بخشدار میان‌آب شوشتر گفت: جاده ورودی شوشتر از سمت اهواز در محدوده روستای بندقیر از روز شنبه نهم فروردین تا اطلاع ثانوی بسته شد.
کد خبر: ۸۳۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 28 March 2020

محمد فتحی نژاد بیان کرد: تنها به خودروهایی که رانندگان و سرنشینان آن ساکن شوشتر باشند اجازه ورود  داده می شود.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم با هماهنگی مسئولان مربوطه و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده ، افزود: به رانندگان با پلاک غیر شوشتر توصیه می شود که به هیچ عنوان قصد عزیمت از این مسیر را نداشته باشند چرا که ماموران آنها را  به مبدا برگشت می دهند.

بخشدار میان آب شوشتر ادامه داد : علاوه بر ورودی بند قیر در ورودی روستای عرب حسن نیز ایست بازررسی مستقر شده و پایش خودروها انجام می شود.

بند قیر ورودی اصلی شوشتر از سمت اهواز محسوب می شود.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر روز هشتم فروردین ۶۱۰ نفر است که ۷۴ نفر از آنها فوت شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هشتم فروردین اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر  در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۳۷۸  نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز  بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود ، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰  کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: کرونا ویروس ، شوشتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار