رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب ۹۸۷ واحد صنفی غیرضروری در سراسر استان که به دستورالعمل تعطیلی اصناف عمل نکردند، خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 28 March 2020

امیرحسین نظری اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیر ضروری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان، فقط برخی از اصناف اجازه فعالیت دارند و سایر اصناف باید نسبت به تعطیلی مغازه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس این دستورالعمل تمام واحدهای صنفی غیر ضروری باید تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند، افزود: با توجه به بازرسی های انجام گرفته تا کنون ۹۸۷ واحد صنفی غیرضروری در سراسر استان که به دستورالعمل تعطیلی اصناف عمل نکردند، پلمب شده اند.

نظری ادامه داد: برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ، گشت های مشترکی با حضور بازرسان سازمان صمت استان، نماینده دادستانی، بازرسان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در حال انجام است تا از فعالیت مغازه ها و فروشگاه های غیر ضروری جلوگیری شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه که تصمیم گیری شده فقط واحدهای صنفی شامل سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای عرضه مواد غذایی، میوه و تره بار، نانوایی ها، قصابی ها، مرغ فروشی ها و داروخانه ها می توانند فعالیت کنند و دیگر صنوف غیر مرتبط اجازه بازگشایی مغازه های خود را ندارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار