معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در گشت‌های بازرسی مربوط به ویروس کرونا ۴۹ پرونده تخلف کالاهای بهداشتی به ارزش بیش از ۳۰۲ میلیون ریال در استان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۳۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 25 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان از زمان شیوع ویروس کرونا در استان سمنان تاکنون بیش از ۲۳۰ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک از گروه کالاهای ماسک، انواع دستکش و مواد ضدعفونی انجام شده است.

او  با اشاره به بیشترین تخلفات کشف شده در بخش اقلام بهداشتی، افزود: احتکار ماسک، دستکش و موادضدعفونی، اخفا و خودداری از فروش، گرانفروشی، ارائه نکردن فاکتور و درج نکردن قیمت بر روی کالاهای بهداشتی، در صدر تخلف‌های کشف شده از واحدهای صنفی و غیرصنفی بود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: نظارت و بازرسی‌ها از مراکز پخش لوازم بهداشتی در سمنان شدت گرفت و پرونده‌های تخلف در این زمینه برای صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی این استان ارسال شد.

یحیایی ابراز داشت: شهروندان هر گونه تخلفی مانند احتکار، گرانفروشی یا توزیع نکردن هرگونه لوازم بهداشتی و ضدعفونی را از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شکایت مردمی گزارش کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار