مدیر روابط عمومی اوقاف اصفهان خبر داد:
ویژه برنامه توسل خانگی از امامزاده شمس الدین محمد (علیه السلام) علویچه به صورت پخش مستقیم از صدا و سیما ی مرکز اصفهان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 17 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان، ایمان خواجه مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف اظهار داشت : همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور عزیز و جلوگیری از انتشار این ویروس و اجرای طرح زیارت از راه دور همشهریان عزیز می توانند هشتمین مجموعه برنامه تلویزیونی توسل خانگی را که در قالب پخش زنده از شبکه اصفهان و صفحه اینستا حسینیه مجازی و اوقاف استان پخش می شود را مشاهده نمایند .

مدیر روابط عمومی در ادامه بیان کرد: برنامه توسل خانگی این هفته با سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی امام جمعه علویچه و مدیحه سرایی آقای محمدرضا باقری جمعه 29 فرودین ساعت 19 از امامزاده شمس الدین محمد (علیه السلام) علویچه بدون حضور مستمع به صورت زنده از شبکه اصفهان و همزمان در لایو اینستاگرام اداره کل اوقاف اصفهان پخش می گردد

وی در ادامه خاطر نشان کرد : آستان امامزاده شمس الدین محمد (علیه السلام) دربالاي کوهي مشرف به شهر شهرستان نجف آباد، بخش مهردشت، شهر علویچه واقع شده است.

ضريح جديد امامزاده که به صورت 8 ضلعي و با طرحي جديد و زيبا جايگزين ضريح چوبين قديمي شده در سال 1387 توسط استاد کاران اصفهاني ساخته شد که سازنده اين ضريح استاد عباسپور همان سازندة عتبات عاليات و ضريح و حرم حضرت ابوالفضل (علیه السلام) مي باشد که با بدرقه و استقبال بي نظير اهالي و جهت شهرستان و استان روي آن نصب گرديد.

در روبروي زيارتگاه ۵شهيد گمنام دفاع مقدس نيز دفن گرديده که داراي گنبد کوچکي بوده است که است مورد زيارت و تکريم زائرين و مجاورين قرار مي گيرد.

گفتنی است اولین توسل خانگی با سخنرانی آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و قرائت آل یاسین توسط سید رضا نریمانی در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار شد.

دومین توسل نیز سه شنبه بیستم اسفند ماه با قرائت دعای ام داوود توسط آیت الله مهدوی و حاج مجید ربانی از مقبره علامه مجلسی روی آنتن رفت.

سومین توسل خانگی جمعه23 اسفند 1398 در آستان مقدس امامزاده ابوالعباس خوراسگان با سخنرانی حجت الاسلام نیلی پور و مداحی سید رضا نریمانی تولید و پخش گردید

چهارمین برنامه توسل خانگی جمعه همزمان با سال تحویل در امامزاده سید الکریمان برخوار با مداحی آقای یزدخواستی برگزار شد

پنجمین برنامه توسل خانگی جمعه8فررودین همزمان با ولادت امام حسین (ع) در امامزاده سید محمد خمینی شهر با سخنرانی آیت الله مهدوی و قرائت زیارت آل یاسین توسط سید رضا نریمانی برگزار شد.

ششمین ششمین برنامه توسل خانگی جمعه 15فررودین باسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صغیرا و مداحی سید رضا نریمانی در امامزاده محسن (ع) ناحیه دو اصفهان برگزار شد.

هفتمین توسل نیز جمعه 22فررودین ماه با سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین کشکولی و مداحی جواد حیدر از مقبره علامه مجلسی روی آنتن رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار