شهردار بندر امام خبر داد
عبیاوی با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: در یکی دو روز گذشته تردد در شهر بیشتر شده که جای نگرانی دارد و در حوزه کاری شهرداری تعداد ارباب رجوع بالا بوده است.
کد خبر: ۸۳۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 06 April 2020

«محمد عبیاوی» در خصوص آخرین اقدامات انجام شده شهرداری بندرامام در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: شهرداری بندر‌امام حدود یک ماه است به تبع دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا در خوزستان درگیر مقابله با این بیماری است و فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

شهردار بندر امام با بیان اینکه در این شهرستان به‌صورت دوره‌ای اماکن عمومی و بازارها یک روز درمیان ضدعفونی می‌شوند افزود: از زمان همکاری با مقام قضایی و نیروی انتظامی بازارها تعطیل شد که هنوز این تعطیلی‌ها ادامه داشته و تنها اصناف ضروری در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری این شهرستان در راستای مقابله با بیماری کرونا به نیروهای جهادی، بسیج و سپاه از تامین مواد اولیه تا کار حمل‌ونقل و تامین تجهیزات کمک کرد و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

عبیاوی با اشاره به اینکه حدود چهار پتروشیمی در زمینه ضدعفونی کردن شهرستان به کمک شهرداری آمدند عنوان کرد: گیت مجهزی در ورودی بندر امام از سمت آبادان نصب کردیم که در این راستا نیروهای ارتش و دریابانی در یک ماه اخیر به‌منظور ضدعفونی و پاکسازی کمک فراوانی کردند.

وی اضافه کرد: کار کنترل گیت با دریابانی و ارتش و کار تامین وسایل و امکانات به‌طور کامل با شهرداری بوده و در کنار آن عوامل انتظامی در کنار نیروهای ارتش در هر دو گیت ورودی حضور دارند.

شهردار بندرامام اذعان داشت: در یکی دو روز گذشته تردد در شهر بیشتر شده که جای نگرانی دارد و در حوزه کاری شهرداری تعداد ارباب رجوع بالا بوده است.

وی با بیان اینکه سالن‌های ادارات بسته شدند ابراز کرد: با توجه به اینکه شهرداری یکی از شلوغ‌ترین ادارات است و مردم به دلیل اینکه یک ماه در خانه بوده‌اند و کارهای عقب افتاده دارند، برای انجام کارهای خود به اداره‌ها هجوم‌ آوردند.

عبیاوی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از معابر شهر بسته شده مشکلاتی را برای تردد ایجاد می‌کند که در کنار تعطیلی حمل‌ونقل عمومی معضلی برای حمل‌ونقل شهری ایجاد کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: حدود ۶ دستگاه تب‌سنج خریداری و تحویل اکیپ‌های مستقر در ورودی شهر قرار داده شد و در حال حاضر از هلال‌احمر تقاضا داریم در این امر به ما کمک کنند.

 

نگرانی از افزایش تردد شهروندان در شهرستان بندرامام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار