموری در جریان این بازدید از تاسیسات آبرسانی شهر چوار اظهار کرد: این بازدید در راستای فراهم کردن تقویت تاسیسات زیر بنایی لازم برای آبرسانی به شهر چوار با هدف رفع نواقص و باز سازی خطوط خط انتقال و شبکه توزیع انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم آب مورد نیاز این شهر در آینده نزدیک فراهم شود.

تیموری بابیان این موضوع که خشکسالی‌های پی در پی و کاهش آب سفره‌های زیرزمینی در سال‌های اخیر موجب کاهش دبی آب تولیدی و همینطور نظر به توپوگرافی و موقعیت جغرافیایی خاص روستاهای توابع خصوصاً در فصل گرما کمبود آب بیشتر از سایر فصول احساس می‌شود، گفت: با تجهیز چاه‌های موجود، احداث مخازن جدید، تقویت ایستگاه پمپاژ، و خصوصاً بهره برداری از چاه‌های تنگ حمام شاهد تغییر و تحولی عظیم در خدمات رسانی مطلوب به همشهریان عزیز خصوصاً روستاهای این حوزه باشیم.

وی با تأکید بر مدیریت مصرف بهینه و درست مصرف کردن این مایع حیاتی و کنترل مشترکان پر مصرف افزود: می‌توان بر مشکلات پیشرو فائق و زمینه تأمین توزیع عادلانه آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار این شهر و روستاهای توابع آن فراهم آورد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار