رئیس آموزش و پرورش استثنائی خوزستان:
رئیس آموزش و پرورش استثنائی خوزستان با بیان اینکه آموزش به صورت روزانه ادامه دارد، گفت: برای دانش‌آموزان نابینا فایل‌های صوتی آموزشی و برای دانش‌آموزان ناشنوا، آموزش تصویری همراه با اشاره در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۳۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 29 March 2020

علی ممبینی اظهار کرد: از اولین روز تعطیل شدن مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه مدارس خود را ملزم کردیم که کمیته‌ای تشکیل دهند. بنابراین ۱۲۲ کمیته در مدارس استثنائی خوزستان تشکیل شد. علاوه بر این همه مدیران را در گروه‌هایی ساماندهی و آن ها را ملزم کردیم که در پیام‌رسان‌ها گروه‌هایی متشکل از معلمین و والدین تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه به صورت روزانه ادامه دارد، افزود: با توجه به اینکه برخی از خانواده‌ها به فضای مجازی دسترسی نداشتند، این خانواده‌ها شناسایی شدند و برای آن‌ها بسته‌های آموزشی تهیه شد. اما سعی کردیم با بخش عمده‌ای از خانواده‌ها از طریق فضای مجازی در ارتباط باشیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنائی خوزستان با بیان اینکه مناطق آموزشی استان خوزستان را به ۹ قطب تقسیم کردیم، گفت: برای هر قطب آموزشی مسئول قرار دادیم که روزانه گزارش‌های کار را جمع‌آوری و در اختیار ما قرار می‌دهند.

ممبینی همچنین از گندزایی و ضدعفونی شدن همه مدارس استان خبر داد.

وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه در آموزش و پرورش استثنائی محتوای آموزشی تولید می‌شود، در خصوص نحوه آموزش و جبران درس دانش‌آموزان نابینا و ناشنوا گفت: برای دانش‌آموزان نابینا فایل‌های صوتی آموزشی و برای دانش‌آموزان ناشنوا، آموزش تصویری همراه با اشاره در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار