به همت سازمان پزشکان بدون مرز صورت می گیرد
کانال اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد که تنها طرحی است که سازمان پزشکان بدون مرز در حال احداث و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی مقابله با کرونا در کشور در کلانشهر اصفهان و در بیمارستان امین اجرا می شود که در رشد کمی و کیفی شاخص های اعتباربخشی و تقویت برند بیمارستان مذکور در عرصه ملی و بین المللی نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۸۳۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ 23 March 2020

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سازمان پزشکان بدون مرز در حال احداث و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی مقابله با کرونا با ظرفیت ۴۸ تخت در بیمارستان امین در کلانشهر اصفهان است.

آرش نجیمی اظهار داشت: کارشناسان سازمان پزشکان بدون مرز، چند روز گذشته با حضور در مرکز پزشکی امین در کلانشهر اصفهان، وضعیت و شرایط موجود را بررسی و تمهیدات لازم برای استقرار بیمارستان صحرایی مجهز ۴۸ تختخوابی را پیش بینی کردند.

وی با بیان اینکه مقرر است این بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان امین اصفهان ایجاد شود، اضافه کرد: تعدادی از پزشکان و متخصصان از کشورهای دیگر در این بیمارستان صحرایی حضور خواهند یافت.

نجیمی با اظهار امیدواری از اینکه بیمارستان صحرایی مذکور تا پایان این هفته به طور کامل برپا شود، تصریح کرد: این بیمارستان با هزینه سازمان پزشکان بدون مرکز احداث می شود و بیمارستان امین زیرساخت هایی مانند شبکه برق را برای آن تامین می کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، هدف از ایجاد این بیمارستان را تسریع در رسیدگی و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و انتقال تجربه های کشورهای دیگر در مقابله با این بیماری عنوان کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار