کد خبر: ۸۳۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰ 20 March 2020

از همه سوی جهان جلوه او می بینم

جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم

چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل

آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم

استادشهریار

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خداوند متعال در عالم هستی است که می توان با دقت و توجه در زیبایی های آن راهی به سوی خداوند یافت و جلوه‌های عظمت پروردگار را به نظاره نشست.

بهار در سال ۹۹با جوشش چشمه های رحمت الهی ، جلوه‌های بی بدیلی در طبیعت خوزستان خلق کرده است اما امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا باید با ماندن در خانه و پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی ، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم و بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و خوشی سپری کنیم .

ما خوزستانی ها بدرستی به مهمان نوازی و عزیز دانستن مهمان معروف هستیم و اتفاقا به دلیل همین ویژگی از همین جا اعلام می کنم خوزستان در ایام نوروز نمی تواند پذیرای مهمانان نوروزی باشد و هیچ هتل مسافرخانه و مهمانسرایی حق پذیرش مهمان را ندارد.

هم استانی های صبور ، ما برای مهار ویروس کرونا باید تصمیمات سخت بگیریم. اطمینان دارم که اکثر قریب به اتفاق مردم ما به توصیه ها و الزامات بهداشتی درمانی پایبند هستند اما همینجا صریح بگویم که با هماهنگی دادگستری تمام اشخاصی که مانع اجرای دستورات بهداشتی شوند و یا حتی در اثر غفلت باعث انتشار بیماری شوند مطابق قانون برخورد میشود.

با همکاری شما و مسوولان امر و عمل به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه امیدوارم بر این ویروس غلبه کنیم . از زحمات و تلاشهای شبانه روزی پزشکان ,پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم خداوند متعال پذیرای از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان یاشد .

اینجانب ضمن تبریک حلول سال ۱۳۹۹ هجری خورشیدی ، سالی توام با بهروزی و توفیق، از درگاه ایزد منان برای همگان خواستارم و امید آن دارم که سلامتی سین اصلی سفره امسال خانواده ها باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار