مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: ۴۴۸ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی سال گذشته در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۳۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 13 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله محبی  اظهار داشت: این رقم تسهیلات با میزان یک هزار و ۱۲۰ فقره به متقاضیان واحدهای روستایی با سود چهار درصد و باز پرداخت ۱۵ ساله اعطا شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات مذکور بر اساس پیشرفت کار و استحکام بخشی مورد تایید کارشناسان پرداخت می شود، افزود: متقاضیانی که تسهیلات ساخت مسکن روستایی دریافت کرده‌اند، ساخت و ساز را زیر نظر ناظران بنیاد انجام داده اند که از نظر مقاوم سازی مورد تایید است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: از ابتدای طرح بهسازی مسکن روستایی در سال ۸۴ تاکنون در این استان ۲۱ هزار و ۴۴۷ فقره تسهیلات مقاوم سازی به متقاضیان ساخت واحد مسکونی در روستاها پرداخت شده است.

محبی اضافه کرد: در صورت ابلاغ اعتبار پرداخت وام مسکن روستایی محدودیت ندارد و به هر تعداد متقاضی که مراجعه شود تسهیلات مذکور پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی ایجاد آسایش،آرامش و امنیت در مسکن روستایی است از روستاییان خواست: تا در زمان ساخت و ساز مسکن ضمن رعایت ضوابط ،مقررات و آیین نامه‌ها، با هماهنگی ناظرین نظام فنی و روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اقدام به ساخت و ساز کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار