رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: با توجه به شرایطی که در بحث کروناویروس وجود دارد مردم استقبال چندان خوبی‌ از طرح میوه‌های نوروزی نکرده اند.
کد خبر: ۸۳۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 30 March 2020

عبدالرضا جمالی‌پور اظهار کرد: بر اساس تصمیم گیری های انجام شده، کار توزیع میوه های نوروزی در راستای تنظیم بازار و متعادل سازی قیمت ها در مراکز مشخص شده از ۲۷ اسفندماه آغاز شد.

وی افزود: در این زمینه قیمت هر کیلوگرم سیب برای مصرف‌کننده ۶۴۰۰ تومان و همچنین قیمت هر کیلوگرم پرتقال برای مصرف کننده ۶۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با بیان اینکه ۷۱ مرکز ثابت و سیار کار توزیع میوه نوروزی را به عهده دارند، تصریح کرد: از تعداد ۷۱ واحد در نظر گرفته شده، ۴۱ واحد صنفی به عنوان مراکز ثابت و ۳۰ واحد سیار در سطح شهر به عرضه میوه اقدام می کنند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، قرار است توزیع میوه نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه در بازار اهواز ادامه داشته باشد اما در حال حاضر شرایط فروش چندان مناسب نیست.

وی ادامه ‌داد: با توجه به شرایطی که در بحث کروناویروس وجود دارد مردم استقبال چندان خوبی‌ از طرح میوه‌های نوروزی نکرده اند زیرا مردم کمتر به مهمانی می‌روند و همچنین کمتر در بازارها حضور پیدا می کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار