استاندار خوزستان تاکید کرد:
وی احتکار و کمبود شکر در خوزستان را به شدت تکذیب کرد و ادامه داد: به هر میزانی که استان نیاز به شکر داشته باشد، این محصول تامین می‌شود و هیچ جای نگرانی نیست.
کد خبر: ۸۳۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 31 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک خوزستان  از اهواز، «غلامرضا شریعتی» ظهر امروز (دوشنبه ۱۱ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نه تنها شکر مورد نیاز استان را به‌خوبی تامین کرده بلکه نگرانی در خصوص کمبود این محصول را کاهش داده است.
 
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شرکت‌های توسعه نیشکر به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت و خدمت هستند افزود: در زمینه تامین شکر استان مشکلی نداریم و سایر شرکت‌ها نیز می‌بایست شرکت توسعه نیشکر را الگو قرار داده و فعالیت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند.
 
وی احتکار و کمبود شکر در خوزستان را به شدت تکذیب کرد و ادامه داد: به هر میزانی که استان نیاز به شکر داشته باشد، این محصول تامین می‌شود و هیچ جای نگرانی نیست.
 
شریعتی با تاکید بر اینکه شرکت توسعه نیشکر دست دلال‌ها را کوتاه کرده است اذعان داشت: تخصیص شکر مطابق با حواله انجام می‌شود که در همین راستا سازمان صمت استان نیز همکاری لازم را داشته است.
 
وی اضافه کرد: شکر به میزان کافی در استان وجود دارد و تا امروز هیچ‌گونه خطایی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی رخ نداده است.
 
استاندار خوزستان با بیان اینکه شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بزرگترین واحد تولیدکننده الکل در کشور است ابراز کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تمام توان و ذخایر خود به میدان آمده و نقش محوری در جهت مبارزه با کرونا ایفا کرده است.
 
وی ابراز کرد: ۸۰ درصد الکل طبی مورد نیاز کشور در این شرکت تولید می‌شود و می‌توان گفت این شرکت، یکی از ارکان اصلی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در کشور است؛ این شرکت نقش اساسی و مهم در تولید الکل دارد و به خوبی در این زمینه فعالیت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار