مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از معرفی برگزیدگان اولین جشنواره بچه‌های مسجد خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴ 08 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا دولت‌آبادی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه که متاثر از شیوع ویروس کرونا است و دستورالعمل‌های ابلاغی فعالیت‌های فرهنگی و هنری به صورت غیر حضوری و در قالب فضای مجازی در حال انجام است.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: در همین راستا اولین جشنواره عکس بچه‌های مسجد که با استقبال خوبی هم روبه رو شد و بیش از ٥٤٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و در سه بخش (نماز ونیایش،پیاده روی اربعین،آیین های عزاداری محلات ) داوری و برگزیدگان هر بخش مشخص شو.
این مسوول عنوان کرد: قرار بود که مراسم اختتامیه با حضور مسولین کشوری واستانی برگزار شود که با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبنی بر عدم ایجاد تجمع‌های مختلف مراسم اختتامیه برگزار نخواد شد و ضمن اعلام اسامی برگزیدگان هر رشته جوایز به صورت غیر حضوری تقدیم برگزیدگان می‌شود.
وی تصریح کرد: در رشته پیاده‌روی اربعین سلیمان حسینی، حجت‌الله رحیمی ‌و علیرضا محمدی، رشته آئین‌های عزاداری محلات داود یزدان‌پناه، سعید حسین‌پور و یاسر خالقی و در رشته نماز و نیایش حسین گلزاری، یارمحمد کریم‌نژاد و داریوش یزدانی رتبه‌های برتر را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار