پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۷۰۱۷ تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار مبتلایان قطعی ثبت شده در ۲۴ ساعت اخیر، بالاترین رکورد در کشورمان از روز نخست شیوع تا به امروز است.
کد خبر: ۸۳۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 25 March 2020

تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۷ هزار و ۰۱۷ تن افزایش یافت.


به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۲۲۰۶ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.
 
آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۲۷ هزار و ۱۷ تن و جان باختگان به ۲۰۷۷ تن رسید/ کشف ۲۲۰۶ مورد جدید و بهبود ۹۶۲۵

گفتنی است، از دو روز پیش روند ارائه آمار مبتلایان ویروس کرونا در کشور تغییر کرده و به تشخیص و تصمیم مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دیگر آمار تفکیکی مبتلایان در هر استان منتشر نمی‌شود.
جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۰۷۷ تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه ۹۶۲۵ تن بهبود یافته‌اند.

وی در ادامه گفت: بر اساس آمارها، بیش از ۶۸ درصد افرادی که با این بیماری از دست داده‌ایم، از بزرگترهایمان یعنی افراد سنین بالای ۶۰ سال بوده‌اند. ۳۲ درصد دیگر جان باختگان هم اغلب افرادی بوده‌اند که ناراحتی‌های زمینه‌ای داشته اند یا دارو‌های سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن را مصرف می‌کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار