فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۰ هزار عدد دستکش خارجی احتکار شده به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان رشت خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 16 March 2020

تابناک / فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۰ هزار عدد دستکش خارجی احتکار شده به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال احتکار لوازم بهداشتی در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه پس از تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک واحد صنفی در شهر رشت اقدام به احتکار اقلام بهداشتی کرده است، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره بهداشت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این مکان، ۳۰ هزار عدد دستکش خارجی احتکار شده کشف و متهم ۴۲ ساله به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد، کارشناسان ارزش تقریبی دستکش‌های کشف را ۱۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به نیاز مردم به اقلام بهداشتی در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: طرح برخورد با محتکران لوازم بهداشتی به صورت مستمر ادامه داشته و مردم هرگونه مورد مشابه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار