فرماندار هندیجان گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین این شهرستان تمام ترددهای غیرضروری و مسافرت از مرزهای دریایی و زمینی این شهرستان ممنوع شد و افراد غیربومی تا پایان امشب مهلت دارند که این شهرستان را ترک کنند.
کد خبر: ۸۳۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 22 March 2020

علی بویری با اشاره به  اعمال محدودیت‌های جدید تردد شهری و بین شهری از عصر امروز اظهارداشت: بر اساس مصوبه شورای تامین هندیجان خروج شناورهای صیادی(قایق‌ها و لنج‌ها) به سمت دریا از امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

وی ادامه داد: تمامی افراد غیربومی و مسافران که به هر نحو وارد شهرستان شده اند تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند از شهر خارج شوند و بعد از این تاریخ به هیچ وجه اجازه خروج به مسافران و شهروندان هندیجان به جز در موارد ضروری که به نیروهای نظامی و انتظامی ابلاغ شده، داده نخواهد شد.

فرماندار هندیجان با تاکید بر اینکه مسافران و افراد غیربومی باید هرچه سریعتر نسبت به ترک شهرستان هندیجان اقدام کنند، گفت: علاوه بر این نیز تمامی تجمع‌های گردشگری و چادرهای مسافرتی گردشگران و شهروندان که در نقاط مختلف ایجاد شده برچیده خواهد شد و در صورت مشاهده با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.  

رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان هندیجان خاطرنشان کرد:علاوه بر محدودیت های اعمال شده در مسیر استان بوشهر به سمت شهرستان هندیجان در گلوگاه امامزاده عبدالله و مسیر بندر ماهشهر به هندیجان در سه راهی دهملا در چند روز اخیر، از فردا محور داربهاره به سمت سه راهی بزی در محل غوله و همچنین محور روستای مشراگه به آسیاب در محل سه راهی مشراگه به کلی مسدوداست و اجازه تردد داده نمی شود.

وی تاکیدکرد: علاوه بر این نیز مسیرهای برگشت نیز کنترل می شود و به شهروندان اجازه خروج داده نخواهد شد.

تعطیلی صنوف غیرضروری

بویری همچنین از تعطیلی صنوف غیر ضروری این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات شورای تامین شهرستان به جزخواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه و تره بار، مرغ فروشی، قصابی‌ها و داروخانه‌ها، مابقی صنوف تعطیل هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با عوامل آن مطابق قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار هندیجان با تاکید بر همکاری مردم این شهرستان برای اعمال محدودیت های تعیین شده، گفت:  از مردم می خواهیم به منظور حفظ سلامت خود، خانواده، اطرافیان و سایر شهروندان در خانه بمانند و جز در موارد ضروری از منازل خود خارج نشوند.

وی تاکید کرد: انجام این همکاری ها با نیروهای امدادی، درمانی، نظامی و انتظامی به پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان هندیجان کمک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در شهرستان هندیجان که جمعیتی بالغ بر حدود ۴۰ هزار نفر دارد چهار مورد مبتلا به ویروس کرونا گزارش شد که همه آنها درمان شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار