در گفتگو با استاندار خوزستان به صورت ویدئوکنفرانس صورت گرفت؛
حجت‌الاسلام روحانی از همه فعالان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان به‌ویژه کادر بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر از این شرایط عبور و به وضعیت مطلوبی دست یابیم.
کد خبر: ۸۳۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 30 March 2020
حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز (دوشنبه ۱۱ فروردین) در گفتگو ویدیو کنفرانس با استاندار خوزستان پیرامون وضعیت خوزستان در مقابله با ویروس کرونا، ضمن تقدیر از غلامرضا شریعتی استاندار و همه فعالان و کادر درمانی خوزستان اظهار داشت: از همه مردم خوزستان که همیشه در شرایط سخت کشور در خط مقدم مبارزه بودند چه در زمان دفاع‌مقدس، چه بعد از آن دوران سازندگی همراه کشور بودند و امروز هم که بار سنگین امنیت غذایی، انرژی و بسیاری از بخش‌های صنعتی و خدماتی کشور و همچنین بندرگاه‌های بزرگ و جاده‌های بر عهده دارد تقدیر می‌کنم.
 
رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه امیدوارم سال جدید سالی همراه با موفقیت برای همه مردم کشور و استان خوزستان باشد و برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم، افزود: امیدوارم با عادی شدن شرایط کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا، بتوانیم باز هم در خدمت مردم استان باشیم و طرح‌های پیش رو را افتتاح کنیم.
 
وی با بیان اینکه اقدامات بزرگی توسط مدیران کشوری و استانی به‌خصوص کادر بهداشت و درمان جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده تصریح کرد: برای تولیدات کشور و نیازهای مردم نیز بندرگاه‌ها و جاده‌های حمل و نقل و کشاورزان و صنعتگران کارهای بزرگ و عظیمی انجام می‌دهند که از همه تقدیر می‌کنم.
 
حجت‌الاسلام روحانی عنوان کرد: از همه متخصصان و پزشکان و پرستاران که از ابتدای اسفند تاکنون، بیش از ۴۰ روز است که در خط مقدم مبارزه با این ویروس فعالیت می‌کنم و امیدوارم با همکاری همدیگر بتوانیم از این مرحله سریع‌تر عبور کرده و به نقطه قابل قبول و مطلوبی دست یابیم.
 
منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار