مدیرکل روابط عمومی استانداری:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کمبود بنزین گفت: مردم در پمپ بنزین ها ازدحام نکنند زیرا سوخت به میزان کافی وجود دارد و جای نگرانی نیست.
کد خبر: ۸۳۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 27 March 2020

سعید رضوانی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کمبود بنزین در شهرهای خوزستان اظهار کرد: این اخبار منتشر شده در بحث کمبود بنزین در استان صحت ندارد و بنزین به میزان کافی در جایگاه های سوخت سراسر استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه هیچ جایگاه سوختی در خوزستان تعطیل نشده است، افزود: در حال حاضر همه جایگاه های سوخت در سراسر شهرستان های استان در حال سوخت رسانی به خودروها هستند و هیچ نیازی به تجمع در پمپ بنزین ها نیست.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان تصریح کرد: شهروندان به هیچ وجه نگران کمبود سوخت یا تعطیلی جایگاه های سوخت نباشند و همه خودروهایی که در استان تردد دارند، می توانند بدون هیچ محدودیتی نسبت به سوخت گیری خودروهای خود اقدام کنند.

رضوانی عنوان کرد: انتشار این اخبار کذب باعث ازدحام جمعیت در برخی از پمپ بنزین ها شده که با توجه به شرایطی که در خصوص بحث شیوع کروناویروس وجود دارد، از مردم درخواست داریم تا در پمپ بنزین ها ازدحام نکنند زیرا سوخت به میزان کافی وجود دارد و جای نگرانی نیست.

وی ادامه داد: مردم به هیچ عنوان به چنین شایعات بی اساسی توجه نکنند زیرا روند سوخت رسانی در جایگاه های سوخت کاملا عادی خواهد بود و برنامه ای برای تعطیلی آن ها وجود ندارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: با افرادی که چنین شایعات و اخبار کذبی را در فضای مجازی منتشر می کنند با جدیت برخورد خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار