رییس سازمان صمت استان عنوان کرد:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به پلمب ۱۸۵۹ واحد صنفی غیرضروری در استان گفت: با برخورد قهری و بگیر و ببند مشکلات در بحث کرونا حل نمی شود و اصناف خودشان باید این شرایط را درک و مغازه ها را تعطیل کنند.
کد خبر: ۸۳۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 02 April 2020

امیرحسین‌ نظری اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد از اصناف استان دستورالعمل تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا را رعایت کرده اند اما برخی از اصنافی که در حاشیه شهرها قرار دارند نسبت به این مساله بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات تنبیهی برای اصنافی که این دستورالعمل را رعایت نمی کنند در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با برخورد قهری و بگیر و ببند مشکلات در بحث کرونا حل نمی شود و اصناف خودشان باید این شرایط را درک و مغازه ها را تعطیل کنند.

رییس سازمان صمت خوزستان از پلمب ۱۸۵۹ واحد صنفی متخلف در خوزستان خبر داد و گفت: این تعداد واحد صنفی غیرضروری در خوزستان که دستورالعمل تعطیلی را رعایت نکرده اند پلمب شده اند.

نظری تصریح کرد: این صنوف و کسبه آن ها با توجه به تعطیلی واحد صنفی خود از شرایط گله مند هستند و بسیاری از آن ها می گویند که به دلیل تعطیل بودن محل کسب و کار باید برای جبران این زیان واردشده، مشوق و یا راهکاری برای‌شان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان عنوان کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار عدد ماسک وارد استان خوزستان شده و در بازار و بیمارستان های استان توزیع شده است. در این زمینه اولویت با مراکز درمانی است و باید گفت که همچنان در بازار با کمبود ماسک مواجه هستیم.

نظری ادامه داد: در مورد مواد ضدعفونی کننده هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد و به وفور شاهد حضور این محصولات در بازار هستیم. مردم می توانند این مواد را با قیمت مصوب از مراکز معتبر تهیه کنند.

رییس سازمان صمت خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با کمک دستگاه های مختلف و بخش خصوصی، مواد ضدعفونی کننده در حجم بالایی در استان خوزستان در حال تولید است و داروخانه های استان از مواد ضدعفونی کننده اشباع هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار