رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، آمار ابتلا به کورنا ویروس را در جنوب غرب خوزستان تا روز جمعه 22 فروردین‌ماه جاری تشریح کرد.
کد خبر: ۸۳۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 10 April 2020

 شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان امروز در تشریح آخرین اقدامات و آمار مبتلایان به کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای این بحران تاکنون ۱۸ هزار و ۹۷۳ نفر با علائم تنفسی به مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۶۱۳ نفر نیازمند مراقبت و بستری بودند.

وی با بیان اینکه از این تعداد بستری یک هزار و ۴۳۵ نفر ترخیص شده‌اند افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ مورد دیگر به موارد بستری در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان افزوده شد اما در مقابل چهار بیمار ترخیصی نیز در این آمار به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان با اعلام این موضوع که در حال حاضر ۹۵ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های این حوزه بستری هستند، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد جدید مثبت قطعی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان به ثبت رسیده است که بدین ترتیب موارد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان به ۱۹۳ نفر رسید؛ خوشبختانه از این تعداد ۱۴۶ نفر که مبتلای قطعی بوده‌اند، با حال عمومی خوب درمان و از بیمارستان ترخیص شدند.

سلمان‌زاده با بیان اینکه تا به اکنون به تفکیک شهرهای جنوب غرب خوزستان، در آبادان ۶۸، خرمشهر ۹۹ و شادگان ۲۶ مبتلا وجود داشته است، خاطرنشان کرد: در روز گذشته نیز یک مورد جدید به موارد فوت افزوده شده و آمار قربانیان در جنوب غرب خوزستان به ۱۹ نفر افزایش یافت که طبق آمار، پنج نفر در آبادان، ۱۲ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

وی یادآور شد: اعتقاد دارم محدودیت ها باید مثل گذشته ادامه یابد چرا که خطر در کمین همه است و این بیماری هنوز کنترل نشده است، از مردم تقاضا دارم همچنان در خانه بمانند و فقط برای موارد ضروری از منازل خود خارج شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار