پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۶۴۵۸۶ تن افزایش یافت؛ با این یادآوری که حال عمومی ۳۹۵۶ تن از مبتلایان که در مراکز درمانی بستری هستند، نامساعد گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 08 April 2020

تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۶۴ هزار و ۵۸۶ تن افزایش یافت.


آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۶۴ هزار و ۵۸۶ تن و جان باختگان به ۳۹۹۳ تن رسید/ کشف ۱۹۹۷ مورد جدید و بهبود ۲۹۸۱۲به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تاکنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۱۹۹۷ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۳۹۹۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۹۸۱۲ تن بهبود یافته‌اند و البته ۳۹۵۶ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

وی بار دیگر از همراهی و مشارکت مردم در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا تاکید کرد و افزود: آنچه موجب کاهش آمار‌ها در کشورمان شده، همین مشارکت مردم است. مشارکتی که امروز بار دیگر مقامات ارشد سازمان بهداشت جهانی بر اثربخشی آن مهر تایید زدند و بر پایدار بودن وضعیت کشورمان تاکید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار