سخنگوی علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با تشخیصی ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ طی شبانه‌روز گذشته در خوزستان، مجموع مبتلایان به ۱۰۰۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۳۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 08 April 2020

علی احسان پور بعدازظهر چهارشنبه در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خوزستان بیان کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته خوزستان شناسایی و به ثبت رسیده است تا به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری به ۱۰۰۰ نفر در استان افزایش یابد.

وی افزود: این ۳۵ مورد جدید به تفکیک اهواز ۱۵ مورد، شوش ۴ مورد، کارون ۳ مورد، شهرستان‌های آبادان، باوی، دشت آزادگان و خرمشهر هرکدام ۲ مورد و شهرستان‌های ماهشهر، مسجدسلیمان، رامشیر، حمیدیه و اندیمشک هر کدام یک مورد ابتلاء به کووید ۱۹ بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز افزود: تاکنون ۷۰۵ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور از فوت چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳ مورد در اهواز و یک مورد در دزفول بودند و به این ترتیب شمار جان‌باختگان کووید ۱۹ در استان به ۱۲۰ نفر افزایش یافت.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار