کیومرث مظفری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از پاسخگویی شبانه روزی پرستاران و پزشکان به سوالات کرونایی مردم از طریق سامانه ۱۶۶۶ خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 28 March 2020

سامانه ۱۶۶۶ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم درباره کرونا است

کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه مردم می توانند از طریق سامانه ۱۶۶۶ سوالات کرونایی خود را به صورت شبانه روزی از پرستاران و پزشکان جویا شوند اظهار داشت: افراد مشکوک به کرونا در بیمارستان ها که از نظر تمکن مالی مشکل دارند می توانند از طریق آزمون وسع شرکت کرده و تمکن مالی فرد ظرف ۲۴ ساعت بررسی می شود. در گذشته این زمان یک ماه بوده است.

وی در ادامه افزود: دهک های اول، دوم و سوم دفترچه رایگان دریافت کرده و دهک چهارم شامل دریافت ۵۰ درصدی تخفیف دفترچه می شوند. دهک های بالاتر نیز که دارای تمکن مالی هستند باید هزینه را به طور کامل پرداخت کنند.

مظفری تصریح کرد:بیمه های زیرمجموعه ما مثل سلامت همگانی و روستاییان و عشایر که مهلت دفترچه هایشان تمام شده اما برگه سفید دارند به صورت خودکار مهلت آن ها تا پایان فروردین ماه تمدید می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان به منظور تامین مالی مراکز درمانی توسط بیمه سلامت پرداخت شده تا از دغدغه وزارت بهداشت کاسته شود. از مردم خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود درخانه بمانند و نکات بهداشتی فردی را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار