رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به حجم بالای تماس ها با ۱۱۵ گفت: برای مشاوره درباره کرونا با اورژانس تماس نگیرید.
کد خبر: ۸۳۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 30 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،صائب مدرسی  با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه خدمت رسانی به بیماران کووید ۱۹ اظهار داشت: تماس‌های گرفته شده مردم با ۱۱۵ بسیار زیاد است به گونه‌ای که همکاران ما در ۱۱۵ توان پاسخگویی به حجم تلفن‌ها را ندارند.

وی افزود: مردم برای مشاوره با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند و شماره ۱۱۵ را اشغال نکنند چرا که این شماره علاوه بر بیماران مربوط به کووید ۱۹ برای دیگر بیماران نیز هست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمبولانس‌های انتقال بیماران مربوط به کووید ۱۹ با دیگر آمبولانس‌ها متفاوت است، تصریح کرد: در هر شرایطی یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل مستقر شده و در شهرستان کرمانشاه پنج دستگاه آمبولانس مستقر و یک اتوبوس آمبولانس در آماده باش قرار دارد.

این مسئول بیان داشت: آمبولانس‌های در نظر گرفته شده فقط مختص به بیماران کووید ۱۹ است که پس از انتقال بیمار به بیمارستان کاملاً ضدعفونی شده و برای مأموریت بعدی آماده می‌شود.

مدرسی گفت: هر چند این آمبولانس‌ها به طور کامل ضدعفونی می‌شود اما بیماران قلبی و دیگر بیماران با این آمبولانس‌ها به بیمارستان انتقال پیدا نمی‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار