مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران نتیجه تلاش های شبانه روزی سپاه پاسداران می باشد.
کد خبر: ۸۳۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ 28 March 2020

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران نتیجه تلاش های شبانه روزی سپاه پاسداران می باشد.

دکتر عبدعلی ناصری به مناسبت سوم شعبان سالروز میلاد سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار ، با بیان این مطلب اظهار داشت: نام امام حسین (ع) زینت بخش تاریخ انسانیت و قیامش الگوی قیام ها و نهضت های راستین جهان و میلاد امام حسین (ع) ، میلاد حماسه و رشادت و مبدا رویش راست قامتان سپاه اسلام بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری این روز توسط امام راحل (ره) به نام روز پاسدار، بیان داشت: سالروز میلاد سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فرصت مغتنمی است تا از رشادت ها و ایثار پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی که در راه دفاع از نظام صحنه هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند، قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه با محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا، نسبت به قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی و تحریم فرماندهان سپاه از جمله سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، تصریح کرد: این اقدام خصمانه بیانگر شکست پروژه فشار حداکثری است و وحدت و همبستگی ملت ایران را بیشتر و چهره خبیث دشمنان را بیش از پیش نمایان کرد.

ناصری در ادامه افزود: امنیت و آرامش خوزستان و ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و شهادت‌های فرزندان مخلص سپاه پاسداران و سایر قوای مسلح قدرتمند این مرز و بوم است و تحریم فرزند رشید خوزستان نشان از ترس، ضعف و کینه آمریکا نسبت به فرزندان سلحشور ملت بزرگ ایران است و نشان دهنده‌ حقانیت مواضع انقلابی این فرمانده مردمی، شجاع و ولایی در مقابل آمریکای جنایتکاری است که دستانش به خون سردار شهید قاسم سلیمانی آغشته است.

وی بیان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهیدان زنده ای هستند که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند.

حضور سردار شهید قاسم سلیمانی در سیل خوزستان تا ابد در تاریخ این استان ثبت شده است

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش برجسته سپاه در صحنه های مختلف ایران اسلامی در تمامی ادوار پس از انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر قدرت بازدارندگی دفاعی و تامین امنیت، در زمان بحران‌ها و بلایای طبیعی اصلی‌ترین یاری‌رسان مردم بوده است.

دکتر ناصری در ادامه اظهار داشت: سپاه با بسیج نیروهای خود همواره در خط مقدم مقابله با بحران هایی نظیر سیل و زلزله و بیماری کرونا قرار داشته و‌ به عنوان یک نیروی نظامی کارآمد، سازنده و خستگی ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

وی در ادامه با بیان محبوبیت سردار شهید قاسم سلیمانی در خوزستان و حضور همیشگی این سردار سپاه در کنار مردم، تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چه در روزهای دفاع مقدس، چه روزهای دفاع از حریم اهل‌بیت و چه در دفاع از خانه و کاشانه مردم در برابر هجوم بی‌امان سیلاب ویرانگر، تصویری از غیرت و حمیت ایرانی و اسلامی را به مردم خوزستان نشان داد و همین موارد باعث شد وی به عنوان اسطوره و چهره‌ای ماندگار در بین مردم خوزستان برای همیشه تاریخ این سرزمین باقی بماند .

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ادامه داد: حضور گسترده واحدها و یگان های سپاه پاسداران و بسیج در زمان سیلاب خوزستان موجب دلگرمی سایر دستگاه ها، نهادهای خدمت رسان و مردم آسیب دیده شد و این نهاد انقلابی در سیلاب فروردین ماه سال ۹۸ که بیش از ۴۰ هزار هکتار از زمین های نیشکر به زیر آب رفت, هم در تخلیه آب از این اراضی و هم در کشت مجدد آنها یار و یاور شرکت توسعه نیشکر شدند.

ناصری در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتی است که از میدان های سخت سربلند بیرون آمده است و روزی در جبهه های نبرد با رژیم بعثی صدام و روزی در مبارزه با گروه های تروریستی نظیر داعش ، در مقطعی دیگر با همراهی و همدلی در جبران خسارات ناشی از سیل و امروز بعنوان یک نهاد مردمی برای مقابله با بیماری کرونا با  تمام توان در صحنه حاضر شده تا دوش به دوش دیگر سازمانها در کنار مردم دلیر ایران به یاری خداوند متعال از این بیماری سخت رهایی پیدا کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار