استاندار:
استاندار خوزستان گفت: استان در ۵ سال آینده به قطب صنعت چوب و MDF کشور تبدیل می شود.
کد خبر: ۸۳۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 19 March 2020

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از نهالستان نوین چوب خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته تا کنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه نهال کاری در نهالستان نوین چوب استان انجام شده است.

وی افزود: با اقدامی که در راستای اجاره درازمدت این زمین به بخش خصوصی انجام شد، شاهد آن هستیم که ۱۲۰ هکتار از این زمین نهال کاری شود.

وی افزود: کار نهال کاری در این منطقه توسط بخش خصوصی ادامه خواهد داشت تا شاهد احیای این زمین باشیم. نهال کاری در این منطقه باعث می شود تا کار در حوزه صنعت چوب به صورت کامل و از صفر تا ۱۰۰ در استان انجام شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی که در شرکت های چوبی استان انجام می شود، ظرف مدت ۵ سال آینده خوزستان به قطب صنعت چوب و MDF کشور تبدیل شود.

شریعتی ادامه داد: با مجموعه کارخانه هایی که در حوزه صنعت چوب در استان فعال و یا در حال راه اندازی هستند، امیدواریم که خوزستان در صنعت چوب کشور تعیین کننده باشد و همه کشور در این راستا به خوزستان وابسته شود و از وابستگی به دیگر کشورهای دنیا رهایی یابد.

وی عنوان کرد: بخش خصوصی کارا و موثر در حوزه صنعت چوب در استان توسط دولت حمایت خواهد شد تا آن ها بتوانند به تولید کشور کمک کنند و باعث رشد اقتصادی و همچنین حل مشکلات اقتصادی استان شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار