با تلاش بیمه سلامت در استان اصفهان رخ داد
به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان در اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان نسخ دارویی با تماس تلفنی تایید می شود.
کد خبر: ۸۳۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 29 March 2020

امید مالوردی گفت: این اداره کل در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کاهش تردد و جلوگیری از مراجعه حضوری بیمه شدگان و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا ، با راه اندازی خط تلفن 34166 پاسخگوی موارد تایید نسخ دارویی بیماران خواهد بود.
ایشان افزود: مسئولین داروخانه های طرف قرارداد می توانند از طریق تماس با شماره 34166 نسبت به تایید نسخ دارویی بیماران اقدام نموده و از تردد غیر ضروری مراجعین به اداره کل بیمه سلامت جلوگیری نمایند.
دبیر کمیته بحران اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: شیوع کرونا این هشدار را به مردم داد که باید الگوی رفتاری خود در موضوع سلامت و خود مراقبتی را تغییر دهند. مردم باید به سبک جدید زندگی عادت کنند و وقت خود را با اعضای خانواده به بهترین نحو بگذارند. همچنین افرادی که بدون علامت ناقل بیماری کرونا هستند با خارج شدن خود از آن می تواند تهدیدی برای دیگران باشند.
مسئول روابط عمومی بیمه سلامت استان اصفهان در پایان با اشاره به راه‌اندازی پاسخگویی تلفنی درباره کروناویروس در سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت گفت: با هدف اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص کرونا و جلوگیری از گسترش نگرانی و شایعات در بین مردم پزشکان و پیراپزشکان متخصص و مورد تایید به سوالات مردم پاسخ می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار