در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ضمن تجلیل از خدمات حسن عبداللهی، نعمت الله سبزپوش بعنوان مدیر جدید حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی معارفه شد.
کد خبر: ۸۳۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ 18 March 2020

در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ضمن تجلیل از خدمات حسن عبداللهی، نعمت الله سبزپوش بعنوان مدیر جدید حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر در این جلسه که سه شنبه ۲۷ اسفندماه ۹۸ با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرکل حراست استان خوزستان و جمعی از مدیران و معاونین شرکت توسعه نیشکر برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: مهمترین وظیفه حراست صیانت از مجموعه در برابر انواع آسیب هاست.

دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه حراست پشتوانه ای محکم برای سلامت جامعه اداری است، گفت: هر چه اعتمادسازی و ارتباط مناسب در بین حراست و سایر بخش ها گسترش یابد، عملکرد حوزه حراست موفق تر خواهد بود.

وی با تقدیر از عملکرد حسن عبدالهی در زمان مدیریت حراست شرکت توسعه نیشکر، تصریح کرد: رویه و شیوه حراست شرکت توسعه نیشکر در این مدت، پیشگیری قبل از وقوع آسیب و تخلف اداری بوده است و در واقع اولویت کار حراست مبتنی بر اقدامات پیشگیرانه است که انتظار داریم مدیر جدید حراست نیز همین رویه را مد نظر قرار دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود: از زحمات و تلاش های مدیر سابق حراست تشکر می کنم و برای ایشان در سمت معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع انسانی شرکت توسعه نیشکر آرزوی موفقیت دارم و امیدواریم که در این سمت نیز موفقیت های گذشته را تکرار نمایند.

در این شرایط، کوچک ترین اشتباه خدمت به دشمن است

در ادامه این مراسم، مدیرکل حراست استان خوزستان، با اشاره به اینکه اسماء اعظم کلید گشایش سخت ترین گره ها در عالم خلقت است اظهار داشت: اگر انسان با شناخت و یقین و توکل و توسل به پروردگار به وظایف خود عمل کند قطعا نتیجه بخش و اثر گذار خواهد بود.

تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جامعه ما به افراد سالم را برای انجام درست کارها نیاز دارد، تصریح کرد: از مدیران حراست انتظار می‌رود با اشرافیت کامل بر سازمان و در نتیجه تعامل با دستگاه‌های مربوطه بتوانند به جامعه هدف خود کمک کنند و در پیشبرد مأموریت‌ها و اهداف سازمانی کوشا باشند.

مدیرکل حراست استان خوزستان افزود: حراست در هر سازمان بازوی توانمند مدیریت در اجرای اهداف سازمانی است و باید تعامل بسیار خوبی با کارکنان، مدیریت و دستگاه‌های نظارتی داشته باشد.

تقوی با بیان اینکه حراست بخش زیادی از یک سازمان را می تواند تحت نقش خود قرار دهد، گفت: وظیفه ی ابتدایی حراست شناخت واقعی یک سازمان و نهاد است . زمانی که این شناخت حاصل شود می توان پیش بینی و در تمام زمینه ها از آسیب ها پیشگیری نمود تا سازمان با حداقل آسیب ممکن روبرو شود.

وی با اشاره به اینکه حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی یکی از قدیمی ترین حراست های استان خوزستان محسوب می شود، بیان داشت: سخت کوشی و حمیت سازمانی به همراه وجدان کاری بالا، دو نکته مهم در شیوه مدیریت عبدالهی مدیر سابق حراست شرکت توسعه نیشکر بوده است و یقین داریم با توجه به این ویژگی های مدیریتی، در معاونت طرح و برنامه این شرکت نیز عملکرد موفقی خواهد داشت.

مدیرکل حراست استان خوزستان با بیان اینکه تواضع و مردمداری دو صفت مدیر جدید حراست شرکت توسعه نیشکر است، افزود: سبزپوش مدیر جدید حراست انسانی متواضع و مردمدار است که از تجارب بالایی در حوزه حراست برخوردار است.

تقوی در ادامه با اشاره به خباثت و شرارت های دشمنان ایران اسلامی، گفت: هر چند دشمنان ایران اسلامی در وضعیت استیصال و ضعف به سر می برند اما همه ما باید هوشیار باشیم. در این شرایط، کوچک ترین اشتباه خدمت به دشمن است.

افقی روشن در انتظار شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

همچنین در این مراسم، مدیر سابق حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد: در سایه تعامل و همراهی حراست و مدیران کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر روندی شکل گرفت که در سایه آن امنیت و توسعه پایدار رقم خورد و این تعامل و همراهی یکی از بهترین راهکارها در پیشبرد اهداف مورد نظر است.

حسن عبدالهی با اشاره به رویکرد مدیریت عالی این شرکت در رونق تولید و ایجاد انگیزه در خانواده بزرگ نیشکر، بیان داشت: امروز به مدد یاری خداوند متعال و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مدیرعامل توسعه نیشکر و همت و تلاش همه پرسنل، شرکت توسعه نیشکر بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مجموعه تلاش های صورت گرفته و تدوین برنامه های میان مدت و سه سال آینده، شرکت را به سوی افقی روشن و رسیدن به ظرفیت های مطلوب و حفظ اقتدار شرکت در زمینه های مختلف رهنمون خواهد نمود.

مدیر سابق حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران هایی که شرکت در این مدت پشت سر گذاشته است، گفت: در خشکسالی تابستان سال گذشته، اگر همت و برنامه ریزی مدیران عامل کشت و صنعت های هفتگانه و تلاش شبانه روزی مجموعه توسعه نیشکر نبود شاید ریشه نیشکر در استان خشکیده می شد اما با همت و تلاش شبانه روزی، خشکسالی پشت سر گذاشته شد و نیشکر حفظ شد.

عبدالهی با اشاره به بحران دیگر در توسعه نیشکر، تصریح کرد: در سیل بهمن ماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری، بیش از ۳۵ هزار هکتار از مزارع نیشکر به زیر آب رفت. گذر از این بحران کار ساده ای نبود و با کمترین امکانات و همت تلاشگران نیشکر در عرصه صنعت و کشاورزی و … ، میسر شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای جبران خسارت های ناشی از سیل، گفت: با تدبیر صورت گرفته از سوی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، در رکوردی تاریخی و در فصل کشت امسال، بیش از ۲۲ هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی خسارت دیده از سیل به زیر کشت نیشکر رفت.

مدیر سابق حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود: بدون شک این کار نتیجه برنامه‌ریزی، عمل و نظارت و کنترل دقیقی است که توسط مسئولین و کارشناسان شرکت در رده‌های مختلف صورت گرفته و تکنیسین‌ها و کارگران شرکت نیز نقش مهمی در تحقق این دستاورد داشتند.
معاون طرح و برنامه و توسعه منایع انسانی شرکت توسعه نیشکر با اشاره به اقدامات این شرکت در احداث و مقاوم سازی سیل بندها، افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همچون در خدمات رسانی به مناطق پیرامون کشت و صنعت های نیشکر فعال است و به منظور پیشگیری از وقوع سیلاب ۱۸۰ کیلومتر سیل بند از سوی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی احداث و ترمیم شد.

عبدالهی تصریح کرد: احداث و ترمیم سیل بندها با وجود خسارت های وارد شده به مزارع نیشکر چندان کار ساده ای نبود اما خدا را شاکریم که با درایت و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مدیریت شرکت توسعه نیشکر این کار انجام شد.

وی برداشت بموقع نیشکر از مزارع و اختصاص بیش از ۸ هزار هکتار از زمین های کشت و صنعت ها به کشت غیرنیشکری را از دیگر دستاوردهای این شرکت عنوان کرد و گفت: امروز نه تنها هیچ فردی از کشت و صنعت نیشکر اخراج نشده است بلکه نزدیک به ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروهای بومی مناطق پیرامونی به کار گرفته شدند و این بزرگترین دستاورد در راستای امنیت و تولید پایدار است.

لزوم آینده نگری و تدبیر در فعالیت شرکت ها

در ادامه مراسم، مدیر جدید حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: در ابتدا وظیفه خودم می دانم از حسن نظر دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و همچنین تایید مجدد مدیرکل حراست خوزستان و اعتماد ایشان به بنده قدردانی نمایم.

نعمت الله سبزپوش با اشاره تجارب خود در مدت زمان مدیریت در حراست گروه ملی فولاد ایران تاکید کرد: وضعیت فعلی گروه ملی آینده ی شرکت هایی است که هیچ آینده نگری و تدبیری برای فعالیت های خود ندارند.

وی با بیان اینکه صرفا پول و نقدینگی آینده یک شرکت را تضمین نمی کند، افزود: اگر تدبیر و آینده نگری در فعالیت شرکت ها و سازمان ها وجود نداشته باشد به بحران خواهند خورد.

مدیر جدید حراست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ادامه داد: با همت و دلسوزی مجموعه استان در بخش های مختلف، گروه ملی بار دیگر توانست به تولید بازگردد و از یک بحران جلوگیری شد.

وی در پایان تاکید کرد: این انقلاب یک امانت گرانبها و ارزشمند در دستان ماست که حراست و پاسداری از آن در تمام زمینه های امنیتی، فرهنگی، روانی و اقتصادی بر عهده همه اقشار کشور است و باید دست به دست هم دهیم تا شاهد ایرانی آباد باشیم.

 

افقی روشن در انتظار شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است

 

افقی روشن در انتظار شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است

 

افقی روشن در انتظار شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار