فرمانده انتظامی خوزستان:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: باتلاش و هماهنگی تمامی دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی ترددها در مسیرهای استان کاهش یافته و برخورد با خودروهای بی توجه به قانون و متخلف در محورهای استان شدیدتر شده است.
کد خبر: ۸۳۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 29 March 2020
سردار حیدر عباس زاده شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای ورودی و خروجی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی پلیس راه استان به کمک سایر نیروهای انتظامی ،ارتش،بسیج و سپاه تمامی ورودی ها و خروجی های استان را بر اساس دستورالعمل های استانی و کشوری تحت کنترل دارند و اگر ممانعت و بی توجهی از سوی شهروندان صورت گیرد، برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.
 
وی افزود: در حال حاضر باتعامل و همدلی بین اعضای شورای تامین، دستگاه های انتظامی ،نظامی و امنیتی استان به بهترین شکل ممکن ورودی های شهرستان اهواز تحت کنترل قرار گرفته و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری شده است.
 
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: تردد ها نسبت به روزهای گذشته کمتر شده و جا دارد از شهروندانی که در این زمینه با ما همکاری داشتند، صمیمانه قدردانی کنیم.
 
وی بیان کرد: باهماهنگی شورای تامین شهرستان ها تمامی ۲۷ شهرستان کنترل ورودی و خروجی ها به خوبی کنترل شده و تردد های بین شهری به حداقل رسیده است .  
 
۲۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته( منتهی به ظهر نهم فروردین ) در خوزستان شناسایی شد که تعداد مجموع مبتلایان به این ویروس در این استان به ۶۳۱ نفر رسید.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهم فروردین اعلام کرد: تاکنون۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
 
ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار