کد خبر: ۸۳۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 19 March 2020

خانواده بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان
با سلام و احترام

سال ۱۳۹۸ با تمام فراز و نشیب های خود قطعا سالی درخشان در عمر ۱۰ ساله شرکت فولاداکسین و نقطه عطفی در صنعت فولاد و نفت ایران بوده بطوری که امسال ما توانستیم دوشادوش هم دستاوردهای بزرگی را در مسیر خودکفایی ملی در فولاد اکسین رقم بزنیم.

همکاران عزیزم در فولاد اکسین خوزستان، شما توانستید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب جان تازه‌ای به تولیدات شرکت فولاد اکسین بخشید، و با همت و غیرت یکایک شما توانستیم به تولید انبوه ورق های API محیط ترش دست یابیم و جایگاه خود را در صنعت نفت بدست آوریم

کارهای بزرگی در سال 98 انجام شد که می توان به عملیات موفقیت آمیز بزرگترین اورهال برنامه ریزی شده شرکت اشاره کرد که توانستیم در زمان پیش بینی شده خط تولید را در شرایطی به مراتب بالاتر از زمان راه اندازی (توسط شرکت دانیلی ایتالیا) برسانیم .

ما در سال ۹۸ رکورد کاهش توقفات خط تولید، رکورد تولیدات ورق های فولادی و صادرات این ورق ها بدست آوردیم و با قطع تولیدات کارمزدی از زیان انباشته به سمت سودآوری شرکت حرکت نمودیم.

این موارد گوشه ای از دستاوردهای فولاد اکسین بوده، بدون شک این موارد محقق نمی شد مگر با تلاش شبانه روزی شما همکاران خوبم که از وقت و جان خود مایه گذاشتید تا امروز ایران عزیزمان از واردات ورق های آلیاژی و خاص خودکفا شود.

به راستی که فرهنگ شما نشات گرفته از فرهنگ ایثار و رشادت های خالصانه و خاضعانه شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که همواره در خون هر ایرانی نهفته و در وقت خود شکوفا می شود.

سال 98 علی رغم همه موفقیت ها و روزهای آفتابی خود متاسفانه روزهای سختی مانند سیل بزرگ فروردین ماه، ترور سردار رشید اسلام شهید سلیمانی، بحران ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی را برای مردم ما رقم زد ولی این مردم نشان دادند با همدلی و استواری از این آزمون ها سربلند بیرون آمده و خواهند آمد.

قطعا سلامتی کارکنان فولاد اکسین در اولویت نخست کاری شرکت است و اینجانب و اعضاء محترم هیئت مدیره تمام تلاش و توان خود را برای فراهم آوردن محیطی بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به کار گرفته و این کوششها را ادامه خواهیم داد تا انشاالله این بحران را نیز باموفقیت پشت سر بگذاریم و به اهداف پیش روی خود در سال ۹۹ برسیم.

همچنین از آنجا که در آستانه سال جدید هستیم بر خود لازم میدانم آغاز سال ۹۹ را به شما و خانواده محترمتان تبریک بگویم و از خداوند متعال برایتان آرزوی سلامتی دارم.

امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار